Web marketing for luxury brands: a product and country comparative study

Μαυρίδου, Αλεξάνδρα (2018) Web marketing for luxury brands: a product and country comparative study. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM4_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Κατά την τελευταία δεκαετία, το Διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις, γενικά, και πιο συγκεκριμένα οι εταιρείες πώλησης πολυτελών προϊόντων (luxury brands) επικοινωνούν με τους πελάτες τους, πωλούν τα προϊόντα τους και χτίζουν την εικόνα τους. Οι γουνοποιητικές επιχειρήσεις εντάσσονται στις εταιρείες πώλησης προϊόντων πολυτέλειας καθώς η γούνα, ως προϊόν, φέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που η διεθνής βιβλιογραφία χρησιμοποιεί για να ορίσει την πολυτέλεια. Στόχος αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει σε ποιο βαθμό οι ελληνικές γουνοποιητικές επιχειρήσεις ακολουθούν στη διαδικτυακή τους παρουσία καινοτόμες και επιτυχημένες στρατηγικές Μάρκετινγκ, ανάλογες με αυτές που αποτυπώνονται στις ιστοσελίδες και τις επίσημες σελίδες Facebook διεθνών luxury brands μόδας. Τα κριτήρια για τη διερεύνηση των αποτελεσματικών στρατηγικών αντλήθηκαν για τις ιστοσελίδες από τα 8c’s χαρακτηριστικά του E-marketing mix, ενώ για τις σελίδες του Facebook ως κριτήρια αποτελεσματικής στρατηγικής ορίστηκαν οι δυνατότητες συνδεσιμότητας και αλληλεπίδρασης μεταξύ εταιρίας και πελάτη που αυτές παρέχουν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι στη χρήση του διαδικτύου για την προώθηση των προϊόντων τους, οι Ελληνικές γουνοποιητικές εταιρίες διαφοροποιούνται από τις παγκοσμίου φήμης luxury brands τόσο στη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στις ιστοσελίδες τους όσο και στην περιορισμένη αλληλεπίδραση με τους ακολούθους τους στις σελίδες του Facebook. Τέλος, ένα από τα μη αναμενόμενα και ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας αφορά τα luxury brands και τα χαμηλά ποσοστά στις κατηγορίες 8c’s του Ε-marketing mix που οι ιστοσελίδες τους παρουσιάζουν.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: E-marketing, Luxury, Social media, Facebook, web 2.0, E-marketing mix, Luxury brands, Fur.
Subjects: Γ > Γουνοποιία
Γ > Γούνα
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Dec 2018 11:55
Last Modified: 12 Dec 2018 11:56
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9823

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top