Items where Division is "Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)" and Year is 2015

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 201.

Prenga, Esterina (2015) Ηλεκτρονική δημοσιογραφία: απειλή ή νέες ευκαιρίες για τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανασιάδου, Ελένη (2015) Διαχείριση μεταναστευτικών ροών στο Ν. Κιλκίς και απεικόνιση της διαπολιτισμικής και πολυπολιτισμικής πραγματικότητας του Νομού Κιλκής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανασιάδου, Παρασκευή (2015) Κοινωνικά δίκτυα και Βουλευτές. Μια αναγκαία σχέση για το μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ακιφόγλου, Φωτεινή (2015) Έρευνα μάρκετινγκ: μέτρηση διαθέσεων και προτιμήσεων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλαμάνος, Ανδρέας (2015) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους πολιτιστικούς οργανισμούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξοπούλου, Ελένη (2015) Η δημοσιογραφία υπό μετάβαση: προς νέα μοντέλα δημοσιογραφίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμαραντίδου, Δέσποινα (2015) Διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τους λόγους αγοραστικών αποφάσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανανιάδου, Άννα (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων (ΕΚΕ): μελέτη περίπτωσης Wind. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολοπούλου, Αθηνά (2015) Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αφορδακός, Νικόλαος (2015) Η κοινωνική και οικονομική διάσταση της τηλεόρασης στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλιάκου, Κακίτσα and Ζαχάρη, Παρασκευή (2015) Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαϊτσίδου, Ξανθή (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.): η οικοδόμηση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στην επιχείρηση και την κοινωνία: μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλάρα, Σταματούλα (2015) Τα ελληνικά blogs και η κάλυψη της κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαδίκα, Αναστασία (2015) Αντιλήψεις καταναλωτών ως προς τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βρανά, Ανδρομάχη (2015) Διαχρονική ανάλυση του περιεχομένου μιας τοπικής εφημερίδας από τη σκοπιά της επικοινωνίας και διαμόρφωση της κοινής γνώμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαβριηλίδου, Ελένη (2015) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων απο τα μουσεία. Η περίπτωση του Νομού Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαργάρα, Αικατερίνη (2015) Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαμουρίδου, Αναστασία (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας των χρήσεων και ανταμοιβή των χρηστών των social media. H περίτπωση twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιανναδάκη, Μαρία Ε. (2015) Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαρέλη, Χρυσούλα and Λάιου, Ευαγγελία (2015) Χορηγία και εταιρική κοινωνική ευθύνη. Διαχρονική εξέλιξη και σημερινή κατάσταση. Μελέτη περίπτωσης την Τράπεζα Πειραιώς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαϊντατζή, Κυριακή (2015) Η επίδραση των νέων και των παραδοσικών μέσων στην πολιτική μας συμμετοχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκελιτασβήλι, Νίνο and Κωνσταντινίδης, Ιωάννης (2015) Η προπογάνδα και το καθεστώς επικοινωνίας κράτους - πολιτών κατά την διάρκεια δικτατορικών καθεστώτων στην Ελλάδα. Μια συγκριτική μελέτη και ανάλυση των περιόδων 1936-1940 και 1967-1974. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκούρλιας, Βασίλειος (2015) Η έννοια της πολιτικής του πολιτικού και των πολιτικών στην σύγχρονη οικονομική κρίση. Η περίπτωση του Γεωργίου Α. Παπανδρέου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γυλού, Ηλιάννα (2015) Διαδικασία διαχείρισης προσωπικού με ειδικές ανάγκες στις σύγχρονες επιχειρήσεις: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Παναγιώτα (2015) Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληπάλλα, Σοφία (2015) Χορηγία και εταιρική κοινωνική ευθύνη. Διαχρονική εξέλιξη και σημερινή κατάσταση: μελέτη περίπτωσης (case study: ΑΒ Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δελιτζάκη, Θεοπίστη and Μπαρμπαρήγου, Μαρία-Εμμανουέλα (2015) Διαδίκτυο και πολιτική:η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημαρέλη, Ευανθία (2015) Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Μαγδαληνή (2015) Η σημασία και ο ρόλος της επιχώριας προσαρμογής δικτυακών τόπων στη διαφήμιση εταιρειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητροπούλου, Αλεξάνδρα (2015) Η χρήση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας από τους φοιτητές της Καστοριάς=The use of electronic communication media from the students of kastoria. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητροπούλου, Ευαγγελία (2015) Πολιτικές συμπεριφορές σε χωριά-κάστρα πολιτικών κομμάτων στη Μακεδονία, συγκριτική ανάλυση και συνδιαστική μελέτη εκλογικών αποτελεσμάτων και κοινωνικών χαρακτηριστικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημοπούλου, Κυριακή and Μαρούδας, Ηλίας (2015) Η επίδραση της τηλεόρασης στον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι πολίτες την ένταξη των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντοπούλου, Δέσποινα (2015) Ασυμετρικό μοντέλο επικοινωνίας και δημόσιες σχέσεις μέσα από μελέτες περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντοπούλου, Ναταλία-Ευαγγελία (2015) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για το Ίδρυμα Ευγενίδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντοπούλου, Φανή and Κολιακουδάκη, Μαρία (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διονυσοπούλου, Αικατερίνη (2015) Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διούδη, Θάλεια and Παπασταμάτη, Φωτεινή (2015) Διαφημίσεις σε έντυπες και διαδικτυακές εφημερίδες. Μια συγκριτική μελέτη με τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ελευθεράκη, Κωνσταντίνα (2015) Συναισθηματική νοημοσύνη κατά των Goleman και πως επιδρά στην συμπεριφορά των εργαζομένων σε ομάδα. Η περίπτωση στην εταιρεία ΕΝΑ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήκου, Ανδρομάχη (2015) Πολυμεσική παρουσίαση του αρχαιολογικόυ χώρου της Ακρόπολης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήτρου, Άρτεμις (2015) Η προβληματική της αλήθειας στις δημόσιες σχέσεις. Η συμβολή του μεταμοντερνισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαρκάδα, Ιωάννα (2015) Nationbranding: πως οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ μιας χώρας. Μελέτη περίπτωσης: ΗΠΑ και Γαλλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχαρού, Αγορίτσα (2015) Η προβολή των θεμάτων των αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα ΜΜΕ: η κάλυψή τους στον ημερήσιο ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζησιμοπούλου, Ειρήνη and Κουτσουδάκη, Αικατερίνα-Μαρίνα (2015) Δεξιότητες του μάνατζμεντ και αποτελεσματικότερη επικοινωνία στο χώρο της εργασίας. Διαχείριση κρίσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζιώγα, Όλγα (2015) Η επικοινωνιακή στρατηγική των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών ως μοχλός άσκησης πίεσης στη δημόσια σφαίρα. Συγκριτική ανάλυση των ακόλουθων Μη Κυβερνητικών Οργανισμών : WWF ΕΛΛΑΣ και Greenpeace. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζυγούρα, Αγλαΐα (2015) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή του συνεταιρισμού Κρόκου Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ηλιόπουλος, Ανδρέας (2015) Μελέτη περίπτωσης ελληνικών site προσλήψεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοδοσιάδου, Πολυξένη (2015) Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοχαρίδου, Δέσποινα (2015) Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στις δημόσιες σχέσεις. Μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θραψανιώτη, Μαρία and Χρυσοπούλου, Ευγενία (2015) Η παρουσίαση των εξελίξεων στην Συρία από τα διεθνή μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιορδανίδου, Παρασκευή (2015) Δημόσιες σχέσεις και διαδίκτυο: ανάλυση περιεχομένου και λειτουργιών των ιστοσελίδων τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωαννίδου-Γιοβανοπούλου, Αγγελική (2015) Η μνήμη και πολιτική χρήση των Δεκεμβριανών στον μεταπολεμικό τύπο της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κακάζης, Ζαφείρης (2015) Η επικοινωνιακή πολιτική των Η.Π.Α. σε θέματα εξωτερικής πολιτικής. Μελέτη περίπτωσης η κρίση στη Συρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλιαμούρη, Στεφανία (2015) Τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλλιγά, Δήμητρα and Δρακάκη, Σταυρούλα-Δανάη (2015) Μουσιακή προβολή με τη χρήση πολυμέσων (Μουσείο κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμπούρογλου, Βασιλική (2015) Η έννοια του συμμετοχικού προϋπολογισμού στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης και οι δυνατότητές της στην ανάπτυξη της δημοκρατίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανδυλάς, Αθανάσιος (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Δημιουργία ιστοεξερεύνησης με θέμα τον Κριμαϊκό πόλεμο=New technologies in Education. Developing a Web Quest for the Crimean War. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραλή, Χρυσάνθη and Λασκαράκη, Αικατερίνη (2015) Στρατηγικές και τεχνικές που επιλέγουν οι άνθρωποι για να εξυψώσουν ή να προστατεύσουν τη θετικότητα των αυτοαντιλήψεών τους και πως τα χειρίζονται στο επίπεδο των δημοσίων σχέσεων (στον ενδοεπιχειρησιακό τομέα). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαββίδου, Μαρία (2015) Η θέση της γυναίκας στο Ελληνικό κοινοβούλιο, ανάλυση των εκλογικών αποτελεσμάτων από το 1974 μέχρι σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κασιμέας, Δημήτριος (2015) Η προβολή και προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού των Γρεβενών. Υφισταμένη κατάσταση και προτάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατζαστρά, Γιούλη (2015) Τα συστήματα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού – ERP και ο ρόλος τους στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαούνη, Στεργιανή (2015) Εικονική περιήγηση στο Ν. Καστοριάς σε μέρη πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Δημιουργία διαδικτυακής πύλης με τη χρήση του googlemaps. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καψάλη, Ιωάννα (2015) Απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Συγκριτική μελέτη της τηλεοπτικής και της διαφήμισης στο facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεχαγιά, Φωτεινή Γ. (2015) Η προβολή του πολιτισμού από τους Δήμους. Μελέτη περίπτωσης: ο Δήμος Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιοσσέ, Αθανασία and Κυριακού, Αλέξανδρος (2015) Κράτος, κοινοβουλευτισμός και ομάδες πίεσης. Η περίπτωση των συνδικαλιστικά οργανωμένων αγροτών στην Ελλάδα=Parliamentarism and pressure groups in Greece. The case of farmers in organized Trade Unions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιρκενίδης, Νικόλαος-Ραφαήλ (2015) Δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης για την προβολή τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των Λουτρών Πόζαρ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκκινοπούλου, Κωνσταντίνα (2015) Μελέτη των επικοινωνιακών στρατηγικών διαχείρισης κρίσεων ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολιούσης, Παναγιώτης (2015) Εταιρική και κοινωνική ευθύνη στις εταιρίες πληροφορικής: μελέτη της Microsoft Ελλάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολυδά, Φλώρα (2015) Marketing και branding τουριστικού προορισμού. Συγκριτική μελέτη Σαντορίνης με Ανάφη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοντακίδης, Κωνσταντίνος (2015) Πολυμεσική εφαρμογή για την παρουσίαση του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοσμόγλου, Δέσποινα and Κωνσταντάκου, Αλεξάνδρα (2015) Διαδικτυακή τηλεόραση & διαδικτυακό ραδιόφωνο. Τεχνολογίες και διαδικασίες παραγωγής διαδικτυακών εκπομπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοσσόπουλος, Βασίλειος and Φακιόλα, Άννα (2015) Αντιλήψεις δημοσιογράφων για τις δημόσιες σχέσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουλιάτα, Αικατερίνη (2015) Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουράκης, Ιωάννης (2015) Στρατηγική διοίκηση δημοσίων σχέσεων: εμπειρική διερεύνηση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρέκ, Αμαλία (2015) Αντιλήψεις των στελεχών διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για την συνεισφορά των social media στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρεμέτης, Νικήτας (2015) Η επικοινωνία της ιστορίας και του πολιτισμού της Ελευσίνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρουκίδου, Ελένη and Κοχλιαρίδης, Βασίλειος (2015) Αντιλήψεις πολιτών για τη σχέση μεταξύ δημοκρατίας και εντύπων-ηλεκτρονικών μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρουκλίδου, Αναστασία and Σιαπλαούρα, Βασιλική (2015) Η λειτουργία του twitter σε περιόδους κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοψαχείλη, Ελευθερία (2015) Η ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού στην Δυτική Μακεδονία και οι τρόποι προβολής και προσέλκυσης τουριστών στην Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούζαρη, Φωτεινή and Τζαμπάζη, Ειρήνη (2015) Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρίδου, Χριστίνα (2015) Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακίδης, Ιωάννης (2015) Η Ελληνική αγορά του κρασιού και η στρατηγική πολιτική προβολής και προώθησής του στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακίδου, Κωνσταντίνα (2015) Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακού, Μαρία (2015) Η επικοινωνία στο πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης κοινωνικής πολιτικής από τους οργανισμούς τοποπικής αυτοδιοίκησης. Η περίπτωση του Δήμου Κορινθίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυτέα, Μαρία (2015) Βέλτιστες πρακτικές δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μιας ελληνικής εταιρείας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου Αλεξάκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωσταρέλα, Κωνσταντίνα and Μπαλατσούκα, Βασιλική (2015) Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωφού, Άρτεμις (2015) Κοινωνικά δίκτυα και μάρκετινγκ: μελέτη των χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ εταιριών μέσω των κοινωνικών δικτύων (facebook). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κόκκαλη, Βασιλική (2015) Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής περιβαλλοντικού περιεχομένου: ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σε ζητήματα που αφορούν την ανακύκλωση απορριμάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κύρκος, Χρήστος (2015) Προγραμματισμός και υλοποίηση δράσεων δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας αναπτυξιακών οργανισμών. Η περίπτωση της αναπτυξιακής Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστογλου, Συρματένια (2015) Ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ: εμπειρική διερεύνηση των αποφάσεων των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαλέζα, Ελένη (2015) Κλιματική μετανάστευση και διαχείριση των νέων μεταναστευτικών ροών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπαδαροπούλου, Ευαγγελία (2015) Mobile marketing και ο ρόλος των sms στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπροπούλου, Ελένη (2015) Παρουσίαση αντικειμένων και τοποθεσιών ιστορικού ενδιαφέροντος με την χρήση πολυμέσων. Το θωρηκτό Αβέρωφ=Presenting items and places of historical interest with the use of multimedia the Averof Battle Ship. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάζνη, Ιορδάνα (2015) Οι γυναίκες στην πολιτική: έρευνα για Μερκούρη, Δαμανάκη και Μπακογιάννη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέμο, Μάρω (2015) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαγκλάρη, Φιλιππία (2015) Συγκριτική ανάλυση του λόγου και της ιδιολογίας των κομμάτων της τρικομματικής κυβέρνησης συνεργασίας (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) κατά την προεκλογική περίοδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαζγατζίδου, Δέσποινα (2015) Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαθιουδάκη, Ευτυχία and Ντάμπου, Άννα (2015) Πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης στη Δυτική Ελλάδα και η τουριστική προβολή της. Η περίπτωση του τουριστικού προορισμού Καστοριά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαλαμούδα, Αικατερίνη and Λιούλια, Αργυρώ (2015) Το μοντέλο επεξεργασίας της πληροφορίας και η θεωρία του συνδέσμου ως σημείο εκκίνησης στο δίκτυο νευρώνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαριανού, Χάιδω and Μαυραπίδου, Πηνελόπη (2015) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σε τοπικά-αγροτικά προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρμαρίδου, Παρθένα and Παλαιοχωρινού, Παναγιώτα (2015) Οικολογία αστικών περιοχών: μελέτη περίπτωσης πρότυπο οικολογικό χωριό "Ανάβρα". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρνελάκη, Μαρία (2015) Η συμβολή της πολυγλωσίας στην ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυροπούλου, Αικατερίνη (2015) Δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης για την παρουσίαση των δραστηριοτήτων ενός οργανισμού. Η περίπτωση της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. (Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού και Ανάπτυξης Πέλλας). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρατίδου, Μαρία (2015) Η επίδραση της χρήσης των διαδικτυακών μέσων κυβερνητικών οργανισμών στις αντιλήψεις των πολιτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρελάτου, Μαρία and Μηλαθιανάκη, Ελευθερία (2015) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την παρουσίαση του Μουσείου Ακρόπολης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστακαλή, Αικατερίνη Άλκηστις (2015) Αξιολόγιση της ποιότητας υπηρεσίας: Η περίπτωση της ξενοδοχειακής μονάδας Μακεδονία Παλλάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάτζιου, Μαρία (2015) Στυλ ηγεσίας στις μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαλιαμή, Χριστίνα (2015) Μη κυβερνητικοί οργανισμοί και διαδικτυακή επικοινωνία. Δημιουργία ολοκληρωμένης διαδικτυακής επικοινωνίας, με τη χρήση πολυμέσων και κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπολέτση, Χρυσούλα (2015) Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούνου, Δήμητρα (2015) Νέα μέσα και διαπολιτσιμική επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νίκου, Ουρανία (2015) Το διαδίκτυο και οι προσωπικές ιστοσελίδες ως εργαλείο ανάπτυξης της πολιτικής επικοινωνίας=The internet & personal websites as development tool of political communication. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ναμίνι, Χριστίνα (2015) Αγροτικό μάρκετινγκ και branding ως εργαλεία ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νεοφώτιστου, Δωροθέα (2015) Η χρήση του facebook ως μέσο προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η περίπτωση του Visit Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολή, Βάια (2015) Η τουριστική προβολή του Ολύμπου. Μια ολοκληρωμένη πρόταση στρατηγικής προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νουσινάνου, Ιωάννα (2015) Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξανθοπούλου, Αμαλία and Φρυγανά, Βασιλική (2015) Ο ελληνικός τύπος στο μεσοπόλεμο. Βασικά διακυβεύματα της πολιτικής ζωής όπως φαίνονται μέσα από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξηρομάμου, Στυλιανή (2015) Προβολή εταιρικής εικόνας: περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Οικονόμου-Κεράσογλου, Δημήτριος (2015) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μεγάλων επιχειρήσεων και πως αυτή επηρεάζει το κοινωνικό σύνολο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ορφανίδου, Αναστασία and Αλίεβα, Κριστίνα (2015) Η μέτρηση της εμπειρίας του καταστήματος. Μελέτες περιπτώσεων των Zara, Bershka, H&M και Nike Stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πάπριτσα, Μαρίνα (2015) Ανάλυση swot ως εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού: μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Βεργίνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πέγιου, Αικατερίνη (2015) Χορηγία και εταιρική κοινωνική ευθύνη. Διαχρονική εξέλιξη και σημερινή κατάσταση. Η περίπτωση της εταιρείας Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παγώνης, Γεώργιος (2015) Η επίδραση της μουσικής στη συμπεριφορά των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πανάτσα, Ναταλία (2015) Η διδασκαλία των μαθηματικών με χρήση ψηφιακών μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδάκη, Αργυρώ (2015) Διαχείριση οικονομικών κρίσεων: μελέτη περίπτωσης: ο τουρισμός στα Χανιά σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Βασιλική (2015) Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Βασιλική (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και χορηγία με μελέτη περίπτωσης (case study) της Alpha Bank. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ευμορφία (2015) Ανάλυση των επιπτώσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον επαγγελματικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπασπανοπούλου, Βαρβάρα (2015) Μάρκετινγκ πολιτιστικών γεγονόντων: η περίπτωση του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαστεργίου, Παναγιώτης (2015) Πολιτικός λόγος και προπαγάνδα την περίοδο της δικτατορίας του Μεταξά (Μέσα από τη μελέτη των εφημερίδων της Φλώρινας). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσούρας, Παναγιώτης (2015) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παυλίδου, Αλίκη (2015) Πνευματικά δικαιώματα και πνευματική ιδιοκτησία στα ηλεκτρονικά μέσα, στην ηλεκτρονική βιβλιογραφία και χρήση πηγών, λογισμικού και βάσεων δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παυλίδου, Δόμνα (2015) Αξιολόγιση των υπηρεσιών e-learning που παρέχουν τα ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περλεπέ, Βασιλική (2015) Η ελληνική προεδρία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου (Ιανουάριος - Ιούνιος 2014). Ανάλυση των δραστηριοτήτων που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της ελληνικής προεδρίας. Η πολιτική ατζέντα της προεδρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περπερίδου, Αικατερίνη and Σπυρoπoύλoυ, Βασιλική (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Επεξεργασία και δημιουργία βίντεο μαθημάτων για την σχεδίαση γραφικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεταλά, Ζηνοβία-Χρυσοβαλλάντα (2015) Καταναλωτική εμπειρία: μελέτη περίπτωσης η εμπειρία των θαλλάσιων αθλημάτων στο νησί της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλευράκη, Δέσποινα (2015) Η διαδικτυακή τηλεόραση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολίτη, Αθανασία-Χριστίνα (2015) Στρατηγική διοίκηση: μια νέα αντίληψη στην εταιρική ανάπτυξη: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολυχρονιάδου, Θεοδώρα (2015) Διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των καταστημάτων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη των καταστημάτων της πόλης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουλλή, Μαρία (2015) Οι δημόσιες σχέσεις στα δημόσια πανεπιστήμια. Μελέτη περίπτωσης Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρίντεζης, Φραγκίσκος and Αμπαζής, Κωνσταντίνος (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ): η οικοδόμηση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στην επιχείρηση και την κοινωνία: μελέτη περίπτωσης: ΣΚΑΪ και έρευνα σχετικά με τις στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πότση, Ελένη (2015) Η επίπτωση της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία και την συμπεριφορά των ελληνικών καταναλωτών. Μια έρευνα με ερωτηματολόγιο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ροΐδου, Ελένη and Σιώλου, Αγγελική (2015) Τα social media στην υπηρεσία της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η περίπτωση του Δήμου Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρούζιου, Αικατερίνη (2015) Πολιτική συμπεριφορά και εθνοτική ταυτότητα. Η περίπτωση των Ποντίων της Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρόκου, Αλεξία (2015) Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων=Event marketing: the contribution of events to business marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαρκατζής, Θεόδωρος and Χάτσικος, Δημήτριος (2015) Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σερμπέζη, Λαμπρινή (2015) Ανάπτυξη εναλλακτικών και καινοτόμων διαφημιστικών εκστρατιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σηφάκη, Αικατερίνη (2015) Mobile learning και οι προοπτικές εξελίξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σηφάκη, Αργυρώ (2015) Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σινανάι, Άλντα and Αρβανίτη, Αλεξία (2015) Δημόσιες σχέσεις και βιβλιοθήκες = Public relations and libraries. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκουρίδου, Αφροδίτη (2015) Πολυμεσική παρουσίαση εταιρείας. Διαφημιστική εταιρία «ΠΑΡΑΜΑΟΥΝΤ Α.Ε». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκράπα, Ιωάννα (2015) Αντιμετώπιση της διαρροής προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης=Combating leak of private information on the internet though social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκρέκα, Παναγιώτα (2015) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή μουσειακών χώρων. Το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σονίδου, Μάγια (2015) Η χρήση των social media στις ενημερωτικές εκστρατείες που απευθύνονται στους έφηβους. Μελέτη περίπτωσης "ο κανόνας του εσωρούχου". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σουγλέρη, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις: έννοιες σε σύγκρουση ή σε πλήρη συνταύτιση; Να δικαιολογήσετε την άποψη σας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σουρμπή, Ανθούλα (2015) Παγκόσμιος ιστός και social media: πως χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σούλκα, Μεντινέ (2015) Επενδυτικό πλαίσιο μέσα από τα ευρωπαϊκά προγράμματα. Επιδοτήσεις με σκοπό τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την πάταξη της ανεργίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σπυροπούλου, Δέσποινα (2015) Η επιθετικότητα και το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στάμου, Αναστασία (2015) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία στην περίπτωση των εταιρειών πληροφορικής που λειτουργούν ως franchise. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στάμου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεργίου, Γεωργία (2015) Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών βιολογικών προϊόντων απέναντι στα προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας. Μελέτη περίπτωσης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στουγιάννης, Ιωάννης (2015) Μια συγκριτική μελέτη των ιστοσελίδων των Ακαδημαϊκών Τμημάτων του 1ου επιστημονικού πεδίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στρίτση, Βασιλική and Φιλιππίδου, Ελένη (2015) Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στραβοπόδη, Αικατερίνη (2015) Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως μέσω σύγκρουσης: ντόπιοι και πρόσφυγες στη Μακεδονία του μεσοπολέμου μέσα από τον τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στυλίδης, Στέφανος Γ. (2015) Εξαγορές και συγχωνεύσεις στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Η περίπτωση της εξαγοράς της Αγροτικής Τράπεζας από την Τράπεζα Πειραιώς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Συμεωνίδου, Σοφία (2015) Η σημασία και ο ρόλος του κειμένου στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζάφου, Μαρία (2015) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη της χρήσης του "Facebook" από χρήστες του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζήπα, Ελένη and Ταξηροπούλου, Ξανθή (2015) Αξιολόγιση της εμπειρίας της κατανάλωσης σε διάφορες περιστάσεις κατανάλωσης ταινιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράκα, Γεωργία (2015) Καινοτόμες πολιτικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τριανταφύλλου, Κωνσταντίνα and Σιώζου, Ουρανία (2015) Οικονομική κρίση, δημόσιες σχέσεις και ΜΜΕ. Μελέτη της παρουσίασης της οικονομικής κρίσης από τα ΜΜΕ. Πως οι δημόσιες σχέσεις αντιμετώπισαν το πρόβλημα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσίμα, Βασιλική (2015) Μάρκετινγκ τραπεζών: η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακνίδης, Νικόλαος (2015) Η στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακυρίδου, Βασιλική (2015) Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια: ανάλυση αιτιών και προτάσεις για έναν άλλο τρόπο εταιρικής και συμμετοχικής διακυβέρνησης: case study Πλαίσιο A.E. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαμπάζη, Ισμήνη (2015) Η προβολή των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις: στερεότυπα ή νέοι ρόλοι;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιάτα, Ιωάννα (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη. Η περίπτωση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιπλακίδης, Γεώργιος (2015) Μάνατζμεντ, διαχείριση δημιουργία event. Τεχνικές και στρατηγικές που εφαρμόζονται σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσοκάνη, Μαρία (2015) Συμμετοχικό διαδίκτυο και σύγχρονες τάσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Δυνατότητες και προοπτικές στην ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσούνη, Όλγα and Πατσαβούρα,, Θεοδώρα (2015) Εμπειρική διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων για την τριγωνική σχέση: ΜΜΕ, πολιτικών, δημοσκόπων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τόσκα, Λεορέτα (2015) Οι στάσεις & οι αντιδράσεις των καταναλωτών σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φάλο, Βαλεντίνα (2015) Η χρήση των social media από τις ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φίλκα, Ανδρονίκη (2015) Πολυμεσική εφαρμογή για την παρουσίαση δραστηριοτήτων ενός οργανισμού. Η περίπτωση της Δ.Ε.Η. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φανιάδης, Μάριος (2015) Η υιοθέτηση πράσινου μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φιλίππου, Ελισσάβετ and Μουστάκας, Μιχαήλ (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων» για τους χρήστες των socialmedia: συγκριτική μελέτη μεταξύ χρηστών facebook, youtube, instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φραγκούλης, Αλέξανδος (2015) Διαχρονική μεταβολή στην φορολογία των ακινήτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτεινάτου, Έλλη and Δελιέζα, Νεκταρία (2015) Η τηλεοπτική διαφήμιση στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1970 μέχρι σήμερα. Εξέλιξη και αλλαγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλικιά, Σπυριδούλα-Σημεώνη (2015) Γερμανικές εκλογές 2013: η επικοινωνιακή πολιτική των κομμάτων=2013 German elections. The communication policy of the parties. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαντζαρίδου, Μαρία and Καλλωνή, Μαρία (2015) Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στο e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζάκη, Γεωργία Α. (2015) Συνεργατικά μοντέλα στα μίντια. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηαργυρίου, Ειρήνη and Χατζηαργυρίου, Ουρανία (2015) Το ελαιόλαδο ως πηγή ανάπτυξης στη Λέσβο και μελέτη επικοινωνιακής πολιτικής και του marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηιωάννου, Ειρήνη and Ευθυμιάδου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Πως διαφέρουν και που συνεργάζονται. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζημελετίου, Απόστολος (2015) Διαδραστικές εφαρμογές επικοινωνίας. Η περίπτωση της Taxibeat=Interactive applications in communication. The cace of Taxibeat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηϊγνατιάδου, Παρθένα (2015) Η κοινωνική συνοχή μέσα από τη διαμόρφωση του κοινωνικού κράτους δικαίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χλιάπα, Σοφία (2015) Παρουσίαση και επικοινωνιακή προβολή στον τύπο των μέτρων που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων της χώρας=Presentation and communication in the press of the measures announced by the greek government for addresing the country's financial problems. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χουχουλή, Ιωάννα and Ψαριανού, Μαρία (2015) Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χρηστάκη, Ακριβή (2015) Ηθική, ανθρώπινα δικαιώματα και εγκληματικότητα στον κυβερνοχώρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χριστοδουλοπούλου, Ελισάβετ-Ελένη (2015) Δημόσιες σχέσεις & εταιρική κοινωνική ευθύνη. Μελέτη και συγκριτική ανάλυση προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων που απευθύνονται στην τοπική κοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χωλοπούλου, Ισιδώρα (2015) Μέτρηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση μιας ξενοδοχειαχής μονάδας στην Ιεράπετρα=Measurement of service quality. The case of a hotel in Hierapetra. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χότζα, Έριντ (2015) City branding: η περίπτωση των Χανίων και του Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψωμιάδου, Κωνσταντίνα (2015) Χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Apr 18 01:05:32 2024 EEST.

Created by  Elidoc

To Top