Επίδραση του covid 19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πεχλιβανίδης, Κωνσταντίνος Σ. (2021) Επίδραση του covid 19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D44_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο όπως έχει διατυπωθεί στην βιβλιογραφία. Περιγράφουμε όλα τα οφέλη που μπορούν να προσκομίσουν οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές. Αναπόφευκτα δεν μπορεί μια ενέργεια να έχει μονό θετικά, γι’ αυτό αναφέρουμε και όλα τα μειονεκτήματα που προκαλεί το ηλεκτρονικό εμπόριο και για τις εταιρίες όπως και για τους καταναλωτές. Στο Δεύτερο κεφάλαιο περιγράφουμε το ψηφιακό μάρκετινγκ, τι είναι, με ποια στρατηγική μπορεί μια εταιρία να πιάσει τους στόχους που έθεσε και ποιους μηχανισμούς ελέγχου πρέπει να έχει για να μπορεί να κάνει διορθωτικές κινήσεις κάθε στιγμή που πάει να εκτραπεί από τους εταιρικούς στόχους. Αναφέρουμε εδώ τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκαλούν οι στρατηγικές μάρκετινγκ για να μπορούμε να έχουμε μια σφαιρική εικόνα της εταιρικής οικονομικής κατάστασης οποιαδήποτε στιγμή. Για να μπορεί ο αναγνώστης να καταλάβει τις εναλλακτικές χρήσης των στρατηγικών μεθόδων του μάρκετινγκ. Περιγράφουμε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία για την διευκόλυνση του σχεδιασμού. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρουμε όλο το οικονομικό περιβάλλον αυτής της πανδημίας το πώς εξελίχτηκε, εξελίσσετε και που μπορεί να φτάσει. Το διαμορφούμενο πρότυπο οικονομικού περιβάλλοντος κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες και δίνοντας μικρές δυνατότητες εξέλιξής και οικονομικής επιβίωσης. Οπότε αναφέρουμε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι μια επένδυση κάτω από ένα τέτοιο οικονομικό περιβάλλον. Σίγουρα κάθε πρόβλημα έχει και μια λύση οπότε αναφέρουμε κάποιες βελτιωτικές προτάσεις οι οποίες μπορούν να καλυτερεύσουν αυτό. Για να μπορέσουμε να βγάλουμε ποιο εύκολα συμπεράσματα θα πρέπει να δούμε που βρισκόμασταν με το ηλεκτρονικό εμπόριο και την διαδρομή της εξέλιξης και της προβλεπόμενης επιτυχίας. Όλα δείχνουν ότι η μεταστροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αναπόφευκτη. Όλες οι επιχειρήσεις όπως και οι καταναλωτές θέλουν, δεν θέλουν θα οδηγηθούν σε αυτήν. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρουμε δυο εταιρίες που πρωτοπορούν στην Ελληνική αγορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μάλιστα να έχουν μεγάλη κερδοφορία μέσα στις δυο τελευτές κρίσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Υγειονομική κρίση, Covid – 19, Ελλάδα, καταναλωτές, Επιχειρήσεις, Διαδίκτυο, Skroutz
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 Sep 2022 08:19
Last Modified: 30 Sep 2022 08:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11994

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top