Up a level |
Αγριμανάκη, Δέσποινα and Ευσταθιάδου, Εμορφίλη (2022) Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από τη σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση της κυβέρνησης Σύριζα-ΑΝΕΛ 2015-2019. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναγνωστίδου, Παρασκευή Α. (2004) Επιχειρηματικές ευκαιρίες και στρατηγικός σχεδιασμός των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων κατασκευαστικών υλικών στις χώρες της Ν.Α. Ευρώπης και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασόπουλος, Αθανάσιος Π. and Γκρανόπουλος, Νικόλαος Γ. (2015) Στρατηγικές διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μία περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανεστοπούλου, Αθανασία Ι. (2018) Ανάλυση στρατηγικής επιχειρήσεων και χρηματοοικονομικής ανάλυσης στον κλάδο της υγείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρβανίτη, Ιωάννα and Χρυσικού, Αθανασία (2008) Ο κλάδος του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα : case study Πιερία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αργυρόπουλος, Ιωακείμ (2005) Η ανάπτυξη και η ανταγωνιστικότητα των πολυεθνικών επιχειρήσεων fast food στη διεθνή αγορά και ο στρατηγικός σχεδιασμός των επενδυτικών δράσεων της εταιρείας Goody's στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αστερίου, Δήμητρα (2014) Αμυντικές στρατηγικές εμπορικών επιχειρήσεων κατά την κρίση της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βάσκου, Μαρία (2006) Ο στρατηγικός σχεδιασμός επέκτασης και οι άμεσες ξένες επενδύσεις των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βενέτη, Αντωνία and Τιλκερίδου, Ανατολή (2013) Εργαλεία στρατηγικής ανάλυσης επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχάκης, Νικόλαος and Μπέζας, Δημήτριος (2008) Στρατηγική ανάλυση της PUMA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχοπούλου, Ελένη and Σάββα, Μόνικα-Μαρία (2004) Crisis management: ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης κρίσεων: case study - "Union Carbide, Bhopal, Ινδία". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βογιατζάκης, Ιωάννης (2014) Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαργάρα, Αικατερίνη (2015) Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκανά, Γαρυφαλιά Κ. and Εμενίδου, Ουρανία Ν. (2015) Οι καινοτόμες επιχειρήσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκιτζιά, Ασημίνα Α. (2016) Σχέσεις των επιχειρήσεων με το εξωτερικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόντια, Βιργινία Π. (2017) Συγκριτική ανάλυση μελέτης περίπτωσης στην ελληνική αγορά καφέ: «Μικέλ» και «Coffee Island». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διαμαντή, Βασιλική - Παρασκευή (2007) Η επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική της Greenpeace κατά των μεταλλαγμένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελισιάδου, Ελισάβετ and Τσουρδαλάκη, Όλγα (2004) Στρατηγικές μάρκετινγκ και ανάπτυξη νέων προϊόντων και εισόδου σε νέες αγορές : η περίιπτωση του ΟΤΕ (case study). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευθαλιτσίδου, Κυριακή (2015) Στρατηγικές των εταιριών κινητής τηλεφωνίας: η περίπτωση της Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζήρτας, Γεώργιος (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στο χώρο της ελληνικής δισκογραφίας = Social media strategic communication in Greek Discography. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζευγίτης, Γεράσιμος Α. (2015) Αναπτυξιακές στρατηγικές καινοτόμων μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζησίδης, Ευάγγελος (2019) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης SEAWORLD Α.Ε.Β.Ε. (ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζυμάρα, Ευαγγελία (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ της "ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΒΕΕΤ". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλιοπούλου, Ευθυμία (2002) Τάσεις και στρατηγικός σχεδιασμός ανάπτυξης του ελληνικού κλάδου γούνας στις χώρες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδωρίδου, Κρυσταλλένια Γ. (2015) Εξαγορές και συγχωνεύσεις των ελληνικών τραπεζών ως στρατηγικός σχεδιασμός για την επέκτασή τους στην ελληνική και βαλκανική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανακάρη, Ευαγγελία - Μαρουλία Γ. (2019) Επιχειρηματικό και στρατηγικό πλάνο εξέλιξης της Ένωσης Λεμβούχων Θήρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγιάννης, Αντώνιος Γ. (2021) Στρατηγική και χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρίας ΔHM. Γ. ΣΠYPΙΔHΣ A.E. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγιαννίδου, Παρασκευή Χρ. (2020) Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγκούνης, Θωμάς (2017) Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδίσογλου, Ιωάννα (2013) Η σημασία του προγραμματισμού στη μικρομεσαία επιχείρηση: πως η δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου και διαμόρφωση στρατηγικού σχεδιασμού εξελίσσει την επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραντουμάνης, Αρίσταρχος Τ. and Κουρτζίδης, Περικλής Χ. (2016) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσιλάκη, Ευγενία (2006) Ανάπτυξη ενός στρατηγικού marketing plan μιας επιχείρησης με τη χρήση θεωρητικών μοντέλων. Ανάλυση παραγόντων που θα εμποδίσουν τον ευρύτερο προσανατολισμό της επιχείρησης στον κλάδο του marketing και τρόποι αντιμετώπισής τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιριντζή, Έυα Θ. (2015) Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοβάτσεβιτς, Μαρίνα Β. (2017) Στρατηγικό management και στρατηγική ανάλυση επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης "Zara". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολίτση, Γλυκερία Κ. (2019) Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης η εταιρία Alumil. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοντογεώργου, Βασιλική Β. and Μπίτα, Ελένη (2017) Μanagement και στρατηγική ανάλυση επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης BSB. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κορτέσης, Βασίλειος (2005) Στρατηγικός σχεδιασμός εξαγωγικών επιχειρήσεων και στρατηγικός σχεδιασμός marketing : η ελληνική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουκουλιάτα, Αικατερίνη (2015) Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουκουράκης, Ιωάννης (2015) Στρατηγική διοίκηση δημοσίων σχέσεων: εμπειρική διερεύνηση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούρου, Γεωργία Ηλ. (2021) Στρατηγική επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης για την ανάδειξη των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακίδης, Αθανάσιος (2021) Εξωστρέφεια και στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: Η περίπτωση της ΤΙΤΑΝ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστούλας, Παναγιώτης (2012) Οι δράσεις και οι αλλαγές των επιχειρηματικών στρατηγικών στα πλαίσια της παγκόσμιας οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώνστας, Παναγιώτης Ν. (2016) Αμυντικές στρατηγικές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων την περίοδο της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λέμπερος, Αθανάσιος (2020) Marketing plan της «Super Tunnel CarWash». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαγογιάννη, Μαρία Χ. (2015) Επιχειρηματική συνεργασία για πετυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαδόπουλος, Ανδρέας Τ. (2004) Η πολυεθνική επιχείρηση Volkswagen και ο στρατηγικός σχεδιασμός marketing στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρόπουλος, Δημήτριος (2021) Εξωστρέφεια και στρατηγικές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λεωνίδης, Λάζαρος (2010) Η στρατηγική σκέψη στην διοίκηση επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαργαρίτης, Βαλάντης - Δημήτριος Ε. and Μαργαρίτης, Δημήτριος Ε. (2018) Διεθνοποίηση Εταιριών - Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές και αντιμετώπιση κινδύνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρνελάκη, Μαρία (2015) Η συμβολή της πολυγλωσίας στην ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μητράγκα, Ευαγγελία Γ. (2019) Ανάλυση swot στον κλάδο των τηλεπικοινωνίων: η περίπτωση της VODAFONE. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαήλ, Άρτεμις (2005) Ο στρατηγικός σχεδιασμός των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Ανάλυση και παρουσίαση κατάστασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουζακίτης, Κωνσταντίνος Σ. (2017) Εξαγορές και συγχωνεύσεις των ελληνικών τραπεζών ως στρατηγικός σχεδιασμός για την επέκτασή τους στην ελληνική και βαλκανική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουτούδης, Χρήστος Δ. (2017) Στρατηγικός σχεδιασμός και ανάλυση ΟΠΑΠ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπουζίνης, Δημήτριος (2019) Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιφερειακές οικονομίες τη περίοδο της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπουτουράκη, Χριστοφίλλη Γ. and Κοσμίδου, Ευγενία Α. (2015) Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νίνου, Σεβαστή (2009) Η συμβολή της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στη διαχείριση της οργανωσιακής αλλαγής: προσέγγιση με βάση τις λειτουργίες του HR. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντάφη, Αρετή (2019) Σχέδιο μάρκετινγκ εταιρείας υπηρεσιών έρευνας και πειραματικής ανάπτυξης: μελέτη περίπτωσης εταιρεία MLS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πάπριτσα, Μαρίνα (2015) Ανάλυση swot ως εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού: μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Βεργίνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παλτσόγλου, Αικατερίνη Π. (2017) Αμυντικές στρατηγικές ΜμΕ (Μικρομεσαίων επιχειρήσεων) κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Χριστίνα Ν. (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ: η περίπτωση του αναγκαστικού συνεταιρισμού κροκοπαραγωγών Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Βασίλειος Γ. (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης «ΟΜΙΛΟΣ ΠΙΝΔΟΣ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Βασίλειος Θ. (2015) Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαθανασίου, Ελισάβετ (2015) Στρατηγικές εξαγωγικού marketing: οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην αγορά της Ιαπωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλωμαρίτου, Σταματία (2012) Κίνα : από το Μάο στον καπιταλισμό, στρατηγικές ανάπτυξης, προβλήματα και σχέσεις με την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολίτη, Αθανασία-Χριστίνα (2015) Στρατηγική διοίκηση: μια νέα αντίληψη στην εταιρική ανάπτυξη: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυχρονίδου, Άννα (2008) Στρατηγικές χειρισμού κρίσεων από τις φαρμακευτικές εταιρίες στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιγιάννη, Βικτώρια (2017) Στρατηγικό μάνατζμεντ: η περίπτωση μελέτης της τράπεζας Εurobank EFG. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκένδος, Ευάγγελος (2008) Παρουσίαση E.A.Σ. Φλώρινας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκαρβελά, Ευταξία (2011) Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας "Tasty Foods" = Marketing strategy of "Tasty Foods ". Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκευά, Δήμητρα (2010) Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ταβιανάτος, Γεράσιμος Σπ. (2018) Balanced scorecard. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζαμπάζη, Αικατερίνη Δ. (2016) Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζούμα, Μαριάννα (2007) Marketing plan: ένα παράδειγμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφύλλου, Ελένη (2008) Ανάλυση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος στον κλάδο των εκδόσεων = Analysis of the business environment in the publications sector. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσακνίδης, Νικόλαος (2015) Η στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαναξίδου, Σοφία and Τσαναξίδου, Χριστίνα (2003) Μελέτη του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσικρικώνη, Φωτεινή (2006) Διαχείριση κρίσεων και οι βέλτιστες πρακτικές τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιολάκη, Αστερία Μ. (2015) Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φούκα, Ματίνα (2015) Αναπτυξιακές στρατηγικές και διεθνοποίηση: μελέτη περίπτωσης “Alfa Pastry”. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτιάδου, Μάρθα (2015) Σύγχρονα μοντέλα οργανωτικής διοίκησης επιχειρήσεων οργανισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηαργυρίου, Ειρήνη and Χατζηαργυρίου, Ουρανία (2015) Το ελαιόλαδο ως πηγή ανάπτυξης στη Λέσβο και μελέτη επικοινωνιακής πολιτικής και του marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χονδρονίκου, Μέλπω (2003) Η κοινή οργάνωση της αγοράς της αλιείας στις χώρες μέλη της Ε.Ε. και το εξωτερικό εμπόριο της ελληνικής αλιείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc