Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 50.

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεχλιβάνη, Γεωργία and Σαββίδου, Παναγιώτα (2022) Το κάπνισμα στην Ελλάδα σήμερα: αποτυπώσεις πολιτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φεγγομυτίδου, Γεσθημανή (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: μελέτη περίπτωσης = Building the digital brand: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηχαραλάμπους, Αλέξανδρος (2022) Κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιάννη, Βασιλική (2022) Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και περιβάλλον: η περίπτωση της ΔΕΗ Α.Ε. = Corporate Social Responsibility and environment: the case of Greek Public Power Corporation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστάκα, Βασιλική and Καραντάκης, Κωνσταντίνος (2022) Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρόμπος, Θεόδωρος (2022) Εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κατά των ναρκωτικών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξυδάκης, Γεώργιος (2022) Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμηνιώτη, Ευαγγελία (2021) Διαχείριση κρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Οικονόμου, Σταυρούλα (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας για φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στυψιανός, Ευθύμιος (2021) Ο ελληνικός αθλητισμός στα ΜΚΔ: η περίπτωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λούμσι, Μάριος (2021) Αεροπορικές εταιρείες και μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχάλης, Αλέξανδρος (2021) Δομές καινοτομίας σε Δήμους. Συγκριτική μελέτη Athens Digital Lab και OK!Thess. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κάκαρης, Ανδρέας (2021) Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδων για την επικοινωνιακή υποστήριξη εκδηλώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιντσιόνης, Ευάγγελος (2021) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας, περίπτωση τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλαρά, Αθηνά (2021) Διαχείριση διαδικτυακών εκδηλώσεων: μελέτη περίπτωσης = Online event management: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήρτας, Γεώργιος (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στο χώρο της ελληνικής δισκογραφίας = Social media strategic communication in Greek Discography. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καράμπαλη, Μαρία (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της μόδας = Social media strategic communication in fashion industry. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιντσίνης, Αλέξιος (2021) Το βίντεο ως εργαλείο προβολής πολιτιστικών εκδηλώσεων = Video as a tool for cultural event promotion. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιφτσής, Μάριος and Χαραμαράς, Θωμάς (2021) Ανάλυση περιεχόμενου δημοφιλών ελληνικών καναλιών στο YouTube. Μελέτη Περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζαφέρη, Άρτεμις (2020) Οπτική ταυτότητα και πανεπιστημιακά ιδρύματα: δημιουργία επικοινωνιακού υλικού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρούσσου, Ευαγγελία and Σιέκρη, Αγάπη (2020) Τα μουσεία της Ελλάδας στην ψηφιακή εποχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιλιβίτη, Ευαγγελία and Ρουστάνη, Χρυσάνθη (2020) Διαδικτυακές αγορές και αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών στον χώρο της ένδυσης και των accessories στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αρσένιος, Ιωάννης and Βογιατζή, Νικολέττα (2020) Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: η περίπτωση του ΟΠΑΠ = Corporate Social Responsibility: the case of OPAP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλενδέρη, Αθανασία-Κυριακή (2020) Η χρήση των ψηφιακών μέσων για την επικοινωνία στις δημόσιες επιχειρήσεις = The use of digital media for communication in public businesses. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλογιαννίδης, Σταύρος (2020) Ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαχείριση καταστροφικών κρίσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάρμπα, Ασημένια (2020) Ένταξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνία σε πολιτιστικούς οργανισμούς = Setting social media in integrated strategic communication in cultural organisations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσογιάννη, Σωτηρία (2019) To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πάντου, Δέσποινα (2019) Τουρισμός και digital marketing: μελέτη περίπτωσης το νησί της Λευκάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιώγα, Ευαγγελία (2019) Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρωμιοπούλου, Μαρία (2019) Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σέρρα, Όλγα (2019) Εκδοτικοί οίκοι και κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Σοφία (2019) Διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότελη, Αθανασία (2019) Κριτήρια και εργαλεία αξιολόγησης ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων = Evaluating the websites of local companies: criteria and tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παράσχου, Ελένη Θ. (2018) Η χρήση της δίεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγεωργίου, Μαργαρίτα (2018) Προστασία προσωπικότητας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ανάλυση περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκονάκη, Σουλτάνα (2018) Η χρήση του #hashtag ως στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μητρογιώργου, Θεοδώρα and Τσαντούκλα, Φανή (2018) Η χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους Έλληνες χρήστες: στάσεις και τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαντάρη, Ευανθία (2018) Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαφάρα, Ανθία (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιαννίδου, Αμαρυλλίς (2017) Εκστρατεία ευαισθητοποίησης στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψωμιάδης, Παναγιώτης (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προεκλογική καμπάνια: το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών 2016. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσακίδη, Στέλλα (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκη, Βασιλική (2017) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της Lipton. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Sat Apr 20 01:22:57 2024 EEST.

Created by  Elidoc

To Top