Η διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πολυτάκης, Φώτιος (2014) Η διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC40_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια νέα διάσταση στο χώρο του εμπορίου η οποία προέκυψε από την είσοδο του διαδικτύου στις εμπορικές συναλλαγές. Ξεκίνησε σταδιακά την ανάπτυξη του από τη δεκαετία του 50΄ και κορυφώθηκε με την είσοδο του web το 1993, έκτοτε διαγράφει μια πορεία ανάπτυξης και συνεχούς εξέλιξης. Στην Ελλάδα γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση αλλά όχι στον ίδιο βαθμό με άλλες χώρες της Ευρώπης ή της Αμερικής. Δραστηριοποιείται σε διάφορες κατηγορίες εμπορικών συναλλαγών. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει τέσσερις επιπλέον διαδικασίες, βασική όμως διαδικασία παραμένει η τιμολόγηση. Η εργασία έχει στόχο την διερεύνηση του θεωρητικού πλαισίου γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο και την εμβάθυνση στην διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής. Αυτό γίνεται μέσω της διερεύνησης από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και στην συνέχεια μέσω έρευνας με ερωτηματολόγια σε ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Γίνεται μια προσπάθεια εντοπισμού των παραγόντων και του βαθμού που επηρεάζουν την τιμολογιακή πολιτική βάση των συμπερασμάτων που προκύπτουν από την θεωρία. Από τα αποτελέσματα προκύπτει πως οι δύο σημαντικότεροι παράγοντες επηρεασμού της τιμολογιακής πολιτικής είναι ο ανταγωνισμός και η συμμετοχή σε shopping agent ενώ δεν φαίνεται να επηρεάζει ο παράγοντας της ηλικίας της επιχείρησης. Κάτι άλλο που προκύπτει από την έρευνα είναι πως οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό από παράγοντες του παραδοσιακού εμπορίου από ότι του σύγχρονου. Αυτό ίσως αλλάξει με τη πάροδο του χρόνου και την απόκτηση εμπειρίας από τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Τιμολόγηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, Στρατηγικές τιμολόγησης
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Τ > Τιμές (Οικονομία)
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 11:31
Last Modified: 08 Jun 2015 07:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5192

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top