Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM

Κόκκου, Δήμητρα (2013) Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR2_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (488kB)

Abstract

H παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου του μάρκετινγκ σχέσεων για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σχέσεων και που θα αναλυθούν στη συνέχεια είναι η υιοθέτηση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM) που συμβάλλουν στην οργάνωση της επιχείρησης και διευκολύνουν το έργο του μάρκετινγκ των σχέσεων. Επιπρόσθετα, στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας θα αναλυθεί η εφαρμογή των μακροπρόθεσμων πελατειακών σχέσεων στην εταιρεία Πλαίσιο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ σχέσεων, Πελατοκεντρική φιλοσοφία, Ποιοτική εξυπηρέτηση
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 May 2015 08:32
Last Modified: 27 May 2015 08:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4505

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top