Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιφερειακές οικονομίες τη περίοδο της οικονομικής κρίσης

Μπουζίνης, Δημήτριος (2019) Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιφερειακές οικονομίες τη περίοδο της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX13_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την οικονομική κρίση και το πώς επηρέασε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Γίνεται αναφορά στη κρίση που έχει πλήξει τη παγκόσμια οικονομίας και την επήρεια μια διεθνούς κρίσης στην Ελλάδα. Αρχικά, θα αναλύσουμε την οικονομική κρίση και τις αιτίες, στη συνέχεια θα δούμε την αρχή της παγκόσμιας κρίσης του 2008 όπου εκδηλώθηκε ταχύτατα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύουμε και επικεντρωνόμαστε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αρχικά με τον ορισμό των ΜΜΕ, τις ΜΜΕ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το πώς οι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν σημαντικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη. Στη συνέχεια αναφέρεται πως όλες οι κατηγορίες ΜΜΕ μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με τις μεσαίες επιχειρήσεις να έχουν υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα από την κρίση, συρρίκνωση παρουσίασαν και οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, καταφέρνοντας, όμως, να ανακάμψουν. Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στην ευκολία του επιχειρείν άλλες χώρες της Ε.Ε. διότι έχει υψηλή φορολογία, γραφειοκρατία, την ασυνέχεια πολιτικών να θέτουν τα μεγαλύτερα εμπόδια και σε συνδυασμό με τη περιορισμένη πρόσβαση σε χρηματοδότηση και με την απουσία ευελιξίας σχετικά με το νομοθετικό πλαίσιο που περιορίζει την ενίσχυσή τους από τους αρμόδιους φορείς, το κάνει εξαιρετικά δύσκολο. Εάν οι Ελληνικές ΜΜΕ θέλουν να ανακάμψουν θα πρέπει να προβούν σε καινοτομίες όπως η εισαγωγή νέας τεχνολογίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο και να ορίσουν μακροχρόνιους στόχους μιας επιχείρησης και την υιοθέτηση μιας σειράς πράξεων και τον προσδιορισμό των αναγκαίων μέσων για την πραγματοποίηση αυτών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Οικονομική κρίση, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Στρατηγική επιχειρήσεων, Περιφερειακές οικονομίες
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ο > Οικονομική κρίση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Sep 2020 09:53
Last Modified: 25 Sep 2020 09:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10526

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top