Διαφήμιση: ηθική και νομική διάσταση του ρόλου της

Ασημάκη, Ζωή (2007) Διαφήμιση: ηθική και νομική διάσταση του ρόλου της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D7_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (3MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μελέτη σχετικά με την νομική και ηθική διάσταση του ρόλου της διαφήμισης. Η διαφήμιση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις μέρες μας καθώς αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας. Το κύριο πλεονέκτημα της έναντι των άλλων μέσων είναι η ηχητική και τηλεοπτική πολυπλοκότητά παρουσίασής της, που την κάνουν πιο ελκυστική και ενδιαφέρουσα. Η διαφήμιση σήμερα χρησιμοποιείται ευρέως για την παρουσίαση νέων ή μη προϊόντων, κρύβοντας όμως πολλές ‘’παγίδες’’ και μη ηθικά μηνύματα τα οποία είναι δύσκολο πολλές φορές να γίνουν αντιληπτά από το καταναλωτικό κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Μορφές διαφήμισης, Γκρίζα διαφήμιση, Διαφήμιση και αλκοολισμός, Διαφήμιση και υπανάπτυκτες χώρες, Προστασία καταναλωτή,
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 14 Apr 2015 13:38
Last Modified: 14 Apr 2015 13:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1853

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top