Σχέδιο μάρκετινγκ της "ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΒΕΕΤ"

Ζυμάρα, Ευαγγελία (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ της "ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΒΕΕΤ". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX24_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το παρόν βρίσκει την οικονομία της Ελλάδας σε βαθιά ύφεση λόγω της κρίσης η οποία αρχικά εκδηλώθηκε το 2009 και ταλανίζει τη χώρα για περίπου μια δεκαετία. Πολλές ελληνικές εταιρίες, αλλά και ξένες οι οποίες δραστηριοποιούνταν στην Ελλάδα, αναγκάστηκαν να την εγκαταλείψουν αναζητώντας έτερες αγορές με χαμηλή φορολογία, ευμενές επενδυτικό περιβάλλον και σταθερή οικονομία. Υπήρξαν επίσης χιλιάδες επιχειρήσεις οι οποίες δεν μπόρεσαν να προσαρμοστούν στα νέα οικονομικά δεδομένα και αναγκάστηκαν να διακόψουν τη λειτουργία τους. Κάθε επιχείρηση έχει ως πρωταρχικό της στόχο, μεταξύ άλλων, τη μεγιστοποίηση του κέρδους της μέσω των δραστηριοτήτων της και των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει. Όντας κύτταρο μιας οικονομίας, οι στόχοι της επηρεάζουν και επηρεάζονται από αυτή. Έτσι, ο ακριβής και ρεαλιστικός καθορισμός των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων της επιχείρησης και η προσαρμογή αυτών στα οικονομικά δεδομένα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τη βιωσιμότητά της. Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται την περίπτωση της Ελληνικής εταιρίας ζυμαρικών ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΒΕΕΤ, αναφορικά με το κομμάτι του Μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά στην έννοια του Μάρκετινγκ, στη συνέχεια περιγράφεται το τυπικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, έπειτα γίνεται αναφορά στον κλάδο των ζυμαρικών στην Ελλάδα και τέλος αναλύεται λεπτομερώς το επιτυχημένο σχέδιο Μάρκετινγκ της εταιρίας Μέλισσα Κίκιζας η οποία κατάφερε μέσα σε ένα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον να επιβιώσει αυξάνοντας ταυτόχρονα τα κέρδη της, παραμένοντας εντός των συνόρων ως μια αμιγώς Ελληνική εταιρία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Σχέδιο μάρκετινγκ, Μέλισσα Κίκιζας, Μίγμα μάρκετινγκ, Κλάδος ζυμαρικών
Subjects: Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Apr 2019 08:13
Last Modified: 23 Apr 2019 08:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9929

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top