Up a level |
Avanesova, Lilit (2016) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως παράγων στρατηγικής επιλογής και υπεραξίας. Μελέτη περίπτωσης η ελληνική εταιρεία Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αββανίδης, Βασίλειος (2005) Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων. Η διαφήμιση ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αβραμίκας, Γεώργιος (2006) Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αδάμου, Παναγιώτα (2009) Το πρόβλημα επικοινωνίας του περιεχομένου του ευρωπαϊκού συντάγματος: ο ρόλος του τύπου στην καταψήφιση της συνταγματικής συνθήκης στα δημοψηφίσματα της Γαλλίας και Ολλανδίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αδαμάκη, Ελευθερία (2020) Διερεύνηση απόψεων για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αθανασιάδης, Αθανάσιος Γ. (2017) Υλοποίηση πρωτοκόλλου σειριακού διαύλου επικοινωνίας σε VHDL για χρήση σε πλακέτα FPGA. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασιάδου, Στυλιανή (2019) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνοπούλου, Γιαννούλα (2002) Επικοινωνία στις οργανώσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστολάκης, Εμμανουήλ (2010) Viral marketing: παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αραβανή, Ακριβούλα-Μαρία and Πουλάκη, Σοφία (2007) Δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες στην περίπτωση των διαφημίσεων για τις επιπτώσεις του καπνίσματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αργυρόπουλος, Νίκος (2004) Η αποτίμηση του επικοινωνιακού έργου των Ολυμπιακών Αγώνων 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρμάγος, Ιωάννης Σ. (2016) Η προπαγάνδα και το επικοινωνιακό καθεστώς μεταξύ κράτους-πολιτών κατά την περίοδο της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά (1936-1941) στην Δυτική Μακεδονία = Propaganda and state-citizen communication status during the Metaxas dictatorship (1936-1941) in Western Macedonia. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βανικιώτη, Αικατερίνη (2007) Πολιτική επικοινωνία και βουλευτικές εκλογές την δεκαετία του '80. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειάδης, Αλέξιος (2010) Η χρήση της YouTube στην προεκλογική εκστρατεία του 2008 στην Αμερική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειάδης, Γεώργιος and Τσιγάρα, Ειρήνη (2006) Καμπάνια ενημέρωσης για Gender Mainstreaming στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βελέντζα, Αναστασία (2004) Η επικοινωνιακή πολιτική του εθελοντισμού στους Ολυμπιακούς αγώνες "Αθήνα 2004". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βελώνη, Αφροδίτη (2018) Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βρανά, Ανδρομάχη (2015) Διαχρονική ανάλυση του περιεχομένου μιας τοπικής εφημερίδας από τη σκοπιά της επικοινωνίας και διαμόρφωση της κοινής γνώμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βρεκού, Μαρία Β. (2004) Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γάτα, Μαριλένα Ν. (2018) Το μάνατζμεντ στις επικοινωνιακές κρίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλάνη, Ιουλία (2016) Εσωτερική εταιρική επικοινωνία και δημόσια διοίκηση: σχεδιασμός, προγραμματισμός, υλοποίηση, και αξιολόγηση της στρατηγικής ενός φορέα της δημόσιας διοίκησης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργοπούλου, Παρασκευή and Τομασέκ, Παναγιώτα (2010) Αποτελεσματικός σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων επιμόρφωσης αρμόδιων στελεχών στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης: η περίπτωση των Ο.Τ.Α. Νομου Πέλλας και Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαμουρίδου, Αναστασία (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας των χρήσεων και ανταμοιβή των χρηστών των social media. H περίτπωση twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιασιράνη, Αργυρώ (2005) Πως οι αλλαγές στην τεχνολογία επικοινωνιών έχουν επιπτώσεις στην κοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιδά, Βασιλική (2008) Δημόσιες σχέσεις και προπαγάνδα: δύο όψεις του ιδίου νομίσματος ή δύο έννοιες αντίθετες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιουσέφ, Αλέξανδρος (2010) Η αλληλεπίδραση χορηγίας και διαφήμισης στη επικοινωνιακή πρακτική. Η περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρείας Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιώτα, Βουζιάνα (2006) Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκάλιος, Παναγιώτης and Στάμος, Δημήτριος (2012) Οι δημόσιες σχέσεις ως εργαλείο επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίκας, Νικόλαος and Παπαδάκης, Κωνσταντίνος (2007) Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων ο ρόλος της διαφήμισης ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίνη, Βαρβάρα (2009) Ο ρόλος της επικοινωνίας στην διοίκηση των σχέσεων με τον πελάτη και ανάπτυξη του συστήματος πελατοκεντρικής προσέγγισης. Η προσέγγιση του ελληνικού τραπεζικού τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δελαπόρτα, Δανάη Κ. (2016) Φυσιογνωμική και μη λεκτική επικοινωνία στη διοίκηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διαμαντή, Βασιλική - Παρασκευή (2007) Η επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική της Greenpeace κατά των μεταλλαγμένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διαμαντοπούλου, Δέσποινα (2015) Ασυμετρικό μοντέλο επικοινωνίας και δημόσιες σχέσεις μέσα από μελέτες περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διδασκάλου, Θωμαή (2008) H επίδραση της πολιτικής επικοινωνίας στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές του 2006 στον Νομό Πιερίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διονυσοπούλου, Αικατερίνη (2015) Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δουρμίση, Αγγελική (2007) Η επικοινωνία ως μέσω για την αντιμετώπιση επιχειρησιακών κρίσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δρακάκη, Βασιλική (2006) Οι ενταξιακές διαπραγματεύσεις και οι μορφές επικοινωνίας στην διαδικασία ενσωμάτωσης της κοινοτικής νομοθεσίας: προκλήσεις και προβλήματα για τις υποψήφιες χώρες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Εφραιμίδου, Μαρία (2019) Εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για το σακχαρώδη διαβήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζήνδρου, Αικατερίνη (2016) Η καθημερινότητα του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων μέσα από συνεντεύξεις με ειδικούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαφειρίου, Μαρία (2017) Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχαράκης, Μελέτιος (2006) Η πολιτική αφίσα ως μέσο πολιτικής επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζιώγα, Όλγα (2015) Η επικοινωνιακή στρατηγική των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών ως μοχλός άσκησης πίεσης στη δημόσια σφαίρα. Συγκριτική ανάλυση των ακόλουθων Μη Κυβερνητικών Οργανισμών : WWF ΕΛΛΑΣ και Greenpeace. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλία, Ευθυμία (2009) Επικοινωνία και διοικητικός έλεγχος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θραψανιώτη, Μαρία and Χρυσοπούλου, Ευγενία (2015) Η παρουσίαση των εξελίξεων στην Συρία από τα διεθνή μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θώμογλου, Παύλος and Τσιπουρλιάνος, Σωτήρης (2006) Ο ρόλος της επικοινωνίας στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. Η περίπτωση των χιονοδρομικών κέντρων Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιακωβίδου, Ελένη (2006) Η επικοινωνιακή πολιτική της συμμετοχής των γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάλφα, Βασιλική (2005) Ανάλυση κωδίκων επαγγελματικής δεοντολογίας στον τομέα της επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάνη, Αναστασία (2018) Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλογήρου, Μαρία (2010) Ο στρατηγικός ρόλος του θεσμού της χορηγίας ως επικοινωνιακού εργαλείου προώθησης τραπεζικών προϊόντων - υπηρεσιών: περιπτωσιολογική μελέτη των ακόλουθων τραπεζών: Alpha Bank & Eurobank Ergasias EFG. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλούδη, Μαρία (2020) Διαδίκτυο και ενημέρωση: θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση για τις αιτίες επιλογής των διαδικτυακών ΜΜΕ από το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμηνιώτη, Ευαγγελία (2021) Διαχείριση κρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανδύλη, Αγνή, and Λυκομήτρου, Σόνια (2006) Επικοινωνιακά προγράμματα προώθησης της Ολυμπιακής Εκεχειρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανελλίδου-Χοχλιούρου,, Ιωάννα (2014) Η επίδραση της word of mouth επικοινωνίας, (θετικής και αρνητικής), στις αντιλήψεις των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανταρά, Ειρήνη (2022) Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από την σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση Μπαράκ Ομπάμα (2008-2016). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρανίκα, Αντιγόνη (2013) Διαχείριση της επικοινωνίας από στόμα σε στόμα: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρβουνάρη, Αικατερίνη (2005) Πολιτική επικοινωνία και εκλογική διαδικασία : ανάλυση και παρουσίαση των τηλεοπτικών ντιμπέιτ και της ρητορικής τους στην Αμερική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρούζου, Καλλιόπη (2018) Προστασία αδέσποτων ζώων στο διαδίκτυο. Η χρήση των social media από τις φιλοζωικές οργανώσεις και τους Δήμους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρτζιάς, Κωνσταντίνος (2021) Επιδημία κορωνοϊού (COVID-19) και λόγοι χρήσης των social media από τους Έλληνες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κεντεποζίδου, Αθανασία and Κοκκίνου, Θεοδώρα-Ιωάννα and Μουρατίδου, Ευθυμία (2022) Η επικοινωνία κατά την περίοδο της πανδημίας μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ελλήνων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκολάκη, Χρυσούλα (2009) Μελέτη περίπτωσης χρήσης στρατηγικής διαφοροποιημένου μάνατζμεντ και επικοινωνιακής προβολής της από μια εταιρία: η περίπτωση του "body shop". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολιοπούλου, Ευθαλία (2022) Υπερεθνικοί οργανισμοί και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η περίπτωση των οργανισμών του χώρου του πολιτισμού = Transnational organizations and Social Media: The case of cultural organizations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κονίδης, Θεόδωρος (2010) Θόρυβος στα P.C.M. Συστήματα και διαμορφωτές δέλτα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοτίνη, Λυδία (2007) Η ηθική της επικοινωνίας του Jürgen Habermas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουμλέλη, Βασιλεία-Μαρία and Τσεντίδου, Ολυμπία (2019) Το influencer marketing στο χώρο της μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουνουπάκη, Ναταλία (2016) Αυτοκρατορία ως μορφή κυριαρχίας σε εθνικούς και υπερεθνικούς οργανισμούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουρεμέτης, Νικήτας (2015) Η επικοινωνία της ιστορίας και του πολιτισμού της Ελευσίνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτρουμπίνα, Σταυρούλα (2005) Η σημειολογία του θρησκειολογικού λόγου. Ανάλυση του περιεχομένου δημοσιευμάτων στον Τύπο. Επικοινωνιακή αποτίμηση των ποσοτικών και ποιοτικών τους δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακίδη, Χαρίκλεια (2014) Νέα Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα και νέες μορφές αλληλεπίδρασης με το κοινό: προς την ανάδυση μιας αμφίδρομης επικοινωνίας ή μιας ασύδοτης δημοσιολογίας;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάζαρη, Κωνσταντίνα (2020) Ο πόλεμος της επικοινωνίας στις αρχές του ελληνικού εμφυλίου (Μάιος, Ιούνιος 1946) μέσα από τον τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαγού, Αλεξάνδρα (2007) Οι επικοινωνιακές πολιτικές των φορέων που τάσσονται υπέρ και κατά της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδης, Κωνσταντίνος and Μιχαηλίδης, Χρήστος (2018) H επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας και φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λεσχοπούλου, Φανή (2008) Επικοινωνιακή προσέγγιση για την εισαγωγή μετοχών εταιρειών στη διεθνή χρηματιστηριακή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιανού, Βασιλική (2007) Χρήση και αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως μέσω επικοινωνίας με πολίτες / ψηφοφόρους: η άποψη των πολιτικών παραγόντων ( βουλευτών, υποψήφιων κ.τ.λ.). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λυσσαρίδης, Δημήτριος (2005) Χρήση μοντέρνων μεθόδων πολιτικής επικοινωνίας από περιβαλλοντικές και οικολογικές μη κυβερνητικές οργανώσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαδίκας, Χρήστος (2022) Ο ρόλος και η επίδραση των κοινωνικών μέσων στην επικοινωνία μεταξύ ατόμων: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μακρή, Βασιλική (2008) Σχεδιασμός ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση των τουριστικών επισκεπτών της Χαλκιδικής, στο πλαίσιο του ποιοτικού ελληνικού τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανωλάκη, Φωτεινή (2007) Η αποδοτική στρατηγική επικοινωνίας του Ζακ Ντερριντά: αμφισημία και ετερότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρουδή, Ελένη (2021) Κοινωνικά Μέσα στην εποχή του COVID-19. Ο ρόλος τους στην επικοινωνία των επιχειρήσεων την περίοδο της καραντίνας στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μερεκούλιας, Αργύριος and Καλαϊτζίδης, Ιωάννης (2005) Η επικοινωνία ως προσομοίωση στο έργο του Jean Baudrillard. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μορφαλαΐδου, Μαρία (2016) Εκπαιδευτικοί οργανισμοί και επαγγελματική επικοινωνία. Μελέτη και ανάλυση της επικοινωνίας του Πάρκου Εθνικής Συμφιλίωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουστάκα, Βασιλική and Καραντάκης, Κωνσταντίνος (2022) Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάμπος, Χρήστος (2009) Η διοίκηση - διαχείριση αλλαγών (συγχωνεύσεων - εξαγορών) σε οργανισμούς ή επιχειρήσεις και ο ρόλος της επικοινωνίας: η περίπτωση του ελληνικού τραπεζικού κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπακαέ, Αλεξία (2010) Επικοινωνιακή προσέγγιση συγχωνεύσεων και εξαγορών των τραπεζών Eurobank - EFG Ergasias και Πειραιώς σε Ελλάδα και εξωτερικό τα τελευταία δέκα χρόνια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπακατσή, Ευδοκία and Παπακώστας, Νικόλαος (2012) Εταιρική επικοινωνία και social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπερμπέρογλου, Μαλαματίνα (2021) Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μποφίλη, Βασιλική (2015) Η γλώσσα του σώματος στην επιχειρησιακή επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπούνου, Δήμητρα (2015) Νέα μέσα και διαπολιτσιμική επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπούτση, Παρασκευή (2020) Αντιλήψεις για τις δημόσιες σχέσεις: εμπειρική διερεύνηση = Public perceptions of public relations: an empirical investigation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάκου, Γεωργία (2016) Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νέστορα, Ανθή (2021) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επίδρασή τους στην ψυχολογία των Ελλήνων χρηστών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νελάι, Γκλεντίστ Α. and Παναγιωτίδης, Μάριος Γ. (2017) Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικηφόρου, Αναστασία (2010) Το ολοκληρωμένο μείγμα επικοινωνίας για τη διοικητική κρίσεων από διαχειριστικά λάθη στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντίνα, Παρασκευή (2005) Επικοινωνία, δημόσιες σχέσεις: επιχειρησιακή και κοινωνιολογική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταλάκου, Ειρήνη and Νιφορίδου, Χριστίνα (2019) Ανάλυση διαδικτυακών δελτίων τύπου ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξίπα, Άννα-Ζωή and Παρμαξίδου, Αικατερίνη (2021) Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Σταυρούλα (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας για φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πέϊκου, Συμέλα (2007) Επικοινωνιακές καμπάνιες της Greenpeace. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παναγιωτίδου, Κλεοπάτρα (2016) Η γλώσσα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας: η περίπτωση των ελληνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Αναστάσιος and Νικολάου, Αθανάσιος (2006) Η επικοινωνιακή διάσταση της εκπαίδευσης: στάσεις και αναπαραστάσεις των εμπλεκομένων φορέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Βασίλειος Θ. (2015) Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαζαφειροπούλου, Αικατερίνη (2007) Ο ρόλος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην επικοινωνία των πολιτικών στις εθνικές εκλογές του 2004 στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαπέτρου, Δέσποινα and Πάρλα, Ευθυμία (2016) Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παττίχα, Μιχαέλλα (2009) Πολιτιστικές διαφορές και επικοινωνιακές εκστρατείες: η περίπτωση της εκστρατείας: ''feel free to say no'' σε Ελλάδα και Σουηδία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πετροπούλου, Ρουμπίνη (2006) Επικοινωνία, μάρκετινγκ για τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυχρονιάδου, Σοφία (2007) Η πολιτική επικοινωνία και οι νέες τεχνολογίες: διαδίκτυο, sms, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πουραΐμης, Σπυρίδων (2003) Επικοινωνία μέσα στις οργανώσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πόποβιτς, Άννα-Μαρία (2016) Η επιρροή της διαφήμισης στα παιδιά και τους εφήβους: οι απόψεις των γονέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαντσίδου, Παγώνα (2011) Μ.Μ.Ε. και επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαχταρίδου, Βαλεντίνα (2018) Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σονίδου, Μάγια (2015) Η χρήση των social media στις ενημερωτικές εκστρατείες που απευθύνονται στους έφηβους. Μελέτη περίπτωσης "ο κανόνας του εσωρούχου". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σουγλέρη, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις: έννοιες σε σύγκρουση ή σε πλήρη συνταύτιση; Να δικαιολογήσετε την άποψη σας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σουρμπή, Ανθούλα (2015) Παγκόσμιος ιστός και social media: πως χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σταθοπούλου, Πασχαλίνα (2009) Σημείο: εργαλείο επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σταμούλη, Ειρήνη (2018) Τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής επικοινωνίας μεταξύ διαφορετικών εθνοτικών ομάδων στην περιοχή της Αριδαίας κατά τον τελευταίο αιώνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Συμιρδάνη, Μαρία (2018) Το αίτημα ανεξαρτησίας της Καταλονίας από την Ισπανία. Επικοινωνιακή ανάλυση = The claim of Catalonia for independence from Spain. Communication analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζεβελέκης, Ραφαήλ (2018) Το Μακεδονικό ζήτημα ως στοιχείο του πολέμου της επικοινωνίας κατά τη διάρκεια του ελληνικού εμφυλίου μέσα από τη μελέτη των εφημερίδων “Ριζοσπάστης” και “Ελευθερία” = The Macedonian issue as an element of the war of communication, during the Greek civil war, through the study of newspapers “Rizospastis” and “Eleftheria”. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τουλούπης, Χρήστος (2007) Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία των υποψηφίων δημάρχων και νομαρχών στις εκλογές του 2006: η περίπτωση του Νομού Κιλκίς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τουμπουλίδου, Ευμορφία (2017) Η επικοινωνία στο εργασιακό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας METRO ΑΕΒΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρίμης, Κωνσταντίνος (2014) Το ολοκληρωμένο μείγμα επικοινωνίας για τη διοικητική κρίσεων από διαχειριστικά λάθη στον κλάδο της φιλοξενίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρυφηνοπούλου, Αγγελική and Χήτα, Ελευθερία (2018) Nation branding: the case of Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιάτσιου, Ανθή (2005) Επικοινωνιακή πολιτική των Παραολυμπιακών αγώνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιαμπούρη, Ελένη (2018) Επικοινωνία των πολιτικών κομμάτων στις εκλογές Σεπτεμβρίου 2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιαρέα, Αικατερίνη (2005) Επικοινωνία και Μ.Μ.Ε.: ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. στις εκλογές: το ραδιόφωνο στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές του 2002, Θεσσαλονίκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιουλάκης, Βασίλειος (2021) Αξιολόγηση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Twitter και Instagram από τους Δήμους της Ελλάδας και του αντίκτυπου που έχουν στην ενασχόληση των πολιτών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιρώνα, Γεωργία (2018) Η επικοινωνία κράτους - πολιτών κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φίλκα, Ανδρονίκη (2015) Πολυμεσική εφαρμογή για την παρουσίαση δραστηριοτήτων ενός οργανισμού. Η περίπτωση της Δ.Ε.Η. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φιλίππου, Ελισσάβετ and Μουστάκας, Μιχαήλ (2015) Η εφαρμογή της θεωρίας «χρήσεων και ικανοποιήσεων» για τους χρήστες των socialmedia: συγκριτική μελέτη μεταξύ χρηστών facebook, youtube, instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαρίτου, Αρετή (2016) Η υιοθέτηση διαφόρων μορφών τέχνης στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαριτίδου, Αικατερίνη (2006) Η κοινωνία της πληροφορίας και η επίδρασή της στην επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Παναγιώτα (2021) Social media DMO των 20 χωρών με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο εν μέσω πανδημίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία (2019) Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χριστοπούλου, Νίκη (2007) Ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας σε ένα εργονομικό σύστημα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc