Items where Subject is "Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 91.

Thesis

Αδαμίδου, Βασιλική (2013) Η επικοινωνία και η προβολή τουριστικών προορισμών από την πλευρά των επισκεπτών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανάσας, Νικόλαος and Καρίκας, Δημήτριος - Παναγιώτης (2012) Η προβολή και επικοινωνία των τουριστικών πόλων και αξιοθέατων της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξάκη, Αικατερίνη (2018) Εικόνα τουριστικού προορισμού Κρήτης. Αντιλήψεις τριών ομάδων ενδιαφερόμενων (κάτοικοι, τουρίστες, επιχειρηματίες). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξόπουλος, Αχιλλέας (2008) Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμανατίδου, Παρασκευή (2018) Εφαρμογή δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ο τρόπος ανάπτυξής τους μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρονικίδης, Χρήστος and Κούρκουλος, Δημήτριος (2011) Το τουριστικό μάρκετινγκ: τουριστική προβολή της Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρονικίδου, Χαρίκλεια (2020) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές υπηρεσίες: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ασλανίδης, Χρήστος (2019) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την τουριστική προώθηση της πόλης της Καστοριάς, με την χρήση του προγράμματος Adobe Animate. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βακουφάρη, Γεωργία (2004) Η ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού στη βόρεια Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλιάκου, Κακίτσα and Ζαχάρη, Παρασκευή (2015) Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλάκη, Σοφία (2018) Μελέτη και χρήση εργαλείων για ανάπτυξη εφαρμογών σε περιβάλλον android. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαχοπούλου, Βαλεντίνα (2018) Τουριστική προβολή μέσω instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βουράκη, Μαρία (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γανίτη, Αθηνά (2019) Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαροφάλλου, Χαριτίνη (2014) Στρατηγικές τουριστικού marketing: εφαρμογή στο ξενοδοχειακό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεράση, Αναστασία and Γκιόκας, Ιωάννης (2020) Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούλη, Κωνσταντίνα (2021) Η επίδραση του facebook στους Έλληνες χρήστες για την επιλογή τουριστικού προορισμού διακοπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούση, Λέντια (2018) Πρακτικές social media στη βιομηχανία τουρισμού και η μέτρηση της αποδοτικότητας του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιόντης, Πέτρος (2020) Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκάτζου, Ελένη and Λάλου, Γεωργία (2013) Η διεθνή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και οι στρατηγικές πολιτικές προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκίνη, Ανίσα-Ιωαννίτσα and Πασιά, Αλεξάνδρα (2013) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής των τουριστικών μονάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιβίσης, Δημήτριος – Στυλιανός (2002) Η τουριστική προβολή της Ελλάδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκόλια, Γεωργία (2016) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή του Δήμου Βέροιας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γραικού, Αναστασία and Σαρρίδου, Κυριακή (2003) Ξενοδοχειακό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρατσίας, Νικόλαος (2017) Δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής τουριστικού οδηγού για την Νάξο με την χρήση Google Maps. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δήμου, Γεωργία (2003) Ερευνητική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων τακτικών τουριστικού μάρκετινγκ των Καστοριανών Ο.Τ.Α.: η αποτελεσματικότητα των μεθόδων προβολής επί των τελικών αποδεκτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαγλά, Σπυριδούλα-Μάϊρα (2012) Επιχειρηματικές στρατηγικές ανάπτυξης και σχεδιασμός marketing plan προβολής μιας τουριστικής επιχείρησης για την τριετία 2011-2013. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δερμιτζόγλου, Άννα (2008) Διέυρυνση της αναγνωρισιμότητας τουριστικών προορισμών: περίπτωση της Χερσονήσου Κασσάνδρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διονυσοπούλου, Αικατερίνη (2015) Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ευτυχάκη, Καλλιόπη and Νικηφοράκης, Μιχαήλ (2003) Ο διεθνής τουρισμός σαν παράγοντας οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της Κρήτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καβάκη, Αικατερίνη (2008) Οργάνωση και διοίκηση του κλάδου φιλοξενίας: θεωρητική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλαμπουκοπούλου, Ευμορφία (2020) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές υπηρεσίες: μελέτη περίπτωσης = The use of new technologies in tourism services: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλαμπόκη, Μαρίνα (2009) Τουριστικό σχέδιο marketing περιοχής Ιωαννίνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανταρτόπουλος, Ηλίας (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανύχη, Κλεάνθη (2010) Οίνος και οινοτουρισμός στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραΐσκου, Αγορίτσα (2015) Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείο μάρκετινγκ για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος: διεξαγωγή έρευνας στις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιαννίδου, Παρασκευή Χρ. (2020) Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγκούνη, Παναγούλα (2013) Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ για το νομό Φωκίδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καριπίδου, Ευδοξία and Ντελή, Κυριακή (2007) Ο τουριστικός οδηγός του Νομού Καστοριάς με πολυμεσική εφαρμογή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κασιμέας, Δημήτριος (2015) Η προβολή και προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού των Γρεβενών. Υφισταμένη κατάσταση και προτάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καστρούνη, Χριστιάνα (2015) Στρατηγικές branding πόλης, η περίπτωση της Ρόδου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κηπηρτίδου, Αποστολία (2020) Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιρκενίδης, Νικόλαος-Ραφαήλ (2015) Δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης για την προβολή τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των Λουτρών Πόζαρ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κλάδης, Παναγιώτης Δ. (2017) Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών, η περίπτωση της Ζακύνθου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολυδά, Φλώρα (2015) Marketing και branding τουριστικού προορισμού. Συγκριτική μελέτη Σαντορίνης με Ανάφη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορδώνια, Ευγενία (2014) Πολυμεσική εφαρμογή για την τουριστική προβολή της Σαμοθράκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοσκοσίδου, Αρετή (2006) Στάσεις - απόψεις καταναλωτών για τα προϊόντα - υπηρεσίες της Βόρειας Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουλούρη, Αγγελική (2013) Τουριστικό προϊόν και επικοινωνία: η τουριστική προβολή της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική της κληρονομά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρητικός, Νικήτας (2003) Η επίδραση και η προοπτική του διαδικτύου για τις επιχειρήσεις τουρισμού στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυππαρίσης, Ανδρέας Θ. (2018) Ο ρόλος της γαστρονομίας στην τουριστική ανάπτυξη των πόλεων: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωστοπούλου, Αλεξάνδρα (2016) Οι Δημόσιες σχέσεις των ξενοδοχειακών μονάδων του νομού Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κόγιος, Γρηγόριος (2018) Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής σε περιβάλλον κινητών συσκευών android, για ξενάγηση τουριστών βάσει της γεωγραφικής θέσης χρηστών κινητών τερματικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λιάμης, Αλέξανδρος (2017) Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής σε περιβάλλον κινητών συσκευών android, για ξενάγηση σε χώρους πολιτισμικού ενδιαφέροντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρκου, Κυριακή Κ. (2021) Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικούς προορισμούς σε περιφερειακές περιοχές της Ελλάδας: μελέτη περίπτωσης για τον νομό Γρεβενών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαραμπίδου, Στέλλα and Σαλπιγγίδου, Έλενα (2013) Σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης και προβολής μιας "αναξιοποίητης ελληνικής περιοχής" για την τριετία 2013-2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρίδου, Δέσποινα (2018) Δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης λουτρά Αλμωπίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιλάκης, Χρήστος (2018) Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαδραστικής περιήγησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουσαηλίδου, Παρθένα Ι. (2016) Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπέλμπα, Ειρήνη (2007) Τουριστικό, ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούμπα, Σουλτάνα Γ. (2004) Ανταγωνιστικότητα, στρατηγική και ελληνικό τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νίκλης, Ιωάννης (2009) Τουριστικό μάρκετινγκ και ανταγωνιστικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολή, Βάια (2015) Η τουριστική προβολή του Ολύμπου. Μια ολοκληρωμένη πρόταση στρατηγικής προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νουσινάνου, Ιωάννα (2015) Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντελοπούλου, Ευαγγελία Β. (2019) Τουριστικό σχέδιο marketing Λήμνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πάντου, Δέσποινα (2019) Τουρισμός και digital marketing: μελέτη περίπτωσης το νησί της Λευκάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παλιούρα, Ολυμπία and Κωνσταντίνου, Παναγιώτα (2010) Η τουριστική ανάπτυξη της Κύπρου: προβλήματα και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πανάρα, Μαρία (2013) Πολυμεσική εφαρμογή για την προβολή του αγροτουρισμού στο νομό Ευρυτανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ελισάβετ Π. (2021) Διαδίκτυο και τουριστική βιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπασυννεφάκης, Αθανάσιος (2009) Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ Νομού Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρασκευά, Ειρήνη (2016) Χρήση ψηφιακών μέσων για την προώθηση του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πείραλης, Νικόλαος (2014) Οι εφαρμογές προώθησης και προβολής τουριστικών καταλυμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά και οι στρατηγικές πολιτικής προσέλκυσης τουριστών στην περιοχή της Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιστόλα, Ελένη (2012) Στρατηγικές επικοινωνίας και προβολής των ΜΜΕ: συγκριτική ανάλυση των τουριστικών μονάδων Alexander beach hotel and Convention Center και Grand Hotel Egnatia (Grecotel) στο νομό Έβρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προδρόμου, Θωμαΐς (2021) Βιώσιμη τουριστική κατανάλωση και η προώθησή της μέσα από τα socialmedia. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σακάτης, Κωνσταντίνος (2019) Η συνεισφορά του διαδικτύου στις τουριστικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλτίρης, Θεόδωρος (2019) H χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαντεξή, Δανάη (2018) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης Ηotel Μiraggio. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαρβανίδου, Κυριακή (2013) Branding πόλης: η περίπτωση της Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιδηροπούλου, Ελένη and Περηφανοπούλου, Ολυμπία (2021) Τουριστικός οδηγός (Tourist guide). Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακής ιστοσελίδας για την τουριστική προβολή του Νομού Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σμυρνή, Γεωργία (2007) Διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τακέλας, Κωνσταντίνος (2013) Λόγοι για την παρακολούθηση ειδικών γεγονότων (π.χ. φεστιβάλ, πολιτιστικές εκδηλώσεις): η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τούση, Γεωργία and Ροδίτου, Αγγελική (2017) Η προβολή του ελληνικού τουριστικού στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού και η επίδραση του στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσεπελέ, Μαρκέτα (2014) Δημιουργία διαδικτυακής πύλης για την τουριστική προώθηση της Καστοριάς με την χρήση υπηρεσιών διαδικτύου (Google maps, Panoramio). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσουβαλάς, Χρήστος (2021) Τουριστικό μάρκετινγκ και χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φουρτακά, Ιωάννα and Χάχαλος, Αποστόλης (2013) Τουριστικό μάρκετινγκ: εφαρμογή στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φραντζεσκάκη, Νεκταρία (2013) Η επικοινωνία ενός τουριστικού προορισμού από την πλευρά του επισκέπτη: η περίπτωση των Χανίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φυτανίδης, Παναγιώτης-Θεόδωρος (2021) Νέες τάσεις στην τουριστική προβολή μέσω διαδικτύου. Δημιουργία ιστοσελίδας τουριστικού περιεχομένου με την χρήση πολυμεσικού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτίου, Χαράλαμπος and Δαμιανού, Μιχάλης (2009) Δραστηριότητες μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων φιλοξενίας στην Κύπρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαρίση, Δήμητρα (2012) Το marketing, οι δημοσιές σχέσεις και η διαφήμιση σε σχέση με το τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χολέβα, Αικατερίνη and Νίκου, Σοφία (2018) Το branding χωρών: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χριστογούλα, Χριστίνα (2021) Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό: πως η εικονική πραγματικότητα αλλάζει το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Fri Dec 27 01:03:37 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top