Στρατηγικές διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μία περίπτωση μελέτης

Αναστασόπουλος, Αθανάσιος Π. and Γκρανόπουλος, Νικόλαος Γ. (2015) Στρατηγικές διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μία περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L59_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Παρουσιάζονται τα θεωρητικά μοντέλα για τις στρατηγικές διεθνοποίησης και αναφέρεται η πιο διαδεδομένη μορφή διεθνοποίησης, η οποία γίνεται με παραγωγή κατά παραγγελία και εξαγωγή προϊόντων με διαμεσολαβητές. Επίσης, γίνεται αναφορά στη διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων, στην επιχειρηματική δραστηριότητα στα Βαλκάνια και στους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες επενδύουν εκεί. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εταιρείας «Αφοί Α. Πιτένη Α.Β.Ε.Ε.», όπου δίνονται πληροφορίες για την ιστορική εξέλιξη της επιχείρησης, για την πορεία διεθνοποίησής της και για τις εξαγωγές της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Αναπτυξιακές στρατηγικές, Στρατηγικές διεθνοποίησης, Διεθνοποίηση, Αφοί Α. Πιτένη Α.Β.Ε.Ε. (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Oct 2016 10:36
Last Modified: 19 Oct 2016 12:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8382

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top