Εξωστρέφεια και στρατηγικές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Λαζαρόπουλος, Δημήτριος (2021) Εξωστρέφεια και στρατηγικές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX39_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο τομέας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) διαδραματίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη σύγχρονη οικονομία, καθώς είναι το πιο ελκυστικό και τεράστιο καινοτόμο σύστημα. Ειδικότερα, αποτελούν σημαντικό μέρος της οικονομικής ανάπτυξης οποιασδήποτε χώρας και συμβάλλουν σημαντικά στην περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, παρέχοντας επενδυτικές ευκαιρίες και διαμορφώνοντας το οικονομικό κεφάλαιο και το δυναμικό που απαιτείται για τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Ακόμη, οι ισχυρές ΜμΕ συμβάλλουν στη μείωση του ΑΕΠ και της ανεργίας, της φτώχειας και βοηθούν στην προώθηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Πρόκειται για μη θυγατρικές, ανεξάρτητες επιχειρήσεις, που απασχολούν λιγότερους από έναν δεδομένο αριθμό εργαζομένων. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των εργαζομένων στις ΜμΕ ποικίλλει από βιομηχανία σε βιομηχανία. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η παρουσίαση των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων των ΜμΕ στην Ελλάδα, αλλά και των στρατηγικών εξωστρέφειας τους. Επιπλέον, σκοπός της μελέτης είναι η πραγματοποίηση προσωπικής έρευνα, η οποία εξετάζει τον βαθμό στον οποίο συνέβαλαν κάποια κίνητρα στον να στραφούν οι ΜμΕ του Ν. Λάρισας σε ξένες αγορές και τα εμπόδια που συνάντησαν. Ακόμη, μέσα από την έρευνα αυτή σκοπός είναι να προσδιοριστεί ο βαθμός στον οποίο φέρουν οι εν λόγω επιχειρήσεις συγκεκριμένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τα οποία συνέβαλαν στην στροφή τους σε ξένες αγορές. Σημειώνεται επίσης πως η ερευνητική μελέτη αποσκοπεί στο να προσδιορίσει το βαθμό στον οποίο έλαβαν υπόψη τους διάφορες μορφές επέκτασης και συγκεκριμένους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους. Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής, γίνεται η σύνοψη όλων των γενικών συμπερασμάτων, όπως προέκυψαν από το θεωρητικό και πρακτικό μέρος της μελέτης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ), Στρατηγικές των ΜμΕ, Εξωστρέφεια, Καινοτομία, Ανταγωνιστικότητα, Αγορά
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 May 2022 07:48
Last Modified: 24 May 2022 07:48
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11663

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top