Η εφαρμογή της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων» για τους χρήστες των socialmedia: συγκριτική μελέτη μεταξύ χρηστών facebook, youtube, instagram

Φιλίππου, Ελισσάβετ and Μουστάκας, Μιχαήλ (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων» για τους χρήστες των socialmedia: συγκριτική μελέτη μεταξύ χρηστών facebook, youtube, instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC196_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η θεωρία χρήσεων και ικανοποιήσεων (Uses and Gratifications Theory, UGT), είναι μια προσέγγιση κατανόησης του γιατί και πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ενεργά συγκεκριμένα μέσα επικοινωνίας για την ικανοποίηση συγκεκριμένων αναγκών. Σε αυτή την εργασία με τίτλο «Η εφαρμογή της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων» για τους χρήστες των socialmedia: συγκριτική μελέτη μεταξύ χρηστών facebook, youtube, instagram», επιχειρείται η παρουσίαση και η κατανόηση της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων». Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτελεί η κατανόηση των κινήτρων που ωθούν τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τα χρησιμοποιήσουν. Καθώς επίσης, και εξέταση των συναισθημάτων που προέρχονται από τη χρήση των συγκεκριμένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από την έρευνα, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα δομημένα ερωτηματολόγια, έγινε προσπάθεια να αναλυθούν και να προσεγγιστούν τα συναισθήματα που βιώνουν οι χρήστες των μέσων και κοινωνικής δικτύωσης αλλά και για ποιο λόγο τα χρησιμοποιούν ευρέως οι άνθρωποι σήμερα. Η μέθοδος της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι μία ποσοτική προσέγγιση λόγου του μεγάλου πληθυσμού αλλά και της προσπάθειας διερεύνησης σχέσεων μεταξύ των διάφορων χρηστών, μεγεθών και μεταβλητών. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων ήταν απαραίτητη η στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων με τη χρήση του εργαλείου spss. Τα αποτελέσματα της έρευνας, έδειξαν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προσωπική τους ευχαρίστηση, ικανοποίηση και χαλάρωση. Σε δεύτερη κλίμακα, τα χρησιμοποιούν για να μάθουν νέα ή λεπτομέρειες για προσωπικές στιγμές τρίτων, καθώς επίσης και για να επικοινωνήσουν, να μοιραστούν τα προβλήματα τους και να ξεφύγουν από την σκληρή πραγματικότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Θεωρία χρήσεων και ικανοποιήσεων, Facebook, Instagram, Youtube, Ερωτηματολόγια, Διαδίκτυο, Socialmedia
Subjects: Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jun 2016 10:40
Last Modified: 23 Jun 2016 10:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8217

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top