Οι εφαρμογές προώθησης και προβολής τουριστικών καταλυμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά και οι στρατηγικές πολιτικής προσέλκυσης τουριστών στην περιοχή της Χαλκιδικής.

Πείραλης, Νικόλαος (2014) Οι εφαρμογές προώθησης και προβολής τουριστικών καταλυμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά και οι στρατηγικές πολιτικής προσέλκυσης τουριστών στην περιοχή της Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC92_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (627kB)

Abstract

Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την οικονομία της Χαλκιδικής, αφού χάρη σε αυτόν η Χαλκιδική έχει αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες και ποιότητα διαβίωσης στους κατοίκους της. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό την εξέταση των εφαρμογών προώθησης και προβολής των τουριστικών καταλυμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά και τις στρατηγικές προσέλκυσης τουριστών στην περιοχή της Χαλκιδικής. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον ορισμό του τουρισμού, στις διακρίσεις του και στις εναλλακτικές μορφές του, καθώς επίσης στα τουριστικά καταλύματα, στους τύπους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και στην κατάταξη ξενοδοχείων με το σύστημα αστέρων. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της Χαλκιδικής με τα τοπικά προϊόντα, το φυσικό της περιβάλλον και τα τουριστικά καταλύματα, ενώ στη συνέχεια αναλύεται το μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών και αναφέρονται οι στρατηγικές πολιτικές για την προσέλκυση των τουριστών στην Χαλκιδική. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στους άξονες επικοινωνίας της Χαλκιδικής, στις έρευνες αγοράς για τα τουριστικά καταλύματα, στις συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και ταξιδιωτικούς πράκτορες, στις διαφημιστικές ενέργειες σε ΜΜΕ του εξωτερικού, όπως επίσης και στα αυτοδιαχειριζόμενα μέσα του οργανισμού τουρισμού Χαλκιδικής, στη συνεργασία με τα γραφεία ΕΟΤ του εξωτερικού και τέλος, στις υπερατλαντικές αγορές του προϊόντος Χαλκιδική.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Τουριστικά καταλύματα, Προσέλκυση τουριστών (Χαλκιδική), Διακρίσεις τουρισμού
Subjects: Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 15:26
Last Modified: 08 Jun 2015 15:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5390

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top