Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 21.

Thesis

Αρσένιος, Ιωάννης and Βογιατζή, Νικολέττα (2020) Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: η περίπτωση του ΟΠΑΠ = Corporate Social Responsibility: the case of OPAP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλενδέρη, Αθανασία-Κυριακή (2020) Η χρήση των ψηφιακών μέσων για την επικοινωνία στις δημόσιες επιχειρήσεις = The use of digital media for communication in public businesses. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσογιάννη, Σωτηρία (2019) To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιώγα, Ευαγγελία (2019) Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρωμιοπούλου, Μαρία (2019) Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σέρρα, Όλγα (2019) Εκδοτικοί οίκοι και κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Σοφία (2019) Διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότελη, Αθανασία (2019) Κριτήρια και εργαλεία αξιολόγησης ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων = Evaluating the websites of local companies: criteria and tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παράσχου, Ελένη Θ. (2018) Η χρήση της δίεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγεωργίου, Μαργαρίτα (2018) Προστασία προσωπικότητας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ανάλυση περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκονάκη, Σουλτάνα (2018) Η χρήση του #hashtag ως στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μητρογιώργου, Θεοδώρα and Τσαντούκλα, Φανή (2018) Η χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους Έλληνες χρήστες: στάσεις και τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαντάρη, Ευανθία (2018) Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαφάρα, Ανθία (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιαννίδου, Αμαρυλλίς (2017) Εκστρατεία ευαισθητοποίησης στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψωμιάδης, Παναγιώτης (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προεκλογική καμπάνια: το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών 2016. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσακίδη, Στέλλα (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκη, Βασιλική (2017) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της Lipton. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue May 11 01:20:21 2021 EEST.

Created by  Elidoc

To Top