Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS

Δημαρέλη, Ευανθία (2015) Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC80_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο η διαφήμιση μπορεί να συμβάλλει στην αφύπνιση συνειδήσεων και συγκεκριμένα για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS, μια ασθένεια η οποία προσβάλλει νεαρά άτομα. Καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαφημιστεί ένα κοινωνικό θέμα. Ως ανάλυση αποτελεσμάτων μελέτης, επιλέχθηκε η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ενημέρωση-Προφύλαξη-Εξέταση: το δικό μας μότο ζωής», που πραγματοποιήθηκε για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDSτο 2010 και ιδιαίτερα κατά το διάστημα από τις 23 Νοεμβρίου μέχρι και την 22η Δεκεμβρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου προγραμματίστηκαν εκδηλώσεις και δρώμενα ευαισθητοποίησης, πληροφόρησης και εκπαίδευσης που απευθύνονται τόσο στον ελληνικό όσο και στον μεταναστευτικό πληθυσμό. Επίσης επιλέχθηκε και η καμπάνια με τίτλο ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ και κεντρικό μήνυμα «Πάρε-Φόρα-Εξετάσου!», που πραγματοποιήθηκε για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDSτο 2008 και ιδιαίτερα κατά το διάστημα από τις 27 Νοεμβρίου μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση συνέντευξης από τις ΜΚΟ Praksis, το ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ αλλά και τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, AIDS, HIV, κοινωνικά προβλήματα, ασθένειες.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Aug 2015 10:57
Last Modified: 28 Aug 2015 10:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7622

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top