Up a level |
Baca, Aurel and Sula, Lorela (2015) Μελέτη ελεύθερων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Άννης, Παναγιώτης (2015) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS Word Press. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλατζίδου, Σωτηρία and Παρμαξίδου, Ακυλίνα (2020) Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλεξίου, Βασίλειος and Πολυχρόνης, Σταύρος (2015) Σχεδιασμός και ανάπτυξη δικτυακού τόπου αθλητικών δραστηριοτήτων, αγοράς/ενοικίασης εξοπλισμού χειμερινών σπορ και αναζήτησης καταλυμάτων σε δημοφιλής χειμερινούς προορισμούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασιάδης, Θωμάς (2008) Μια συγκριτική παρουσίαση και αξιολόγηση των ιστοσελίδων των e stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανδρεάδης, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνίου, Δημήτριος Ι. and Γκίρλος, Βασίλειος K. (2018) Το κόστος διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστολίδης, Ευστάθιος Κ. (2009) Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο: εφαρμογές EDI, XML. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστολοπούλου, Αθηνά (2015) Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αραμπατζή, Αλεξία (2012) Διεπιχειρησιακές ηλεκτρονικές αγορές: θεωρητική προσέγγιση και καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αριστόπουλος, Θεόφιλος (2001) Ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ασπρογέρακας, Δημήτριος (2007) Το παρόν και το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών (e-marketplaces) στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αυγερινού, Ελένη (2006) Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαρκάς, Χρήστος-Στυλιανός (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο, στον κλάδο της εμπορίας αναλώσιμων ειδών πληροφορικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαρσαμίδου, Άννα-Μαρία and Γερμενή, Πηνελόπη (2021) Έρευνα για τη συχνότητα και τα είδη ηλεκτρονικών αγορών από φοιτητές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειάδου, Σοφία (2019) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση της πλατφόρμας WordPress. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βερεντζιώτη, Ιωάννα (2008) Το ηλεκτρονικό επιχειρείν σε διάφορους κλάδους και τομείς της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλάχου, Αντωνία (2011) Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχάκη, Μαρία (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βούτσικας, Ιωάννης (2012) Σχεδιασμός και κατασκευή δυναμικών ιστοσελίδων με χρήση PHP, JavaScript και SQL. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαβριηλίδου, Σοφία (2010) Οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου των ελληνικών επιχειρήσεων και η συμβουλή τους στην ανάπτυξη των εξωτερικών οικονομικών συναλλαγών της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλέτου, Αλεξάνδρα (2012) Διαφορές μεταξύ λιανικού, ηλεκτρονικού εμπορίου: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα = Defferences between retail e-commerce advantaces and disadvantaces. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαρυφάλλου, Ελευθερία - Θεοδοσία and Φρέρη, Αγνή (2008) Δημιουργία, χτίσιμο και οργάνωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γατσούρα, Αθανασία (2015) Τα recommendation συστήματα και η εφαρμογή τους από την Amazon.com. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεμελιάρη, Μαργίτσα (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεροκώστας, Δημήτριος and Γναφάκης, Μιχαήλ (2014) Σύστημα διαχείρισης περιπτέρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερουστεργίου, Χρυσοβαλάντης (2009) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γετίμης, Χρήστος (2010) Σχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών με χρήση της γλώσσας PHP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάκη, Θεόνη (2019) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργίου, Ευστάθιος (2016) Κατασκευή πλατφόρμας E-shop. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργιάδου, Ευαγγελία (2015) Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαγκόζογλου, Βασίλης (2013) Εξαγωγικό μάρκετινγκ και χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννίου, Αρίστη (2019) Διερεύνηση του βαθμού πραγματοποίησης αγορών μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννακάρης, Παναγιώτης (2021) Ανάπτυξη ιστότοπου ηλεκτρονικού καταστήματος ηλεκτρονικών υπολογιστών με wordpress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννιτσοπούλου, Ελβίρα (2017) Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννούλη, Ελένη M. (2018) Ηλεκτρονικό εμπόριο και τομέας παραφαρμακευτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννούλη, Κωνσταντίνα (2021) Η επίδραση του facebook στους Έλληνες χρήστες για την επιλογή τουριστικού προορισμού διακοπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαποτζής, Θεόδωρος (2020) Δημιουργία E-Commerce Application με την χρήση MEAN Stack τεχνολογιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιατιμκός, Νικόλαος and Καραμιχάλης, Κωνσταντίνος (2009) Ηλεκτρονικές δημοπρασίες: είδη, δυνατότητες, ρόλος b2c και b2b δημοπρασίες: εφαρμογές στο χώρο του ξένου και ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν: τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιουρέλη, Νικολέττα Ζ. (2018) Ηλεκτρονικό εμπόριο και φορολόγηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιώτης, Κωνσταντίνος (2012) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του Joomla. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκάρτσιου-Κάρτσιου, Χρυσούλα and Τούσκα, Ευαγγελία (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδίκτυο στον κλάδο της εμπορίας ενδυμάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκάτσος, Γεώργιος (2016) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος (eShop) με την χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (ΣΔΠ) – Content Management System (CMS) WordPress (WP). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόγκας, Χρήστος (2013) Η διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόγκος, Γεώργιος (2020) Συγκριτική μελέτη μεταξύ διαφορετικών συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου και κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ενσωματώνοντας την νέα νομοθεσία του GDPR. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόντρια, Μαρία and Σωτηροπούλου, Μαργαρίτα (2022) Η επίδραση της πανδημίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή = The impact of covid-19 on consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γογούσης, Παντελεήμων and Οικονόμου, Δημήτριος (2013) Το ηλεκτρονικό εμπόριο: παράγοντας εξέλιξης της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γουλιανός, Δημήτριος (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS WordPress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γουργιώτη, Ελένη (2010) Κατασκευή τοποθεσίας ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση HTML, PHP, MySQL. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γούλας, Πέτρος and Ζάρπας, Μάριος (2014) Ανάπτυξη ιστοτόπου ηλεκτρονικού καταστήματος επιχείρησης εμπορίας κρεάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρηγοριάδου, Ασημένια (2014) Διαδικτυακό Β2Β μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δέλλιος, Χρήστος (2011) Αξιολόγηση ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμα, Βικτώρια Α. and Παρασκευά, Μαρία Γ. (2004) Η διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαραβίγκας, Θωμάς (2014) Ηλεκτρονικό εμπόριο και τουρισμός = Electronic commerce and tourism. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαϊλόγλου, Χρήστος (2007) Ηλεκτρονικό εμπόριο = Electronic commerce. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δεσπούδη, Στυλιανή (2009) Ηλεκτρονικό εμπόριο: e-commerce. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δεσύπρης, Νικόλαος (2007) Τα βασικά στοιχεία και οι παράμετροι που εμπεριέχονται σε ένα σύστημα E.R.P. (Enterprise Resource Planning) μιας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο χώρο της πληροφορικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημανούδης, Σωτήριος and Μπάρμπας, Εμμανουήλ (2012) Ανάλυση ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διαμάντη, Γεωργία (2015) Υλοποίηση εφαρμογής ηλεκτρονικού καταστήματος ειδών πληροφορικής με χρήση του Joomla VirtueMart. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δογούλης, Λάζαρος (2016) Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS Wordpress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δουϊτσή, Θεοδώρα Γ. and Κόκκορη, Παρασκευή Ι. (2021) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουριστικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δωρής, Σωτήριος and Μανωλάκος, Αναστάσιος (2011) E-Business και management και ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην σύγχρονη επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δώρος, Θωμάς (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS WordPress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθέρογλου, Δήμητρης (2013) Ηλεκτρονικές πληρωμές και ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθεριάδη, Ευαγγελία (2015) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS Jοοmla. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαΐκης, Χρήστος (2015) Ηλεκτρονικό κατάστημα σύγχρονου φαρμακείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαμπέλης, Κωνσταντίνος and Κολιατσόπουλος, Ιωάννης (2015) Εκκίνηση νέας επιχείρησης με ψηφιακή μορφή (e-shop). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζηγκόπη, Ζωή (2013) Δημιουργία και διαχείριση ιστοσελίδας εμπορικού και ενημερωτικού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζορζομπόκος, Δημήτριος and Σίσκογλου, Παναγιώτης (2013) Το ηλεκτρονικό εμπόριο και ο ρόλος του στις εισαγωγές και τις εξαγωγές των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζορμπάς, Γεώργιος (2015) Ανάπτυξη εφαρμογών με Ruby On Rails. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζώτου, Ιφιγένεια (2016) Τεχνολογία υποστήριξης, προώθησης και εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θαλασσινού, Μαρία Μ. (2016) Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδοσιάδου, Πολυξένη (2015) Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδωρίδου, Ελένη (2010) Mobile commerce: ένα παγκόσμιο φαινόμενο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωαννίδου, Στεφανή (2001) Ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στην οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωσηφόγλου, Αντιγόνη (2015) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση CMS Joomla! BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καζαντζίδου, Βασιλική Χρ. (2020) Επιχειρηματικό σχέδιο και ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος Chic & Posh. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαμάτας, Απόστολος (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλούτση, Θεοδώρα (2006) Ηλεκτρονικά επιχειρησιακά μοντέλα (e-business models) : είδη-κατηγορίες ταξινόμησης-εφαρμογές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλυβιώτη, Ευθυμία (2008) E-marκeting plan σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπή, Ιωάννα-Μαρία (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπεταντσή, Ζωή (2013) Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπώνη, Παναγιώτα (2016) Η εκμετάλλευση των αγορών μέσω facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραβασίλη-Κελεμουρίδου, Γεωργία (2014) Το διαδίκτυο ως μέσο διαμόρφωσης της ταυτότητας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγιάννης, Ευάγγελος (2004) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραθανάσης, Αχιλλέας (2021) Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμανώλα, Σταυρούλα and Πελέκη, Αναστασία (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραπατή, Βασιλική (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρασαρλής, Κωνσταντίνος (2018) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση της πλατφόρμας Wordpress. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρασαρούκ, Γεώργιος (2012) Συμπεριφορά καταναλωτή και αγορές μέσω internet. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρβουνίδης, Ευάγγελος (2014) Κατασκευή ιστοσελίδας στεγνόκαθαριστηρίου με χρήση html, php, MySQL. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρβουνίδου, Ελένη (2022) Ικανοποίηση πελατών από τις ηλεκτρονικές αγορές την εποχή της κρίσης του covid-19. Μελέτη περίπτωσης της H&M. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρδέλης, Πασχάλης Δ. (2021) Ο ρόλος του marketing και των Social Media στην εξέλιξη των e-shops. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καστανά, Όλγα (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο και ψυχαγωγία = E-commerce and entertainment. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατζουράκη, Αντωνία and Ντόντης, Κωνσταντίνος (2003) Μοντέλα ηλεκτρονικού διεπιχειρείν και marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσιαμάκη, Σωτηρία (2008) Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του σε κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσουλάκη, Ράνια (2013) Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καφαλούκου, Μαρίνα (2014) E-commerce ελληνικών επιχειρήσεων: προοπτικές, τάσεις και ευκαιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καϊσίδης, Δημήτριος (2015) Επιχειρηματική προσέγγιση ανάπτυξης εφαρμογής (app) κράτησης εισιτηρίων λεωφορείων Coachtickets=Business application developmant approach (app) booking bus tickets Coachtickets. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κεφάλα, Σταματία (2014) Αποτίμηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιουπτσίδου, Bαρβάρα (2016) Υιοθέτηση πρακτικών ιογενούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση = Adoption of viral marketing techniques in modern business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κλαπανάρας, Μιχαήλ (2022) Διαδικτυακή προβολή προϊόντων ΠΟΠ και ΠΓΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κλειούσης, Ελευθέριος (2000) Τα μέσα συναλλαγών στον 21ο αιώνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοροσίδου, Φωτεινή (2014) Δημιουργία, εικαστικός σχεδιασμός και παραμετροποίηση ηλεκρονικού καταστήματος προϊόντων συστημάτων αλουμινίου με δυνατότητα on-line συναλλαγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουκούλης, Αδάμος (2013) Ηλεκτρονικό εμπόριο και πλαστικό χρήμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουρσάρης, Παναγιώτης (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδίκτυο στον κλάδο της εμπορίας μεταχειρησμένων αυτοκινήτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτελίδου, Παρασκευή and Κάλφας, Αριστείδης (2002) Προοπτικές και εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτλεμάνη, Αθανασία (2021) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτσαμποϊκίδης, Αναστάσιος (2011) Κατασκευή ενός site που θα λειτουργεί ως e-shop με την βοήθεια εργαλείων όπως: HTML, XML, PHP, java: η περίπτωση ενός ηλεκτρονικού εμπορικού κέντρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτσουρούμπα, Αγγελική and Ρεϊζοπούλου, Ελευθερία (2009) Κατασκευή ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοχλιαρίδης, Παύλος (2013) Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούβαρη, Λαμπρινή-Ελένη and Σωτηριάδου, Αικατερίνη (2017) Σύγχρονες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου. Μελέτη περίπτωσης: www.myshoe.gr = Modern practises of e–commerce. Case study: www.myshoe.gr. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρητικός, Νικήτας (2003) Η επίδραση και η προοπτική του διαδικτύου για τις επιχειρήσεις τουρισμού στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόκκαλη, Βασιλική (2020) Ηλεκτρονικό εμπόριο: φορολόγηση και φοροδιαφυγή. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόκκορος, Μιχάλης and Πνάκα, Μαρία (2003) Η επανάσταση των συστημάτων πληροφοριών και οι αλλαγές που επιφέρουν στην ελληνική επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κότελη, Αθανασία (2019) Κριτήρια και εργαλεία αξιολόγησης ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων = Evaluating the websites of local companies: criteria and tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κότσαλος, Χρήστος Ν. and Τσιγάρας, Γεώργιος Ι. (2017) Ηλεκτρονικό επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώστας, Γεώργιος (2004) Ηλεκτρονικό εμπόριο και εφαρμογές του στις τραπεζικές συναλλαγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάμπρου, Κωνσταντίνα (2011) Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα: τάσεις και προοπτικές = Electronic commerce in Greece: prospects and attitudes. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάππα, Μαρία (2007) E-commerce και e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάσκος, Χρήστος (2017) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος εμπορίας βιντεοπαιχνιδιών με την γλώσσα Java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαδάς, Βασίλειος (2007) Η τεχνολογία DSL και η επίδρασή της στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδης, Δημήτρης and Πιπεράκης, Αντώνης Γ. (2011) Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο χώρο των ελληνικών εκδοτικών επιχειρήσεων: εφαρμογές, είδος παρεχόμενου προϊόντος, υπηρεσιών, δυνατότητες, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδου, Μαρία (2020) Ηλεκτρονικό εμπόριο: το προφίλ του χρήστη - εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιακόπουλος, Βασίλειος (2012) Σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοχώρου βασισμένου σε πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λινάρδος, Αθανάσιος and Σταθόπουλος, Γεώργιος (2019) Ανάπτυξη εφαρμογής βάσεων δεδομένων με χρήση της PHP και MySQL: ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιώκης, Θεόδωρος (2010) Ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις: εννοιολογική προσέγγιση κα μελέτη περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λόφτσαλη, Αθηνά and Πετρακοπούλου, Μαρία (2015) Σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μάλαμα, Πολυξένη and Χρυσίδου, Ναυσικά (2019) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μίσσιου, Ιωάννα (2011) Αγορές από απόσταση, ιδίως μέσω internet και τα δικαιώματα των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαλλιόπουλος, Γεώργιος and Λιάκος, Νικόλαος (2003) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαματάς, Βασίλειος and Χασιώτη, Δήμητρα (2014) Ηλεκτρονικό εμπόριο: πορεία και προοπτικές στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανίκας, Ηρακλής Κ. (2020) Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανώλογλου, Σπυρίδων and Πετανίδου, Νικολέτα (2016) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS DRUPAL. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρίνου, Βασιλική (2015) Διαδικτυακές αγορές μέσω εικονικής πρόβας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαριανού, Χάιδω and Μαυραπίδου, Πηνελόπη (2015) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σε τοπικά-αγροτικά προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαριγκούδη, Κωνσταντίνα (2009) Ανάθεση έργου σε τρίτους (outsourcing): έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές και τάσεις στο χώρο του ξένου και ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρίδου, Αλεξάνδρα (2018) Web marketing for luxury brands: a product and country comparative study. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαύρος, Μάριος and Πασιούδης, Παρασκευάς (2015) Δημιουργία ενός eshop με την χρήση Magento. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μητροπούλου, Άννα (2004) Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η σημασία του στον αγροτικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μικρώνη, Ακριβούλα – Αναστασία (2002) Κλαδικά επιχειρηματικά δίκτυα συνεργασιών (Clusters) ως νέα μορφή διεύρυνσης των εξαγωγικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουρακά, Φανή (2009) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουστερή, Ελένη (2014) Πολυμεσική εφαρμογή on line επικοινωνίας συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουταφτσής, Αλέξανδρος and Παπαπροκοπίου, Κωνσταντίνος (2015) Σχεδιασμός και ανάπτυξη δικτυακού καταστήματος μελιού και άλλων παραγώγων από μέλισσες, καθώς και επιμόρφωση πάνω στο ίδιο το προϊών, τα παράγωγά του και τη διαδικασία παραγωγής του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μούγιος, Σπυρίδων (2012) E-commerce application development by using PHP and MySQL. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάου, Σπυριδούλα (2016) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMSWordPress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπένα, Ευθυμία (2012) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος: ανάλυση της βάσης δεδομένων του ηλεκτρονικού καταστήματος "BEST SHOP ONLINE". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαγκλής, Γεώργιος and Μπόλδης, Ανέστης (2008) Το ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαλάφα, Παναγιώτα and Ρεσετνικιώτη, Αγγελική (2005) Κύριες μορφές δικτυακών επιχειρήσεων στις καταναλωτικές και βιομηχανικές αγορές. Παράγοντες επιτυχίας και βιωσιμότητά τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαρμπαγιάννη, Γεωργία and Παπαγρηγορίου, Βασιλική (2008) Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές στον χώρο των τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπιγιλάκης, Αναστάσιος (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μόσχος, Αθανάσιος-Μάριος (2014) Η-Εμπόριο: ψηφιακές αγορές: eBay, Amazon, ψηφιακά αγαθά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάκου, Ασημίνα (2006) Ηλεκτρονικοί διαμεσολαβητές (e-Brokers) : ρόλοι και εφαρμογές στο χώρο του ελληνικού η-επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολάου, Αθανάσιος (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS PrestaShop. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νοικοκύρη, Αναστασία and Κεσογλίδου, Σουλτάνα (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντανατσίδης, Στάνισλαβ (2012) Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονική διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντελοπούλου, Ασπασία-Μαρία and Αγγελή, Μαρία (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Αναστασία (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας για μια επιχείρηση με WordPress WordPress web development for a business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πάτσης, Γεώργιος (2007) Ηλεκτρονικό εμπόριο: αναγκαίο κακό ή εκσυγχρονισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πέσιου, Πετρούλα (2021) Η συμπεριφορά του πελάτη στην ψηφιακή κατανάλωση μόδας και η επιρροή των brands. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παλαιστής, Γεώργιος (2010) Διαδικτυακά βιβλιοπωλεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παναγιωτούδη, Σοφία (2009) Online αγορές: βαθμός υιοθέτησης,ισχύουσα κατάσταση και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαβλασόπουλος, Αιμίλιος (2006) Ε-επιχειρείν και καινοτομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδάκης, Γεώργιος (2005) Η εξέλιξη των εμπορικών συναλλαγών και η συμβολή του διαδικτύου: πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα = The development of the commercial exchange and the role of the internet: benefits, drawbacks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Ιωάννης (2014) Ε-commerce στον πρωτογενή τομέα και σύσταση e-κοινωνικής συνεταιριστικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαστάμος, Βασίλειος (2008) Τρόποι αξιολόγησης και αποτίμησης της απόδοσης e-business συστήματος / Δείκτες αποδοτικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπουτσή, Δανάη (2014) Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο: εξελικτική πορεία, τάσεις και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρασκευοπούλου, Νίκη (2006) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πεγίδου, Δήμητρα Π. (2017) e-επιχειρείν και ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Περώνας, Ιωάννης (2014) Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πεχλιβανίδης, Κωνσταντίνος Σ. (2021) Επίδραση του covid 19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυτάκης, Φώτιος (2014) Η διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πρίντζιου, Αριστέα (2012) Ο σημασιολογικός ιστός σε επιχειρηματικά θέματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Προβατίδου, Μαριάννα (2016) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδίκτυο στον κλάδο της εμπορίας βιβλίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ραυτόπουλος, Δημήτριος (2003) Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρουμελιωτάκης, Αντώνιος (2003) Διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρούσκας, Αλέξανδρος-Δημήτριος (2012) Αγορά μέσω ίντερνετ ατόμων ηλικίας 50+. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαββίδης, Ιορδάνης and Ιωσηφίδης, Γεώργιος (2021) Διαδικτυακή εταιρική παρουσία και εμπειρία επωνυμίας. Η περίπτωση των οινοποιητικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαγγόλης, Χρυσοβαλάντης and Κρομλίδου, Άννα (2012) Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού Βusiness plan και ηλεκτρονική οργάνωση συνεταιρικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της ΕΔΗ.ΚΑ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαμπάνη, Μαρία (2008) Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαραγιώτης, Αναστάσιος (2013) Απευθείας μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σβέτλα, Τζβετκόβα (2008) Συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης σχέσεων πελατών (E-CRM) : έννοια-περιεχόμενο-ρόλος-εφαρμογές στο χώρο του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σερέτη, Ισμήνη (2015) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιδηροπούλου, Συμίρα Δ. (2021) Ηλεκτρονικό εμπόριο: βασικές αρχές και κύρια χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιδηρόπουλος, Παναγιώτης (2009) Η έρευνα αγοράς στο ελληνικό διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκαρμούτσος, Απόστολος (2012) Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σουπιώνης, Γεώργιος (2006) Το marketing στο διαδίκτυο η περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπατάλας, Χρήστος (2012) Ηλεκτρονικές συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων: business to business (B2B). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπύρου, Δέσποινα (2009) Ανάπτυξη και εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στις σύγχρονες χώρες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπύρου, Ελευθέριος (2013) E-business στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στάμος, Στέργιος (2013) Ηλεκτρονικό εμπόριο, περιβάλλον ανάπτυξης: δυνατότητες και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σταύρου, Γεώργιος (2008) Διαδικτυακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στράντζαλη, Κυριακή (2008) Σχεδίαση και υλοποίηση δυναμικής ιστοσελίδας καταστήματος πώλησης υπολογιστών και περιφερειακών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σώτα, Ξανθούλα Αλ. (2020) Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Web Analytics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τάσκος, Γεώργιος Δ. (2021) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τέρψης, Δημήτριος (2015) Σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζίφρης, Ιωάννης (2004) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζελεπίδης, Απόστολος (2014) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τράντας, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με wordpress. Μελέτη περίπτωσης = E-shop development by using wordpress. Case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τράπτσιος, Αθανάσιος (2018) Ανάπτυξη εφαρμογής βάσεων δεδομένων με χρήση PHP και MySQL: ηλεκτρονικό κατάστημα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφυλλίδου, Μαρία (2010) Ηλεκτρονικές δημοπρασίες: θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περιπτώσεων ελληνικών ιστοσελίδων παροχής αντίστοιχων υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριγώνης, Χρήστος (2021) Αγορά αγροτικών προϊόντων μέσω διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρυφόπουλος, Θωμάς (2006) Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η προστασία των καταναλωτών απέναντι σε γενικούς όρους συναλλαγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρυψιανή, Μαρία (2017) Η εξελικτική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω των smartphones και των tablets. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάκα, Έλενα (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας καταστήματος γυναίκειων ρούχων για εμπορική χρήση = Website creation about women clothing shop, for commercial use. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάφος, Νικόλαος (2010) Ηλεκτρονικές πληρωμές: παρούσα κατάσταση και μελλοντικές εξελίξεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαγκάρη, Αναστασία (2013) Το μείγμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαντεκίδης, Διονύσης (2015) Σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαουσίδου-Καρολίδου, Κατερίνα (2014) Το κόστος της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαουσιώτης, Κυριάκος (2007) Ηλεκτρονικό εμπόριο σε ξενοδοχειακή επιχείρηση: κατασκευή στατικής ιστοσελίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιρλίδης, Σταύρος (2012) Δημιουργία και ανάπτυξη ιστοχώρου με χρήση Joomla, Mysql και Php σε Apache web server. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιώλη, Σοφία (2007) Διεπιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσοκάνη, Μαρία (2015) Συμμετοχικό διαδίκτυο και σύγχρονες τάσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Δυνατότητες και προοπτικές στην ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσουκνάκη, Μιχαέλα and Δικταμπάνη, Ευαγγελία (2019) Πρακτικές καταναλωτών σχετικά με θέματα ασφάλειας σε διαδικτυακές αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσώλου, Νίκη and Κουταλοπούλου, Ραφαέλλα (2019) Η συμβολή της αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων σε μικρά εμπορικά καταστήματα: μια μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τόλια, Πηνελόπη (2013) Η ένταξη των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη εταιρική στρατηγική και τι συμβαίνει στην ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φάσσας, Νικόλαος (2018) Cloud computing & social media στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φαρμάκη, Ελευθερία (2007) Εφαρμογές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας στον κλάδο του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φαφέσα, Στέλλα (2014) Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φερεντίνου, Αναστασία (2012) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος: ανάλυση κατασκευής ιστοσελίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φουλίδου, Μαρία (2018) Ανάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης αποθήκης για καταστήματα παιχνιδιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φούντας, Γεώργιος (2009) Οι εφαρμογές κάθετων διαδικτυακών πυλών (vortals) : πεδία δράσης, ρόλος, πακέτο υπηρεσιών, μοντέλο εσόδων, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φραγγίδης, Ιωάννης (2013) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα: μία δράση σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηλεωνίδα, Δέσποινα (2011) Κινητό εμπόριο: διερευνώντας τη στάση και τις πρόθεσης χρήσης των κινητών υπηρεσιών δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζημιχαήλ, Ανεστούλα (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χελιδώνη, Σοφία Β. (2021) Ηλεκτρονικά καταστήματα και Supermarkets: προκλήσεις και προοπτικές για μικρά καταστήματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χορόζογλου, Θεόδωρος and Ποζίδης, Παύλος (2014) Δημιουργία ιστοσελίδας για διαδικτυακή κράτηση και πληρωμή ξενοδοχειακής μονάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χρήστου, Ελένη (2013) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χριστοφορίδης, Κωνσταντίνος (2013) Ηλεκτρονικό εμπόριο: παραδοσιακό ή ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc