Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης

Τσιολάκη, Αστερία Μ. (2015) Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L72_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (833kB)

Abstract

Αναλύεται η έννοια της διεθνοποίησης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που την χαρακτηρίζουν. Παρουσιάζονται οι πιθανές στρατηγικές διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι εξαγωγικών δραστηριοτήτων. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εταιρείας ALFA PASTRY Ο.Ε. και αναλύονται οι στρατηγικές επιλογές των τελευταίων ετών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Αναπτυξιακές στρατηγικές, Στρατηγικές διεθνοποίησης, Διεθνοποίηση, ALFA PASTRY Ο.Ε. (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Mar 2016 08:34
Last Modified: 13 Oct 2016 10:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7943

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top