Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 152.

Μπλάντος, Γεώργιος (2022) Δημόσιες σχέσεις και ηλεκτρονικός τύπος: πως αποτυπώνονται οι δημοσιές σχέσεις στα ηλεκτρονικά μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκόντρια, Μαρία and Σωτηροπούλου, Μαργαρίτα (2022) Η επίδραση της πανδημίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή = The impact of covid-19 on consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταχιράι, Μαρινέλα and Υφαντή, Αικατερίνη (2021) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρτζιάς, Κωνσταντίνος (2021) Επιδημία κορωνοϊού (COVID-19) και λόγοι χρήσης των social media από τους Έλληνες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετράκη, Σπυριδούλα-Μαρία (2021) Μέτρηση εικόνας τουριστικού προορισμού: η περίπτωση των Χανίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χρήστου, Γεώργιος (2021) Αξιολόγηση των ιστοσελίδων των Δήμων της Μακεδονίας – Θράκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χουζουρίδου, Ιωάννα (2021) Στρατηγικές αποκατάστασης εικόνας στα social media και μέτρηση της αποτελεσματικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαθρακοκοίλη, Νικολέτα (2021) Πολιτικές εκστρατείες στο facebook: η περίπτωση των Ελληνικών περιφερειακών εκλογών του 2019 = Facebook election campaigns: the case of 2019 Greek prefectural. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλάχου, Χριστίνα (2020) Ρατσιστικές κρίσεις στα κοινωνικά μέσα: στρατηγικές διαχείρισης εικόνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλατζίδου, Σωτηρία and Παρμαξίδου, Ακυλίνα (2020) Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξίου, Νικολέτα (2020) Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταφυλίδου, Παναγιώτα (2020) Στρατηγικές αποκατάστασης εικόνας στα κοινωνικά μέσα και επίδραση στις αντιλήψεις των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαλάφα, Ιωάννα (2020) Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκρέκου, Αικατερίνη (2020) Εμπειρία καταναλωτών στο Instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούτση, Παρασκευή (2020) Αντιλήψεις για τις δημόσιες σχέσεις: εμπειρική διερεύνηση = Public perceptions of public relations: an empirical investigation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμενίτσα, Θωμαή (2020) Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπέττα, Ιωάννα (2020) Η χρήση του Instagram από τους Έλληνες πολιτικούς αρχηγούς = The use of Instagram by Greek political leaders. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχάρης, Θωμάς (2020) Μελέτη των απόψεων των συνεργατών της LR Health & Beauty = Study of the views of LR Health & Beauty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τοκατλίδου, Μαρία and Καρυπίδου, Ελένη (2020) Η χρήση του Twitter από τους έλληνες πολιτικούς αρχηγούς κ. Αλέξη Τσίπρα και κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φώλας, Αχίλλειος (2020) Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νταλάκου, Ειρήνη and Νιφορίδου, Χριστίνα (2019) Ανάλυση διαδικτυακών δελτίων τύπου ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασιάδου, Στυλιανή (2019) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κάτσης, Χρήστος (2019) Προφίλ ελλήνων καταναλωτών εν καιρώ οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσιώνα, Μαρίνα-Κλεοπάτρα (2019) Ο ρόλος των δημοσιογράφων στην επικοινωνία του προσφυγικού ζητήματος. Προοπτικές και Προκλήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία (2019) Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαζγιουρούκου, Ευαγγελία and Κατσόγλου, Σμαρώ (2019) Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαμβακίδου, Δέσποινα (2019) Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη διαχείριση συγκρούσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρηγοριάδου, Χριστίνα (2019) Η χρήση των εκκλήσεων στην τηλεοπτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τερψίνα, Ελευθερία (2019) Διαδικτυακή προβολή των οργανισμών υγείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολόκα, Καλλιόπη (2019) Κοινότητες μάρκας στο Facebook. Η επίδραση της εμπειρίας στην αξία της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαργαρίτη, Αικατερίνη (2019) Social media και καταναλωτές, λόγοι χρήσης και αντιλήψεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγγελή, Αθηνά and Χατζοπούλου, Χρυσάνθη (2019) Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση της διαδραστικής τηλεόρασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ποριάζη, Αναστασία (2019) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης των παξιμαδιών Λήμνου "Οικογένειας Ποριάζη". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Όλγα (2019) Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κάνη, Αναστασία (2018) Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλκίδου, Σωτηρία (2018) Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουρλίδα, Βασιλεία (2018) Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων: μελέτη ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαλίδου, Βασιλική (2018) Επικοινωνιακή ανάλυση των διαπραγματεύσεων μεταξύ Ε.Ε. και Ηνωμένου Βασιλείου αναφορικά με την έξοδό της από την Ευρωζώνη Ε.Ε (Brexit). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσόγκας, Ηλίας (2018) Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρτση, Ιωάννα (2018) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης προϊόντων ΑΒ Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρούζου, Καλλιόπη (2018) Προστασία αδέσποτων ζώων στο διαδίκτυο. Η χρήση των social media από τις φιλοζωικές οργανώσεις και τους Δήμους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέξια, Βασιλική (2018) Συγκριτική αξιολόγηση της αποδοτικότητας των social media εργαλείων (Facebook, Twitter, YouTube) που χρησιμοποιούν οι Δήμοι σε Ελλάδα και Κύπρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αγοραστού, Νένα (2018) Η αντίληψη των φιλάθλων του ποδοσφαίρου για τη χορηγία του αθλητισμού. Η περίπτωση των ελληνικών ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξάκη, Αικατερίνη (2018) Εικόνα τουριστικού προορισμού Κρήτης. Αντιλήψεις τριών ομάδων ενδιαφερόμενων (κάτοικοι, τουρίστες, επιχειρηματίες). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιόκα, Μαρία (2018) Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαζαρίδης, Κωνσταντίνος and Μιχαηλίδης, Χρήστος (2018) H επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας και φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεκιαρίδη, Μαρίνα (2018) Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκριναφίδη, Καλλιόπη and Πολυχρονιάδου, Ισιδώρα (2018) Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουσιάρης, Γεώργιος (2018) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις σε οινοποιητικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντέρου, Μαρίνα (2018) Η θεωρία της αριστείας στις δημόσιες σχέσεις: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλειανθίδης, Ευστράτιος and Στάμος, Ελευθέριος (2018) Αθλητική εμπειρία και αθλητικός καταναλωτής: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζάχος, Δημήτριος (2018) Η ηλεκτρονική επικοινωνία των δράσεων κοινωνικής ευθύνης και προστασίας του περιβάλλοντος ελληνικών οργανώσεων και επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δερμετζίδου, Ευθυμία (2018) Αγοραθεραπεία: μελέτη Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φουκίδου, Αναστασία and Φούσιας, Νικόλαος (2018) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θλιβεροπούλου, Γρηγορία (2018) Το ρούχο και η καταναλωτική συμπεριφορά. Επιρροή από τα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούση, Λέντια (2018) Πρακτικές social media στη βιομηχανία τουρισμού και η μέτρηση της αποδοτικότητας του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παντελαίος, Νίκος and Ζαννής, Αναστάσιος (2018) Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλκίδου, Κωνσταντίνα (2017) Διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσίες του ξενοδοχειακού τομέα. Η περίπτωση του ξενοδοχείου Habitat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολοβού, Δήμητρα (2017) Λειτουργία δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες) = Public relations and marketing practice in greek media οrganizations (τelevision, radio and newspapers). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιγγερλιώτης, Δήμος (2017) Στρατηγικές προβολής στα social media ελληνικών επιχειρήσεων : Μέτρηση της αποδοτικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μόσχου, Ελένη (2017) Η χρήση του twitter από τους υποψηφίους πολιτικούς για τις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας: οι περιπτώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Απόστολου Τζιτζικώστα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πέιου, Ραφαηλία (2017) Τρόποι διαδικτυακής προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων στα social media: μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γριζά, Μαρία-Δήμητρα (2017) Παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις νέων ηλικίας 18-24. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμαξοπούλου, Χριστίνα (2017) Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και ηλεκτρονική δημοκρατία. Η περίπτωση των Δήμων της Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαφούτσου, Ορσαλία (2017) Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιάννη, Ευαγγελία-Μελαχροινή (2017) Αποδοτικότητα επικοινωνιακών στρατηγικών στο Twitter υποψηφίων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μεϊντάνη, Καλλιόπη and Μπίτρη, Μαρία (2017) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τις πρακτικές social media marketing των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλύβας, Νικόλαος (2017) Χώρα προέλευσης προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή: συγκριτική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βουνήσιου, Χριστίνα (2017) Μέτρηση της αξίας μιας επωνυμίας (brand equity): μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γοργότσια, Ευαγγελία and Δημοσθένους, Παντελίτσα (2016) Η χρήση της νοσταλγίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραδίσογλου, Στυλιανή (2016) Η εικόνα των δύο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Αναστασία and Χατζοπούλου, Δέσποινα (2016) Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαββίδου, Σμαράγδα and Κοτοπούλου, Αναστασία (2016) Χρήση facebook: μια συνηθισμένη ή συναρπαστική εμπειρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσάκωνα, Δέσποινα (2016) Μελέτη επίδρασης των δημοσίων σχέσεων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Ευθυμία (2016) Αξιολόγηση της εικόνας δυο πολιτικών προσώπων (Βαρουφάκη – Σόιμπλε). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλίτσιος, Ιωάννης (2016) Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτίνια, Αντωνία (2016) Η επίδραση του twitter στη πολιτική ανάμιξη και συμμετοχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραβασίλη, Αθηνά (2016) Αξιολόγηση του περιεχομένου των ιστοσελίδων των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δάμα, Ασπασία-Μαρία (2016) Εμπειρική διερεύνηση της εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχόπουλος, Σταύρος (2016) Ο ρόλος των celebrity endorsers στην αποδοτικότητα των διαφημiσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεώργου, Καλυψώ (2016) Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νάκου, Γεωργία (2016) Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκέτση, Μαρία (2016) Η συμπεριφορά του πράσινου καταναλωτή στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλουλάκου, Βαρβάρα and Γιαννακούλα, Αλεξάνδρα (2016) Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα: συγκριτική μελέτη της αποτελεσματικότητάς τους = Advertisements on social networks: comparative study of their effectiveness. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρώσση, Σταματία (2016) Διερεύνηση της εμπειρίας κατανάλωσης των Social Media: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαντζαρίδου, Μαρία and Καλλωνή, Μαρία (2015) Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στο e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζήπα, Ελένη and Ταξηροπούλου, Ξανθή (2015) Αξιολόγιση της εμπειρίας της κατανάλωσης σε διάφορες περιστάσεις κατανάλωσης ταινιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουράκης, Ιωάννης (2015) Στρατηγική διοίκηση δημοσίων σχέσεων: εμπειρική διερεύνηση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παγώνης, Γεώργιος (2015) Η επίδραση της μουσικής στη συμπεριφορά των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σουρμπή, Ανθούλα (2015) Παγκόσμιος ιστός και social media: πως χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φιλίππου, Ελισσάβετ and Μουστάκας, Μιχαήλ (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων» για τους χρήστες των socialmedia: συγκριτική μελέτη μεταξύ χρηστών facebook, youtube, instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακίδου, Κωνσταντίνα (2015) Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστακαλή, Αικατερίνη Άλκηστις (2015) Αξιολόγιση της ποιότητας υπηρεσίας: Η περίπτωση της ξενοδοχειακής μονάδας Μακεδονία Παλλάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοσσόπουλος, Βασίλειος and Φακιόλα, Άννα (2015) Αντιλήψεις δημοσιογράφων για τις δημόσιες σχέσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Παναγιώτα (2015) Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαϊντατζή, Κυριακή (2015) Η επίδραση των νέων και των παραδοσικών μέσων στην πολιτική μας συμμετοχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαργάρα, Αικατερίνη (2015) Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουλιάτα, Αικατερίνη (2015) Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούζαρη, Φωτεινή and Τζαμπάζη, Ειρήνη (2015) Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσούνη, Όλγα and Πατσαβούρα,, Θεοδώρα (2015) Εμπειρική διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων για την τριγωνική σχέση: ΜΜΕ, πολιτικών, δημοσκόπων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψωμιάδου, Κωνσταντίνα (2015) Χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμαραντίδου, Δέσποινα (2015) Διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τους λόγους αγοραστικών αποφάσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστογλου, Συρματένια (2015) Ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ: εμπειρική διερεύνηση των αποφάσεων των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρατίδου, Μαρία (2015) Η επίδραση της χρήσης των διαδικτυακών μέσων κυβερνητικών οργανισμών στις αντιλήψεις των πολιτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαμπάζη, Ισμήνη (2015) Η προβολή των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις: στερεότυπα ή νέοι ρόλοι;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τόσκα, Λεορέτα (2015) Οι στάσεις & οι αντιδράσεις των καταναλωτών σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολυχρονιάδου, Θεοδώρα (2015) Διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των καταστημάτων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη των καταστημάτων της πόλης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκκινοπούλου, Κωνσταντίνα (2015) Μελέτη των επικοινωνιακών στρατηγικών διαχείρισης κρίσεων ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεταλά, Ζηνοβία-Χρυσοβαλλάντα (2015) Καταναλωτική εμπειρία: μελέτη περίπτωσης η εμπειρία των θαλλάσιων αθλημάτων στο νησί της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χωλοπούλου, Ισιδώρα (2015) Μέτρηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση μιας ξενοδοχειαχής μονάδας στην Ιεράπετρα=Measurement of service quality. The case of a hotel in Hierapetra. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ορφανίδου, Αναστασία and Αλίεβα, Κριστίνα (2015) Η μέτρηση της εμπειρίας του καταστήματος. Μελέτες περιπτώσεων των Zara, Bershka, H&M και Nike Stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καψάλη, Ιωάννα (2015) Απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Συγκριτική μελέτη της τηλεοπτικής και της διαφήμισης στο facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νεοφώτιστου, Δωροθέα (2015) Η χρήση του facebook ως μέσο προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η περίπτωση του Visit Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φάλο, Βαλεντίνα (2015) Η χρήση των social media από τις ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαδίκα, Αναστασία (2015) Αντιλήψεις καταναλωτών ως προς τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρέκ, Αμαλία (2015) Αντιλήψεις των στελεχών διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για την συνεισφορά των social media στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαμουρίδου, Αναστασία (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας των χρήσεων και ανταμοιβή των χρηστών των social media. H περίτπωση twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαζγατζίδου, Δέσποινα (2015) Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χουχουλή, Ιωάννα and Ψαριανού, Μαρία (2015) Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπατζικώστα, Ευαγγελία (2014) Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων εν καιρώ οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπορίτση, Χέλισα (2014) Η διερεύνηση των αντιλήψεων του ευρύ κοινού για την εικόνα της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δογάνη, Γεωργία (2014) Μέτρηση της ποιότητας της σχέσης μεταξύ καταναλωτή και μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαργαλατίδου, Χριστίνα (2014) Διαστάσεις που συνθέτουν την καταναλωτική εμπειρία: η περιπτωσιολογική μελέτη του τουρισμού (Κωνσταντινούπολη). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ελένη and Σαλάλε, Αγγελική (2014) Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσάκης, Γεώργιος (2014) Η εικόνα της Ελλάδας στον ξένο τύπο σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδήμα, Μαρία (2014) Διερεύνηση των αντιλήψεων της κοινής γνώμης για τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ μέσω προβολικών τεχνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπελιαβτσίδου, Ναταλία (2014) Παράπονα πελατών και επιλογή μέσου: εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχαρίου, Δανάη-Ελπίδα (2014) Η επίδραση των μεσημεριανών τηλεοπτικών εκπομπών στη συμπεριφορά των τηλεθεατών καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λίγκα, Παρασκευή (2014) Η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοτικότητα της Word-of-Mouth επικοινωνίας, αναφορικά με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Ελλάδας και Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γούσιου, Μαρία and Ρατατσίδου, Ιωάννα (2014) Διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ: η χρήση του facebook στις βουλευτικές εκλογές Μαΐου - Ιουνίου 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρανιάς, Αργύριος and Μπουρλέσσα, Μαρία (2014) Η χρήση του διαδικτύου για τη διεξαγωγή ερευνών στο πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή: σύγκριση μεταξύ online και offline επισκόπηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λιολιοπούλου, Θεανώ (2014) Η χρήση του twitter από τον Eλληνικό Oργανισμό Tουρισμού: η περίπτωση του VizitGreece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανελλίδου-Χοχλιούρου,, Ιωάννα (2014) Η επίδραση της word of mouth επικοινωνίας, (θετικής και αρνητικής), στις αντιλήψεις των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαστάνη, Σπυριδούλα (2013) Ο ρόλος της εμπειρίας της μάρκας κατά την διάρκεια μιας προϊοντικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αγγελοπούλου, Θάλεια (2013) Στυλ κατανάλωσης των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρανίκα, Αντιγόνη (2013) Διαχείριση της επικοινωνίας από στόμα σε στόμα: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τακέλας, Κωνσταντίνος (2013) Λόγοι για την παρακολούθηση ειδικών γεγονότων (π.χ. φεστιβάλ, πολιτιστικές εκδηλώσεις): η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαρίδου, Νόννα (2013) Η επίδραση του υλισμού στην συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τερψοπούλου, Αναστασία (2013) Παρορμητική κατανάλωση των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεφανίδη, Μέλπω (2013) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαριζακλής, Πέτρος (2013) Διερεύνηση της προσήλωσης των καταναλωτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ηλιού, Βασιλική (2013) Ηθικά πρότυπα και ιδεολογία των στελεχών δημοσιών σχέσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λέκκα, Ειρήνη (2013) Μέτρηση εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χούτας, Αναστάσιος (2013) Μέτρηση της ποιότητας των αθλητικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ραυτοπούλου, Σοφία and Σπανού, Αθανασία (2013) Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σωτηρίου, Αγάπη and Χαραλάμπους, Κωνσταντίνα (2012) Αλληλεπιδράσεις καταναλωτών με άλλους καταναλωτές: πώς επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παναγιωτίδου, Ναυσικά (2012) Αντιλήψεις του ευρέως κοινού για τους επαγγελματίες μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ (2012) Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιπουρίδου, Μαγδαληνή (2012) H επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Sun Dec 22 01:19:41 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top