Δημόσιες σχέσεις και προπαγάνδα: δύο όψεις του ιδίου νομίσματος ή δύο έννοιες αντίθετες

Γιδά, Βασιλική (2008) Δημόσιες σχέσεις και προπαγάνδα: δύο όψεις του ιδίου νομίσματος ή δύο έννοιες αντίθετες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR57_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (254kB)

Abstract

Σκοπός της πτυχιακής αυτής αποτελεί ο συσχετισμός των εννοιών των Δημοσίων Σχέσεων και της Προπαγάνδας. Μάλιστα, επιχειρείται η διαπίστωση της διαφορετικότητας ή μη των δύο όρων. Συγκεκριμένα, οι επιμέρους στόχοι της εργασίας είναι οι εξής: Καταγραφή των επιμέρους πτυχών του ζητήματος, κατανόηση της έννοιας των Δημοσίων Σχέσεων, κατανόηση της έννοιας της προπαγάνδας, συσχετισμός των δύο παραπάνω εννοιών, ομοιότητες και διαφορές προπαγάνδας και δημοσίων σχέσεων. Για τη διεκπεραίωση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενή στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τις δημοσιεύσεις ξένου και ελληνικού (έντυπου ή ηλεκτρονικού) τύπου, καθώς επίσης κι από μια πλειάδα εκδόσεων γύρω από τις δημόσιες σχέσεις και την προπαγάνδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλβανός Ραϋμόνδος
Uncontrolled Keywords: Αρχές των δημοσίων σχέσεων, Είδη προπαγάνδας, Δεοντολογία
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Jun 2015 15:44
Last Modified: 12 Nov 2015 18:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6675

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top