Η επίδραση της πανδημίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή = The impact of covid-19 on consumer behavior

Γκόντρια, Μαρία and Σωτηροπούλου, Μαργαρίτα (2022) Η επίδραση της πανδημίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή = The impact of covid-19 on consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC9_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο να γίνει αντιληπτή η επίδραση της πανδημίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιαστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19 και συγχρόνως την στάση που έχουν απέναντι σε αυτά. Για την διεξαγωγή της εργασίας έλαβε χώρα μια διευρυμένη ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και επιστημονικής αρθρογραφίας. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο της έρευνα μέσα από την ανάλυση της βιβλιογραφικής επισκόπησης, και στο δεύτερο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας, όπου πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων σε ικανό πληθυσμό καταναλωτών. Στην μελέτη αυτή συμμετείχαν 335 άτομα και αφορούσε την περίοδο του πρώτου lockdown (22 Μαρτίου - 4 Μαΐου 2020). Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας γίνονται αντιληπτοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές, το κυρίαρχο μέσο που χρησιμοποιούν για την διεκπεραίωση μιας ηλεκτρονικής αγοράς, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που αυξήθηκαν την περίοδο του lockdown, αλλά και οι λόγοι για τους οποίους οδηγήθηκαν στην πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Η έρευνα ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα και τους περιορισμούς που δημιουργήθηκαν κατά την διάρκεια της έρευνας, οι οποίοι όμως μπορούν να αποτελέσουν προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν μπορούν να εξαχθούν δύο βασικά συμπεράσματα. Πρώτον, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών δεν οδηγήθηκε σε αγορές πανικού και δεύτερον ότι οι καταναλωτές δεν έκαναν τόσο συχνά αγορές στο διαδίκτυο, καθώς περιορίστηκαν στην κάλυψη των βασικών και απαραίτητων αναγκών τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Πανδημία, Covid-19, Διαδικτυακές αγορές, Παράγοντες επιρροής, Παγκόσμια υγειονομική κρίση.
Subjects: Δ > Δημόσια υγεία
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Ερωτηματολόγιο
Η > Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Υ > Υγεία και υγιεινή
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2022 10:21
Last Modified: 07 Sep 2022 10:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11887

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top