Συμπεριφορά καταναλωτή και οικονομική κρίση

Φραγκάκη, Ανθούλα (2012) Συμπεριφορά καταναλωτή και οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR62_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη συμπεριφορά του καταναλωτή την περίοδο της παρούσας οικονομικής κρίσης. Το μάρκετινγκ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά. Είναι υπεύθυνο για τον εντοπισμό των αναγκών των καταναλωτών καθώς και της ικανοποίησης τους με τρόπο αποτελεσματικό ώστε να δημιουργούνται ικανοποιημένοι πελάτες. Ερωτήματα όπως «σε ποιες ομάδες καταναλωτών πρέπει να απευθυνθούμε (target markets), ποιες είναι οι συγκεκριμένες ανάγκες αυτών των καταναλωτών, πώς πρέπει να σχεδιαστούν και να τιμολογηθούν τα προϊόντα έτσι ώστε να προσφέρουν τις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και ποιο είδος διαφήμισης, προσωπικής πώλησης και προώθησης των πωλήσεων θα συντελούσαν στην εύκολη πώληση του προϊόντος» (Τσακλαγκάνος, 2007: 72), είναι καίρια από αυτά που απασχολούν το σύστημα μάρκετινγκ. Στο κυριότερο σημείο της μελέτης της αγοραστικής συμπεριφοράς εντάσσεται «η διαδικασία που ακολουθεί ο άνθρωπος προκειμένου να καταλήξει σε καταναλωτικές επιλογές, δηλαδή να αποφασίσει, να συμπεριφερθεί ως καταναλωτής» (Σιώμκος, 2002:9). Σε όλη αυτή τη διαδικασία δεν είναι μόνος του. Παράγοντες όπως οι πολιτιστικοί, οι κοινωνικοί, οι δημογραφικοί και οι ψυχολογικοί διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στον τρόπο που αποφασίζει ένας καταναλωτής. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί στον τρόπο που συλλέγουν πληροφορίες, πώς εκτιμούν εναλλακτικές λύσεις και παίρνουν την απόφαση για την αγορά. Οι μάρκετερς αποκομίζουν πολύτιμα στοιχεία της στάσης τους, αυτή αποτελεί και ολόκληρη επιστήμη, δηλαδή η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Οικονομική κρίση και καταναλωτικό κοινό (Ερωτηματολόγιο), Μείγμα μάρκετινγκ, Αγοραστική δύναμη καταναλωτών
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Jun 2015 09:37
Last Modified: 25 Jun 2015 09:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5093

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top