Στρατηγικός σχεδιασμός και ανάλυση ΟΠΑΠ Α.Ε.

Μουτούδης, Χρήστος Δ. (2017) Στρατηγικός σχεδιασμός και ανάλυση ΟΠΑΠ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D5_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (653kB)

Abstract

Η στρατηγική αποτελεί τη γενική πορεία που ακολουθεί η επιχείρηση η ο οργανισμός για να ανταποκριθεί στην αποστολή του και να φθάσει στο όραμά του. Η στρατηγική θεωρείται ότι είναι το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας ορθολογικού προγραμματισμού κατά την οποία γίνονται προσπάθειες καλύτερης τοποθέτησης της επιχείρησης σε σχέση με το περιβάλλον και διατήρησης της θέσης αυτής όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Τα δύο βασικά «συστατικά» για επιτυχημένη στρατηγική είναι η καλή κατάστρωση και η καλή εκτέλεση. Ως Στρατηγικός σχεδιασμός ορίζεται ο καθορισμός των μακροπρόθεσμων στόχων, με ορίζοντα τουλάχιστον τριετίας, η κατάστρωση των σχετικών σχεδίων υλοποίησης των στόχων αυτών, η παρακολούθηση, ανασκόπηση και συνεχής αναπροσαρμογή αυτών των σχεδίων. Μετά από ανάλυση κάποιων βασικών αριθμοδεικτών της εταιρείας ΟΠΑΠ προκύπτει ότι, ο ΟΠΑΠ έχει σχετικά καλή ρευστότητα και μπορεί να αντιμετωπίσει επαρκώς τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις του, ο ΟΠΑΠ έχει καλή άμεση ρευστότητα, δίνει ασφάλεια στους δανειστές της, η διοίκηση της εταιρείας έχει αποτελεσματικότητα στη δημιουργία πωλήσεων, εμφανίζει όλα τα χρόνια κέρδη όμως πρέπει να προσέξει για πιθανή μείωση στο μέλλον.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ανάλυση ΟΠΑΠ Α.Ε., Όμιλος ΟΠΑΠ Α.Ε.,
Subjects: Χ > Χρηματοοικονομική ανάλυση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 May 2017 11:02
Last Modified: 19 May 2017 11:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8726

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top