Items where Division is "Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)" and Year is 2022

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Α | Β | Γ | Δ | Ζ | Η | Κ | Λ | Μ | Ξ | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Χ
Number of items: 44.

Α

Αβάτζου, Ειρήνη (2022) Εξέλιξη και δυνατότητες των ψηφιακών εφαρμογών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αγγελιδάκη, Παρασκευή (2022) Οι αντιλήψεις των Ελλήνων σχετικά με τη δράση των MKO. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αγριμανάκη, Δέσποινα and Ευσταθιάδου, Εμορφίλη (2022) Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από τη σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση της κυβέρνησης Σύριζα-ΑΝΕΛ 2015-2019. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ακράτος, Ευάγγελος and Μακρίδης, Αλέξανδρος and Δεληγιάννης, Ιωάννης (2022) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προστασία προσωπικών δεδομένων: το σκάνδαλο Cambridge Analytica, η περίπτωση της Netvizz, και τρέχουσες δυνατότητες εξόρυξης δεδομένων από το Facebook = Social Media and Personal Data Protection: Cambridge Analytica scandal, Netvizz case study, and current data extraction possibilities from Facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμοργιανού, Δήμητρα (2022) Δημιουργία εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τη διατήρηση και προώθηση μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γεωργαλλή, Αλεξάνδρα (2022) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαντσιδιώτης, Κωνσταντίνος (2022) Οι αναπαραστάσεις και οι εικόνες της Αλβανίας στα ελληνικά ΜΜΕ 2018-2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουγκουρδή, Θεανώ (2022) Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα = The utilization of social media by advertising agencies in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκόντρια, Μαρία and Σωτηροπούλου, Μαργαρίτα (2022) Η επίδραση της πανδημίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή = The impact of covid-19 on consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δίντση, Αναστασία and Μουταφίδου, Δήμητρα (2022) Μελέτη αξιοπιστίας και χρήση των ψηφιακών κρυπτονομισμάτων στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγεωργίου, Μαρία (2022) Ψηφιακή αφήγηση για την θεραπευτική ιππασία με την χρήση διανυσματικών γραφικών και animation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζιάκου, Γεσθημανή (2022) Διερεύνηση της ενημέρωσης από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με βάση το φύλο υπό το πρίσμα του ψηφιακού πειραματισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Η

Ηλού, Ηλίας (2022) Το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κακαρδή, Μάρθα (2022) Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Η Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού = E-gοvernment in Greece. The Digital Transformation Bible. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανταρά, Ειρήνη (2022) Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από την σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση Μπαράκ Ομπάμα (2008-2016). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιάννη, Βασιλική (2022) Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και περιβάλλον: η περίπτωση της ΔΕΗ Α.Ε. = Corporate Social Responsibility and environment: the case of Greek Public Power Corporation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρβουνίδου, Ελένη (2022) Ικανοποίηση πελατών από τις ηλεκτρονικές αγορές την εποχή της κρίσης του covid-19. Μελέτη περίπτωσης της H&M. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καριώτη, Μαρία and Κισσάνη, Κυριακή (2022) Ο ρόλος, η λειτουργία και η επίδραση των ΜΜΕ: η περίπτωση της Ελλάδας στο πλαίσιο του νοτιοευρωπαϊκού μοντέλου, κατά την περίοδο 2009-2019. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κελεμένη, Αικατερίνα (2022) Η χρήση συστημάτων ΙοΤ (Ιnternet of Τhings). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεντεποζίδου, Αθανασία and Κοκκίνου, Θεοδώρα-Ιωάννα and Μουρατίδου, Ευθυμία (2022) Η επικοινωνία κατά την περίοδο της πανδημίας μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ελλήνων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεραμιτσής, Νικόλαος (2022) Εφαρμογές διαδραστικού ντοκιμαντέρ = Interactive documentary applications. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολιοπούλου, Ευθαλία (2022) Υπερεθνικοί οργανισμοί και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η περίπτωση των οργανισμών του χώρου του πολιτισμού = Transnational organizations and Social Media: The case of cultural organizations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορδούλα, Αικατερίνη-Νεφέλη (2022) Μια προσέγγιση στην ηθική και γρήγορη μόδα. Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουρούζη, Στεφανία (2022) Ψηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με την χρήση διανυσματικών γραφικών και κινούμενου σχεδίου: ναός του Ποσειδώνα – Σούνιο = Digital stories and education. Create educational digital stories using vector graphics and animation: temple of Poseidon at Sounion. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κύρκος, Κωνσταντίνος (2022) Ψηφιακές ιστορίες για την προώθηση ιδρυμάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαδάκης, Γεώργιος and Ξανθόπουλος, Δημήτριος (2022) Προπαγάνδα σε παλιά και νέα μέσα: μελέτη περίπτωσης σχετικά με την Covid-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάνθου, Δανάη-Ειρήνη (2022) Η κουλτούρα του youTube και ο ρόλος του μέσου για την προώθηση του πολιτισμού = YouTube culture and its role in the promotion of culture. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρκου, Χρυσάνθη (2022) Ανάπτυξη διαπολιτισμικής επίγνωσης και γνωστικών δεξιοτήτων με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών, σε μαθητές Δημοτικού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαδίκας, Χρήστος (2022) Ο ρόλος και η επίδραση των κοινωνικών μέσων στην επικοινωνία μεταξύ ατόμων: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστάκα, Βασιλική and Καραντάκης, Κωνσταντίνος (2022) Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπλάντος, Γεώργιος (2022) Δημόσιες σχέσεις και ηλεκτρονικός τύπος: πως αποτυπώνονται οι δημοσιές σχέσεις στα ηλεκτρονικά μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξυδάκης, Γεώργιος (2022) Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Πανάρετου, Αναστασία (2022) Ο πολιτισμός στην απομόνωση: ψηφιακά δρώμενα και διεκδικήσεις στην Ελλάδα κατά την πανδημία του 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπανικολάου, Γεωργία (2022) Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική ως πολιτιστική κληρονομιά: η περίπτωση των αρχοντικών της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεχλιβάνη, Γεωργία and Σαββίδου, Παναγιώτα (2022) Το κάπνισμα στην Ελλάδα σήμερα: αποτυπώσεις πολιτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρόμπος, Θεόδωρος (2022) Εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κατά των ναρκωτικών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σιμούδη, Δέσποινα (2022) Οι αναπαραστάσεις της ΕΕ στα ελληνικά ΜΜΕ (τύπος και ειδησεογραφικά blogs) σε περιόδους κρίσης, ελληνική κρίση χρέους (2015), προσφυγική κρίση (2016), πανδημία Covid-2019 (2019). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σμιξιώτης, Δημήτριος (2022) Δημιουργία φωτορεπορτάζ με χρήση τεχνικών ψηφιακής αφήγησης για τους γουναράδες της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τζιμούλης, Σπυρίδων (2022) Τρόποι αντιμετώπισης και περιορισμού της εξάπλωσης των fake news: η σημασία του μιντιακού εγγραμματισμού = Ways to deal with and control the spread of fake news: the importance of media literacy. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φεγγομυτίδου, Γεσθημανή (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: μελέτη περίπτωσης = Building the digital brand: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χατζηχαραλάμπους, Αλέξανδρος (2022) Κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Mar 28 01:05:37 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top