Items where Subject is "Τ > Τουρισμός - Ελλάδα"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Έ | Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Θ | Κ | Λ | Μ | Ν | Ο | Π | Σ | Τ | Φ | Χ | Ψ
Number of items at this level: 129.

Έ

Έξαρχος, Βασίλειος Δ. (2019) Ο εναλλακτικός τουρισμός στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη: συγκριτική μελέτη στο Νομό Καρδίτσας και Τρικάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Α

Αβραμίδης, Κωνσταντίνος (2016) Δημιουργία ιστότοπου για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης με τη χρήση του CMS WORDPRESS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αβραμούλης, Νικόλαος (2014) Η Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αεράκη, Σταυρούλα Κ. (2017) Η Τουριστική Ανάπτυξη στη Σητεία και τρόποι ανάπτυξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξάκη, Αικατερίνη (2018) Εικόνα τουριστικού προορισμού Κρήτης. Αντιλήψεις τριών ομάδων ενδιαφερόμενων (κάτοικοι, τουρίστες, επιχειρηματίες). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλιάϊ, Κατερίνα Γκ. (2019) Καινοτομίες τουρισμού των επιχειρήσεων στο νομό Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολίδου, Μάρθα (2010) Οι διμερείς εμπορικές σχέσεις της Ελλάδας και Ρωσίας και οι προοπτικές του διμερούς τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αρουντίδης, Νικόλαος (2014) Οι ξένες άμεσες επενδύσεις του τουρισμού στην Ελλάδα και την συνεισφορά τους στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ασλανίδης, Χρήστος (2019) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την τουριστική προώθηση της πόλης της Καστοριάς, με την χρήση του προγράμματος Adobe Animate. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αϊβάζη, Ζαχαρούλα and Μπαζάνη, Δήμητρα - Μαρία (2019) Ο τουρισμός στη Μεσσηνία και στην Πέλλα: μια συγκριτική παρουσίαση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βαβακάς, Φραγγίσκος Ν. (2016) Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του νομού Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαβλιάρας, Χαρίσιος (2014) Τουρισμός και οικονομική ανάπτυξη: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλιάκου, Κακίτσα and Ζαχάρη, Παρασκευή (2015) Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βυθούλκα, Άννα (2002) Τουριστική υποδομή της Ζακύνθου και προοπτικές ανάπτυξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γανίτη, Αθηνά (2019) Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεράση, Αναστασία and Γκιόκας, Ιωάννης (2020) Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιανναδάκη, Μαρία Ε. (2015) Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιόντης, Πέτρος (2020) Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκάνο, Εράλντα (2019) Στρατηγικές ανάπτυξης τουρισμού στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκάτση, Βασιλική and Χατζησταύρου, Βασιλική (2006) Η συμβολή του ελληνικού τουρισμού στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και ο ρόλος του στην εξισορρόπηση του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιμουρτζίνας, Τρύφων (2015) Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Ελλάδα και οι εφαρμογές προώθησης και προβολής της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρατσίας, Νικόλαος (2017) Δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής τουριστικού οδηγού για την Νάξο με την χρήση Google Maps. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γύπας, Δημήτριος and Μαύρος, Νικόλαος (2011) Το τουριστικό προϊόν της Κέρκυρας και οι μέθοδοι προώθησης του στο εσωτερικό: case study αθλητισμός, τουρισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δάμα, Ασπασία-Μαρία (2016) Εμπειρική διερεύνηση της εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δανιάς, Κωνσταντίνος and Τσιριγώτης, Σπυρίδων (2009) Οι επιπτώσεις της κρίσης στην τουριστική αγορά της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Παναγιώτα (2015) Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντοπούλου, Φανή and Κολιακουδάκη, Μαρία (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διοματάρη, Άννα - Μαρία (2016) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα κατά την διάρκεια της κρίσης = The use of social media by tourism businesses in Greece during the economic crisis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δομούζη, Αθηνά Θ. (2017) Τουριστική ανάπτυξη την εποχή της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δουλγερίδης, Γιώργος and Βελισσάριος, Εμμανουήλ (2005) Η τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας την τελευταία δεκαετία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ερμίλοβα, Έλενα (2014) Η τουριστική προώθηση τής Κεφαλονιάς από τις τουριστικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζουρός, Απόστολος (2017) Η οικονομική κρίση, το προσφυγικό και οι επιπτώσεις στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης: η ικανοποίηση των τουριστών στη Λέσβο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θεοδωρακάκου, Μαρία (2014) Ανάπτυξη μιας πολυμεσικής εφαρμογής για την τουριστική προβολή των Σπετσών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θωμά, Αλεξάνδρα (2002) Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θώμογλου, Παύλος and Τσιπουρλιάνος, Σωτήρης (2006) Ο ρόλος της επικοινωνίας στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. Η περίπτωση των χιονοδρομικών κέντρων Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κάγιας, Κωνσταντίνος (2020) Social media marketing σε ξενοδοχειακές μονάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλιαμούρη, Στεφανία (2015) Τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμπουρίδου, Νικολέτα (2014) Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανταρτόπουλος, Ηλίας (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραθανάσης, Αλέξιος Ι. (2018) Olympian investment group outsourcing accounting & construction. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρακώστας, Ιωάννης and Σακελλάρης, Βαλάντιος (2014) Θεματικός τουρισμός στον νομό Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαββίδης, Κωνσταντίνος (2014) Η σημασία και η θέση των διαφόρων μορφών τουρισμού στην ελληνική οικονομία = The importance and key role of different formes of tourism in Greek Economy. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καριπίδου, Ευδοξία and Ντελή, Κυριακή (2007) Ο τουριστικός οδηγός του Νομού Καστοριάς με πολυμεσική εφαρμογή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κασιμέας, Δημήτριος (2015) Η προβολή και προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού των Γρεβενών. Υφισταμένη κατάσταση και προτάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσουράκης, Δημήτρης (2015) Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιρκενίδης, Νικόλαος-Ραφαήλ (2015) Δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης για την προβολή τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των Λουτρών Πόζαρ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κλάδης, Παναγιώτης Δ. (2017) Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών, η περίπτωση της Ζακύνθου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοντζιαλής, Βασίλειος (2014) Η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας στον τουριστικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουσουλάκη, Ιφιγένεια (2019) Η συμβολή του τουρισμού στην οικονομία: η περίπτωση του νομού Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσιμάνης, Θεόδωρος (2015) Εναλλακτικές μορφές τουρισμού που μπορούν να αναπτυχθούν στο Νομό Κοζάνης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσοσίμος, Πάικος (2011) Οικονομική κρίση και τουρισμός: μελέτη του οικονομικού αυτού φαινομένου στην Κρήτη και ιδιαίτερα στο Νομό Ρεθύμνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοψαχείλη, Ελευθερία (2015) Η ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού στην Δυτική Μακεδονία και οι τρόποι προβολής και προσέλκυσης τουριστών στην Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούσας, Γεώργιος and Κύρου, Ιωάννης (2020) Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούτσι, Σόνια Ν. (2019) Ο τουρισμός στη Χαλκιδική: μια εξέταση της ξενοδοχειακής υποδομής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντινίδου, Ζωή (2016) Ο τουρισμός στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης ο Νομός Ξάνθης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωστάκης, Μιχαήλ and Τσίγκας, Κωνσταντίνος (2019) Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη Περιφέρειας νοτίου Αιγαίου: μελέτη περίπτωσης Ρόδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λέκκα, Ειρήνη (2013) Μέτρηση εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπαδαρόπουλος, Τριαντάφυλλος (2010) Η τουριστική ανάπτυξη του νομού Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπράκη, Κορτεσία and Βακρατσάς, Βασίλειος (2009) Η τουριστική προβολή της Ελλάδας και η συμβολή του ελληνικού τουρισμού στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπρινοπούλου, Μαρία-Ελένη (2007) Θαλάσσιος τουρισμός, προοπτικές, διεθνής ανταγωνισμός, προτεινόμενες λύσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λιάγγας, Βασίλειος (2013) Ο τουρισμός στην Ελλάδα πριν και μετά την κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μέτσιου, Νικολέτα (2014) Επιλογές τουριστικών προορισμών από τους Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μήρτσιος, Βασίλειος (2013) Παγκόσμια οικονομική κρίση και ελληνικός τουρισμός = Global Economic Crisis and Greek Tourism. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μήτα, Ανίσα (2010) Τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή Νομού Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαθιουδάκη, Ευτυχία and Ντάμπου, Άννα (2015) Πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης στη Δυτική Ελλάδα και η τουριστική προβολή της. Η περίπτωση του τουριστικού προορισμού Καστοριά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαλέσκου, Ευαγγελία Δ. (2018) Η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία και ιδιαίτερα στο νομό Πρεβέζης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαμάκης, Εμμανουήλ and Αγοράκης, Αθανάσιος (2016) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρίδου, Δέσποινα (2018) Δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης λουτρά Αλμωπίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχαηλίδης-Ζήσης, Παναγιώτης-Κοσμάς and Σιούτης, Άγγελος (2020) Σχεδίαση και δημιουργία τουριστικού οδηγού σε μορφή περιοδικού για την πόλη της Καστοριάς με την χρήση DTP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μοκίκας, Παντελής Κ. (2016) Τουριστικό προϊόν Νομού Φλώρινας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μονογυιός, Ιωάννης Γ. (2018) Τουριστική ανάπτυξη στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: η μελέτη περίπτωσης της Μυκόνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουκάνου, Παρασκευή (2014) Η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία 5 έτη στο νομό Πρεβέζης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουσαηλίδου, Παρθένα Ι. (2016) Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάρδης, Σπυρίδων - Ιωάννης Κ. (2017) Η οικονομική κρίση και η διαχείριση των τουριστικών υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπελεχρή, Μαρία (2017) Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Καλαμάτα και το μίγμα προώθησης των τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση του Costa Navarino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπολότση, Ελένη Γ. (2016) Τουρισμός και οικονομική ανάπτυξη: περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούκος, Ηλίας Ν. (2018) Προοπτικές τουριστικής και περιφερειακής ανάπτυξης της περιοχής της Αιανής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μυστακοπούλου, Δέσποινα Γ, (2008) Οι αρνητικές επιπτώσεις του τουρισμού και ο βαθμός προετοιμασίας των τοπικών κοινωνιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μόλη, Αικατερίνη and Μόλη, Ιορδάνα (2013) Θεραπευτικός τουρισμός: Λουτρά Πόζαρ: εξέλιξη, προοπτική και μέλλον = Therapeutic tourism: hot springs of Pozar: development, perspective and future. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Ναβροζίδου, Δέσποινα (2009) Ο τουρισμός στο Νομό Πιερίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νεοφώτιστου, Δωροθέα (2015) Η χρήση του facebook ως μέσο προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η περίπτωση του Visit Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολή, Βάια (2015) Η τουριστική προβολή του Ολύμπου. Μια ολοκληρωμένη πρόταση στρατηγικής προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νουσινάνου, Ιωάννα (2015) Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντάλλα, Χριστίνα Δ. (2019) Με ποια κριτήρια επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής το τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντάσης, Κωνσταντίνος (2014) Μέτρηση κριτηρίων επιλογής τόπου διακοπών: επιλογή νήσου Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντεγκτέρεβα, Ναταλία Β. (2016) Ο πλούσιος τουρισμός στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ο

Οικονόμου, Σταυρούλα and Χαρισοπούλου, Μαρία (2019) Σχεδιασμός δράσεων γαστρονομικού τουρισμού και ψηφιακή προβολή και προώθηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ορφανάκης, Νίκος (2002) Το τουριστικό προϊόν στην περιφέρεια Κρήτης : μία εμπειρική μελέτη για την τελευταία δεκαετία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παναγκάσοβα, Μαριάννα Ν. (2015) Ανάπτυξη ρωσικού τουρισμού στην Ελλάδα: ο ρόλος του πρακτορείου «Μουζενίδης Travel». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγεωργίου, Ελευθερία Γ. (2019) O ρόλος του τουρισμού στην ανάπτυξη της οικονομίας της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδάκη, Αργυρώ (2015) Διαχείριση οικονομικών κρίσεων: μελέτη περίπτωσης: ο τουρισμός στα Χανιά σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Γ. (2017) Στρατηγικές διαχείρισης ανθρώπινων πόρων στο τομέα του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπασωτηρίου, Αλεξάνδρα and Σουλελέ, Σοφία (2002) Ανάλυση του κλάδου του τουρισμού στον νομό Καστοριάς και της συμμετοχής του στο συνολικά παραγόμενο προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρασκεαυΐδης, Φώτιος (2019) Βιωσιμότητα: δυνατότητες - προοπτικές τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρασκευά, Ειρήνη (2016) Χρήση ψηφιακών μέσων για την προώθηση του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παστουρματζής, Θεόδωρος (2014) Οι τουριστικές αφίξεις στην Ελλάδα από τις χώρες Ευρωπαϊκής Ανατολικής γειτονιάς και το καθεστώς θεωρήσεων (VISA) στους ξένους τουρίστες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχαλάκη, Κωνσταντίνα and Δοφούδη, Ζηνοβία (2017) Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πείραλης, Νικόλαος (2014) Οι εφαρμογές προώθησης και προβολής τουριστικών καταλυμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά και οι στρατηγικές πολιτικής προσέλκυσης τουριστών στην περιοχή της Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεγνόγλου, Μιχαήλ Κ. (2018) Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Χαλκιδική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιπλιούκα, Κοκώνα (2010) Χειμερινός, πολιτιστικός τουρισμός στο νομό Πιερίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προυτσάλη, Ευαγγελία - Μαρία Χ. (2015) Εναλλακτικός τουρισμός στην περίπτωση των Τρικάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πυλαρινός, Μιχαήλ (2010) Η αγορά των κρουαζιερόπλοιων και των κρουαζιέρων στη Μεσόγειο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σακάτης, Κωνσταντίνος (2019) Η συνεισφορά του διαδικτύου στις τουριστικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλτίρης, Θεόδωρος (2019) H χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σεντελές, Κωνσταντίνος (2019) Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Νομού Ιωαννίνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σερέτης, Ιωάννης (2018) Οι επιπτώσεις της κρίσης στις τουριστικές επιχειρήσεις του νομού Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιακαβάρας, Ευάγγελος Β. (2017) Ο εναλλακτικός τουρισμός στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: η περίπτωση της περιφερειακής ενότητας Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταμπουλή, Χρυσάνθη (2015) Priorities for investment in the tourism industry of Greece. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στρόμινα, Τατιάνα (2016) Οι ρωσικές επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα στην Ελλάδα και προοπτικές αύξησης των τουριστικών αφίξεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Συρανίδης, Νικόλαος (2015) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τεχοβίτου, Ελένη Σ. (2016) Ο εναλλακτικός τουρισμός στο Νομό Πέλλας και οι μορφές που μπορεί να πάρει. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζουάννης, Ιουλιανός (2015) Η θέση και ο ρόλος του τουρισμού στην Ελλάδα και στην τοπική οικονομία της Νάξου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τοπάλτση, Καίτη (2017) Διερεύνηση προνομιακών τομέων και προοπτικών εφαρμογής της κοινωνικής οικονομίας στο Νομό Καστοριάς. Μελέτη περίπτωσης επικοινωνίας και προώθησης επιλεγμένου τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τοτικίδης, Άνθιμος (2013) Η αειφορική ανάπτυξη του τουρισμού στο Νομό Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τουτσάρης, Κωνσταντίνος (2016) Ανάπυξη καινοτομίας στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τούση, Γεωργία and Ροδίτου, Αγγελική (2017) Η προβολή του ελληνικού τουριστικού στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού και η επίδραση του στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσενεκλίδης, Κωνσταντίνος - Χρυσοβαλάντης Γ. (2019) Η εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τόλης, Αθανασιος (2015) Ικανοποίηση του καταναλωτή – τουρίστα: η περίπτωση της Μυκόνου = Consumer's satisfaction - tourist: the case of Mykonos. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φοροζίδου, Κυριακή - Άννα Ι. (2016) Συμβολή και επιδράσεις του τουρισμού στην τοπική ανάπτυξη: η περίπτωση Λεπτοκαρυάς Πιερίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φυδάνη, Εύα (2013) Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Ευρώπη και οι προοπτικές των διεθνών συνεργασιών των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χανδρινός, Νικόλαος (2017) Πολυμεσική αλληλεπιδραστική εφαρμογή για τον Δήμο Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαρίση, Ευαγγελία (2014) Ο τουριστικός τομέας στη Θεσσαλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαρίσης, Δημοσθένης (2018) Τουριστική ανάπτυξη Περιφέρειας Ηπείρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζησάββα, Αικατερίνη Δ. (2017) Η πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα την περίοδο 1980 - 2015: μια οικονομετρική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χολέβα, Αικατερίνη and Νίκου, Σοφία (2018) Το branding χωρών: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χωλοπούλου, Ισιδώρα (2015) Μέτρηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση μιας ξενοδοχειαχής μονάδας στην Ιεράπετρα=Measurement of service quality. The case of a hotel in Hierapetra. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψαρρός, Παναγιώτης (2012) Η εξέλιξη του τουρισμού στο νησί της Τήνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψύλλου, Άννα and Ξανθίδου, Βασιλεία (2014) Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον ξενοδοχειακό κλάδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 26 01:03:19 2020 EET.

Created by  Elidoc

To Top