Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 121.

Thesis

Σαλβαρίδη, Ελένη (2019) Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του Instagram για τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως = Marketing and social media: the case of Instagram for the largest hotel chains worldwide. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούλα, Ελπίδα (2019) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψιψίκας, Ερμής (2018) Το μάρκετινγκ στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αργυράκη, Βασιλική and Ιβανίδου, Ολυμπία (2018) Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης. Διαφήμιση μέσα από τη google και το facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περπερίδου, Αικατερίνη Π. (2018) Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ηλιάδης, Θεόδωρος (2018) Διαφήμιση και κοινωνικές αξίες: ο ρόλος της διαφήμισης στην προώθηση και την αναπαραγωγή κοινωνικών αξιών στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολίδου, Σοφία (2018) Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμανατίδου, Παρασκευή (2018) Εφαρμογή δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ο τρόπος ανάπτυξής τους μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζιβάρας, Δημήτριος (2018) Η διαφήμιση στο χώρο του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κύδα, Γεωργία and Παρασκευοπούλου, Χριστίνα (2018) Παιδί και διαφήμιση: η εξέλιξη της διαφήμισης από το 1990 μέχρι σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολύζου, Δέσποινα (2018) Μάρκετινγκ ηλεκτρονικής εκπαίδευσης: υιοθέτηση παραδοσιακών και νέων μέσων προώθησης = E-Learning marketing: the adoption of traditional and new promotional media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χολέβα, Αικατερίνη and Νίκου, Σοφία (2018) Το branding χωρών: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσεσμετζή, Αναστασία (2017) Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιρκάνη, Ευανθία-Παρασκευή (2017) Από το ελληνικό διαφημιστικό «θαύμα» στο τρέχον «τοπίο»: διαφημιζόμενοι, εταιρείες επικοινωνίας, ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούρμπος, Χρήστος (2017) Social media και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βουράκη, Μαρία (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάλλα, Ανδρεάνα (2017) Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και η χρήση των κοινωνικών δικτύων = Crisis management in businesses and organizations and the use of social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιμεωνίδου, Ελισάβετ (2017) Εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχαλάκη, Κωνσταντίνα and Δοφούδη, Ζηνοβία (2017) Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαραγκού, Μαρία-Ελένη (2017) Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαμπούρη, Σωτηρία (2017) Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικοκάβουρα, Αρετή (2017) Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαργαρίτη, Ελένη (2017) Η διαχείριση των κρίσεων και τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τούπη, Χρυσούλα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση: ανάπτυξη ιστοσελίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιαλίδου, Άννα and Σκανδάλου, Φωτεινή (2017) Σχέσεις ΜΜΕ με το διαδίκτυο: επικοινωνία του διαδικτύου με τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δομούζη, Βενετία (2017) Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ασηκάκη, Κωνσταντίνα (2016) Το μάρκετινγκ στις πολυεθνικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουπτσίδου, Bαρβάρα (2016) Υιοθέτηση πρακτικών ιογενούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση = Adoption of viral marketing techniques in modern business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντάρα, Αικατερίνη and Ερμείδου, Χριστίνα-Ευαγγελία (2016) Η γυναίκα και η δυναμική είσοδος της στο χώρο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ = Woman and her dynamic entrance in entrepreneurship and marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοφάνους, Ξανθή (2016) Αθλητικό μάρκετινγκ: εξέλιξη και προοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στίγκα, Μαρία-Αλεξάνδρα (2016) Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντούτση, Μαρία-Έλενα (2016) Η υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων για την ανάπτυξη πολιτικών μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδωροθέου-Βασιλειάδου, Αικατερίνη and Παπακίτσου, Μαριάνθη-Μαρία (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με τη χρήση κοινωνικών δικτύων = Modern ways of marketing and public relations with the use of social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρούμελη, Γρηγορία-Ναταλία (2016) Επωνυμία: έννοια και σημασία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πόποβιτς, Άννα-Μαρία (2016) Η επιρροή της διαφήμισης στα παιδιά και τους εφήβους: οι απόψεις των γονέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνιάδου, Ζαφειρία (2016) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και διαφήμιση οργανισμών και επιχειρήσεων: ανάλυση διαφημίσεων ΕΚΕ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαλάνη, Ιουλία (2016) Εσωτερική εταιρική επικοινωνία και δημόσια διοίκηση: σχεδιασμός, προγραμματισμός, υλοποίηση, και αξιολόγηση της στρατηγικής ενός φορέα της δημόσιας διοίκησης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαστερίου, Ελπίδα (2016) Event management και δημόσιες σχέσεις. Η περίπτωση των συνεδρίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορτέση, Βασιλική (2016) Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρονικίδου, Παρασκευή and Καραβασιλείου, Μαρία (2016) Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαρίτου, Αρετή (2016) Η υιοθέτηση διαφόρων μορφών τέχνης στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακμάκη, Ελένη (2016) Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων: σύγκριση και συσχετισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηιωάννου, Δημήτριος (2016) Σύγκριση αποτελεσματικότητας διαδικτυακής διαφήμισης με την τηλεοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρακούση, Αθηνά and Καραφώτη-Χατζέλλη, Νικολέτα (2016) Ανάπτυξη νέων προϊόντων: η περίπτωση της Apple. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρίβα, Μαρία (2016) Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασαδάκη, Σοφία (2016) Προώθηση προϊόντων: μελέτη περίπτωσης = Product promotion: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσαβούρα, Χάρις (2016) Ιογενές μάρκετινγκ στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιάτα, Ντασουρίε (2016) Ηθική και κοινωνικές επικρίσεις στο μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσίμα, Βασιλική (2015) Μάρκετινγκ τραπεζών: η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπολέτση, Χρυσούλα (2015) Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπασπανοπούλου, Βαρβάρα (2015) Μάρκετινγκ πολιτιστικών γεγονόντων: η περίπτωση του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράκα, Γεωργία (2015) Καινοτόμες πολιτικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νουσινάνου, Ιωάννα (2015) Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στρίτση, Βασιλική and Φιλιππίδου, Ελένη (2015) Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρόκου, Αλεξία (2015) Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων=Event marketing: the contribution of events to business marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολυδά, Φλώρα (2015) Marketing και branding τουριστικού προορισμού. Συγκριτική μελέτη Σαντορίνης με Ανάφη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρίδου, Χριστίνα (2015) Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σηφάκη, Αργυρώ (2015) Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεργίου, Γεωργία (2015) Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών βιολογικών προϊόντων απέναντι στα προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας. Μελέτη περίπτωσης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σερμπέζη, Λαμπρινή (2015) Ανάπτυξη εναλλακτικών και καινοτόμων διαφημιστικών εκστρατιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολίτη, Αθανασία-Χριστίνα (2015) Στρατηγική διοίκηση: μια νέα αντίληψη στην εταιρική ανάπτυξη: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Οικονόμου-Κεράσογλου, Δημήτριος (2015) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μεγάλων επιχειρήσεων και πως αυτή επηρεάζει το κοινωνικό σύνολο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέμο, Μάρω (2015) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φανιάδης, Μάριος (2015) Η υιοθέτηση πράσινου μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλιαμούρη, Στεφανία (2015) Τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Συμεωνίδου, Σοφία (2015) Η σημασία και ο ρόλος του κειμένου στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πότση, Ελένη (2015) Η επίπτωση της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία και την συμπεριφορά των ελληνικών καταναλωτών. Μια έρευνα με ερωτηματολόγιο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ακιφόγλου, Φωτεινή (2015) Έρευνα μάρκετινγκ: μέτρηση διαθέσεων και προτιμήσεων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωσταρέλα, Κωνσταντίνα and Μπαλατσούκα, Βασιλική (2015) Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουλλή, Μαρία (2015) Οι δημόσιες σχέσεις στα δημόσια πανεπιστήμια. Μελέτη περίπτωσης Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάτζιου, Μαρία (2015) Στυλ ηγεσίας στις μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημαρέλη, Ευανθία (2015) Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χότζα, Έριντ (2015) City branding: η περίπτωση των Χανίων και του Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολιούσης, Παναγιώτης (2015) Εταιρική και κοινωνική ευθύνη στις εταιρίες πληροφορικής: μελέτη της Microsoft Ελλάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπαδαροπούλου, Ευαγγελία (2015) Mobile marketing και ο ρόλος των sms στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλιάκου, Κακίτσα and Ζαχάρη, Παρασκευή (2015) Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ναμίνι, Χριστίνα (2015) Αγροτικό μάρκετινγκ και branding ως εργαλεία ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωφού, Άρτεμις (2015) Κοινωνικά δίκτυα και μάρκετινγκ: μελέτη των χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ εταιριών μέσω των κοινωνικών δικτύων (facebook). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακνίδης, Νικόλαος (2015) Η στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πάπριτσα, Μαρίνα (2015) Ανάλυση swot ως εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού: μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Βεργίνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιγάρα, Όλγα (2014) Ο σημερινός ρόλος των στερεότυπων στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουτσούκη, Στυλιανή-Ευαγγελία and Κιρακοσιάν, Αναϊτ (2014) Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολυτάκης, Φώτιος (2014) Η διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ραπτοπούλου, Σοφία (2014) Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμπουρίδου, Νικολέτα (2014) Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλέχα, Βαλεντίνα (2014) Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλανίδου, Ελένη (2014) Ανάλυση ιστολογίων σε Ελλάδα και Κύπρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρηγοπούλου, Καλυψώ and Σκουτέλη, Πηνελόπη (2014) Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια and Χρυσοπούλου, Έρση (2014) Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαροφάλλου, Χαριτίνη (2014) Στρατηγικές τουριστικού marketing: εφαρμογή στο ξενοδοχειακό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλοπούλου, Κωστούλα and Βουζουνεράκη, Καλλιόπη (2013) Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) μαζικής εστίασης στο νομό Λασιθίου και οι τεχνικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιοκίνα, Ιουλία (2013) Ανάλυση διεθνούς μείγματος μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νατσβισβίλι, Φωτεινή and Παπαβασιλείου, Θεοφανεία (2013) Ανάλυση και σύγκριση διαφημιστικών καμπανιών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και επιχειρήσεων της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βενέτη, Αντωνία and Τιλκερίδου, Ανατολή (2013) Εργαλεία στρατηγικής ανάλυσης επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαλάσκα, Παναγιώτα (2013) Η εταιρική ταυτότητα και εικόνα στον τουριστικό κλάδο: η περίπτωση ενός ελληνικού ξενοδοχείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τόλια, Πηνελόπη (2013) Η ένταξη των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη εταιρική στρατηγική και τι συμβαίνει στην ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φραντζεσκάκη, Νεκταρία (2013) Η επικοινωνία ενός τουριστικού προορισμού από την πλευρά του επισκέπτη: η περίπτωση των Χανίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκρίνια, Παρασκευή (2013) Η συμβολή της εταιρικής ταυτότητας στην ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηνίκου, Βασιλεία (2013) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καστρινάκη, Ελευθερία (2013) Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπεταντσή, Ζωή (2013) Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαγκάρη, Αναστασία (2013) Το μείγμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φουρτακά, Ιωάννα and Χάχαλος, Αποστόλης (2013) Τουριστικό μάρκετινγκ: εφαρμογή στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κόκκου, Δήμητρα (2013) Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρομλίδου, Αλίκη (2012) Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ: η έννοια και η σημασία του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ελευθερίου, Άντρη and Μιχαήλ, Χρυστάλλα (2012) Πολιτιστική επικοινωνία: οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολιγιώτη, Αλεξάνδρα (2012) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: προώθηση με την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών: η μέθοδος του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τύμπου, Αικατερίνη (2012) Έννοια, εξέλιξη και σημασία της προσωποποίησης προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φραγκάκη, Ανθούλα (2012) Συμπεριφορά καταναλωτή και οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Αγνή (2012) Οι ανάγκες του συγχρόνου Έλληνα καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιμπρή, Ευγενία and Γεωργίζα, Αργυρούλα (2012) Η χρήση και ο ρόλος της διαφήμισης στην ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 21 01:18:57 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top