Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης

Παπαπέτρου, Δέσποινα and Πάρλα, Ευθυμία (2016) Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC1_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η εργασία έχει ως σκοπό να ερμηνεύσει την διαδικασία της επιχειρησιακής επικοινωνίας, των συγκρούσεων και των κρίσεων που προκύπτουν στις επιχειρήσεις. Μέσω της επικοινωνίας γίνεται ο διαχωρισμός καθηκόντων, δίνονται οδηγίες, συμβουλές και λύσεις έτσι ώστε να λειτουργήσει όσο το δυνατόν καλύτερα η επιχείρηση. Στόχος λοιπόν είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν και εφαρμόζουν την θεωρία της επιχειρησιακής επικοινωνίας και να ερευνηθεί η διαδικασία, οι τρόποι και τα μέσα που χρησιμοποιούν για την εφαρμογή της. Ο μη σωστός τρόπος επικοινωνίας συχνά δημιουργεί εντάσεις και προβλήματα μέσα στην επιχείρηση με αποτέλεσμα να υπάρχουν συγκρούσεις. Οι συγκρούσεις κατά ένα μεγάλο μέρος είναι αποτέλεσμα κακής ή ελλιπούς επικοινωνίας στην επιχείρηση. Γίνεται αναφορά στους τύπους συγκρούσεων και διερευνούνται τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση τους. Τέλος εξετάζονται τα στάδια και τα χαρακτηριστικά των κρίσεων που πλήττουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις καθώς και ο βαθμός ετοιμότητας των επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση των κρίσεων αυτών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωσταρέλλα Ιωάννα
Uncontrolled Keywords: Επιχειρησιακή επικοινωνία, Επικοινωνία στις επιχειρήσεις, Ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jun 2016 11:15
Last Modified: 21 Jun 2016 11:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8218

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top