Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικούς προορισμούς σε περιφερειακές περιοχές της Ελλάδας: μελέτη περίπτωσης για τον νομό Γρεβενών

Μάρκου, Κυριακή Κ. (2021) Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικούς προορισμούς σε περιφερειακές περιοχές της Ελλάδας: μελέτη περίπτωσης για τον νομό Γρεβενών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX4_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως θέμα της την ανάπτυξη στρατηγικών marketing για τους τουριστικούς προορισμούς σε περιφερειακές περιοχές της Ελλάδας. Σκοπός της είναι να αναδείξει τη διαδικασία ανάπτυξης αυτών των στρατηγικών σε μια συγκεκριμένα περιφερειακή περιοχή της Ελλάδας, στο Νομό Γρεβενών. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός η εργασία χωρίστηκε σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται οι έννοια του τουρισμού, η σχέση που έχει με την εθνική οικονομία, σε ποιο βαθμό ο τουρισμός έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση και καταγράφονται τα είδη και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται το τουριστικό μάρκετινγκ και ερευνώνται οι προϋποθέσεις ανάπτυξής τους, καταγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά και οι μορφές που έχει και αναλύονται οι διαφορές ανάμεσα στο τουριστικό μάρκετινγκ και στις άλλες μορφές μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική μάρκετινγκ ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του Νομού Γρεβενών και η προοπτική που έχει στον τουρισμό. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο παρατίθεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε 300 κατοίκους του Νομού Γρεβενών. Από αυτήν διαπιστώθηκε ότι ο Νομός μπορεί να καλύψει την τουριστική ζήτηση, η οποία όμως είναι εποχιακή και να ικανοποιήσει τους τουρίστες με την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων. Ο πιο αξιόλογος πόρος του νομού είναι το περιβάλλον αλλά έχει επιβαρυνθεί από την τουριστική ανάπτυξη. Ωστόσο υπάρχουν προβλήματα που αντιμετωπίζει η τουριστική ανάπτυξη του νομού τα οποία χρήζουν επιλύσεως, όπως είναι η μη επαρκής προβολή και προώθηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Τουριστικό μάρκετινγκ, Τουρισμός, Στρατηγική μάρκετινγκ, Νομός Γρεβενών, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 May 2022 06:22
Last Modified: 12 May 2022 06:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11641

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top