Η συμπεριφορά του πελάτη στην ψηφιακή κατανάλωση μόδας και η επιρροή των brands

Πέσιου, Πετρούλα (2021) Η συμπεριφορά του πελάτη στην ψηφιακή κατανάλωση μόδας και η επιρροή των brands. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT15_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (898kB)

Abstract

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η μόδα εξελίσσεται εξίσου γρήγορα. Πως αυτά τα δυο συμβαδίζουν και ποια είναι η θέση των brand σε αυτή την πορεία; Ο στόχος αυτής της πτυχιακής είναι να παρουσιάσει την συμπεριφορά του πελάτη στην ψηφιακή κατανάλωση μόδας και να αξιολογήσει την επιρροή των “brand”, ώστε οι πελάτες να δρουν πιο συνειδητοποιημένα στις ψηφιακές αγορές τους. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με την μόδα, το brand και την στρατηγική διάσταση, την online εμπειρία και πως επηρεάζεται και η συμπεριφορά του καταναλωτή. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε έρευνα με ερωτηματολόγιο. Τέλος, καταγράφονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, τα οποία συμβάλλουν στην κατανόηση της τελικής συμπεριφοράς και επιλογής των πελατών και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία θα βοηθήσουν στην βελτιστοποίηση της ψηφιακής κατανάλωσης μόδας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Kορωνάκη Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Διαδίκτυο, Brand, Online εμπειρία, Καταναλωτής, Πελάτης, Συμπεριφορά καταναλωτή, Μόδα, Βιομηχανία της Μόδας.
Subjects: Ε > Ερωτηματολόγιο
Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Mar 2023 10:01
Last Modified: 10 Apr 2024 10:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12175

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top