Ηλεκτρονικό εμπόριο και τουρισμός = Electronic commerce and tourism.

Δαραβίγκας, Θωμάς (2014) Ηλεκτρονικό εμπόριο και τουρισμός = Electronic commerce and tourism. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA5_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο χρησιμεύει στις επιχειρήσεις ως ένα ακόμη εργαλείο με το οποίο αυτές να μπορέσουν να εφαρμόσουν τις επιχειρησιακές τους στρατηγικές, έτσι ώστε να δημιουργήσουν συγκριτικά πλεονεκτήματα, τα οποία θα την φέρουν σε καλύτερη θέση στην αγορά λαμβάνοντας υπό όψιν την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω των υποστηρικτικών τεχνολογιών. Ο τουρισμός αποτελεί σήμερα ένας από τους πιο αναπτυσσόμενους τομείς σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως και στην ελληνική οικονομία. Στην σύγχρονη επιχειρηματικότητα θα βρούμε πολλά λογισμικά , τα οποία δίνουν λύσεις έτσι ώστε να οργανωθούν οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι τουριστικές επιχειρήσεις, ενώνοντας τον τουρίστα με το επιχειρησιακό περιβάλλον προκειμένου να υποστηριχθεί ο τουρισμός. Η τουριστική αγορά, όπως γίνεται αντιληπτό παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον, για τους επενδυτές αλλά και για τις κυβερνήσεις των κρατών. Η αγορά αυτή επεκτείνεται πλέον λόγω των πλεονεκτημάτων που παρουσιάζεται από την χρήση των νέων τεχνολογιών αλλά και την ευρεία εμφάνιση του διαδικτύου. Για να εκτιμηθεί όμως πραγματικά η κατάσταση σε οποιοδήποτε επίπεδο και να βγουν ορισμένα συμπεράσματα από την συνεισφορά του τουρισμού, θα πρέπει να αξιοποιηθεί η ερευνητική δραστηριότητα έτσι ώστε να καταλάβουμε ωφέλεια που αποκομίζει η επιχείρηση με την χρησιμότητα των αριθμοδεικτών αλλά και της έρευνας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο των ερωτηματολογίου μέσω του οποίοι συγκεντρώθηκαν στοιχεία για την ανάλυση των αποτελεσμάτων. Στη συνέχεια έγινε στατιστική επεξεργασία και παρουσιάζεται σε μορφή γραφημάτων και πινάκων. Επίσης, για τη εμβάθυνση του θέματος, δημιουργήθηκαν πίνακες συνάφειας, οι οποίοι εξετάζουν τη σχέση των μεταβλητών ανά ζεύγος. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Μονοβασίλης Θεόδωρος
Uncontrolled Keywords: Διαδικτυακό εμπόριο, Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Τ > Τουριστική πολιτική
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 08:34
Last Modified: 23 Jun 2015 08:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6944

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top