Items where Subject is "Ε > Επιχειρήσεις"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 121.

Thesis

Avanesova, Lilit (2016) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως παράγων στρατηγικής επιλογής και υπεραξίας. Μελέτη περίπτωσης η ελληνική εταιρεία Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλατζίδου, Σωτηρία and Παρμαξίδου, Ακυλίνα (2020) Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασιάδη, Καλλιόπη (2015) Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και ο ρόλος της στις επιχειρήσεις = The human resource management and its role of the firms. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασιάδης, Ευστάθιος (2010) Ο εσωτερικός και ο εξωτερικός έλεγχος των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασιάδου, Στυλιανή (2019) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Απάζογλου, Νικόλαος Μ. (2016) Τοποθεσία εγκατάστασης επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αυγενάκης, Γεώργιος (2009) Η αποτίμηση της επωνυμίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βάλμη, Μαρία (2016) Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαρελάς, Νικόλαος (2012) Η επίδραση της ύφεσης στη χρηματοοικονομική αξία των επιχειρήσεων: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλειώρη, Μαρία (2005) Έρευνα, ανάπτυξη και τεχνολογία ελληνικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων: νομοθεσία, πολιτική, κίνητρα για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βενέτη, Αντωνία and Τιλκερίδου, Ανατολή (2013) Εργαλεία στρατηγικής ανάλυσης επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαδίκα, Μαρία (2011) Ανάλυση ατομικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βούλγαρη, Όλγα (2020) Προπαγάνδα παρελθόν - παρόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βρεκού, Μαρία Β. (2004) Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γάτου, Ελισάβετ and Γαλανάκη, Σεβαστή (2007) Χρηματοοικονομική ανάλυση της επιχείρησης "ΕΨΑ": στρατηγικές marketing που ακολουθεί. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργακοπούλου, Ελένη and Πάτρα, Κυριακή (2013) Οι νέες τάσεις του μάρκετινγκ και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργανάκη, Στέλλα (2010) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, λειτουργία μιας διαδικτυακής εφαρμογής κατά το πρότυπο του taxis net για προσωπικές και κεφαλαιουχικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιακουμάκης, Γιώργος and Διονυσόπουλος, Μαρίνος and Μπούργος, Θωμάς (2012) Συμβουλευτικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γισγάκη, Μαρία and Μπλέτσου, Παρασκευή-Μαρία (2012) Συγχωνεύσεις και εξαγορές στην ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαλίτσος, Βασίλης (2015) Ανάλυση φήμης εταιριών χρησιμοποιώντας μηνύματα του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαλγκουράνα, Κωνσταντίνα and Πηνιώτη, Αναστασία Δ. (2015) Η μικρομεσαία επιχείρηση στη σημερινή κοινωνία υπό την σκιά των μεγάλων εταιρειών: τα προβλήματα του ανταγωνισμού και οι πιθανές λύσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαμπράνη, Ευθυμία Α. (2016) Branding ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιτζιά, Ασημίνα Α. (2016) Σχέσεις των επιχειρήσεων με το εξωτερικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκλάκα, Πασχαλία (2004) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στην ευρωπαϊκή ζαχαροβιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντάρα, Αικατερίνη and Ερμείδου, Χριστίνα-Ευαγγελία (2016) Η γυναίκα και η δυναμική είσοδος της στο χώρο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ = Woman and her dynamic entrance in entrepreneurship and marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρηγοριάδου, Ασημένια (2014) Διαδικτυακό Β2Β μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δίνοβιτς, Παρασκευή and Γκέκα, Φωτεινή (2012) To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Ζωή Δ. (2018) Το fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δευτερίγου, Αλεξία and Δευτερίγου, Χριστίνα - Μαρία (2021) Οικονομία και περιβάλλον: αειφόρος ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημοπούλου, Γεωργία (2011) Η παραγωγή, το κόστος και η θεωρία της προσφοράς της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διάφα, Μαριάνθη and Τσιώρα, Ανδρομάχη (2017) Kέρδη και επιχειρήσεις στην ελληνική πραγματικότητα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δουρμίση, Αγγελική (2007) Η επικοινωνία ως μέσω για την αντιμετώπιση επιχειρησιακών κρίσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δούγιου, Ελένη (2005) Το επιχειρηματικό περιβάλλον της Βουλγαρίας : ευκαιρίες και κίνδυνοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ευαγγέλου, Παρασκευή (2009) Η διαχείριση της γνώσης για τη σύγχρονη επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχίλα, Πετρούλα (2011) Ανάλυση ατομικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζούμπου, Χριστίνα- Άννα-Μαρία (2013) Ο ρόλος της εργασιακής ικανοποίησης και της υποκίνησης στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοδώρου, Νικόλαος Θ. (2021) Ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοχαρίδης, Φώτιος (2014) Δικτύωση αγροτουριστικών επιχειρήσεων στη Δυτική Μακεδονία: αδυναμίες και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοχαρίδου, Ιωάννα (2014) Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιεροπούλου, Ανατολή (2015) Η εργασιακή ικανοποίηση των υπαλλήλων του Δήμου Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμπάτσος, Βασίλειος and Γεράσης, Κωνσταντίνος (2007) Μεταβίβαση επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοβάτσεβιτς, Μαρίνα Β. (2017) Στρατηγικό management και στρατηγική ανάλυση επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης "Zara". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκκαλιάρη, Άννα (2014) Εξωστρεφής προσανατολισμός μιάς επιχείρησης σε διεθνείς αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολάρας, Κωνσταντίνος (2013) Συγκριτική μελέτη του μίγματος μάρκετινγκ του Ομίλου "ΝΙΚΑΣ" στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοντογεώργου, Βασιλική Β. and Μπίτα, Ελένη (2017) Μanagement και στρατηγική ανάλυση επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης BSB. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορυλάκη, Ευαγγελία (2004) Παρουσίαση βιομηχανικής επιχείρησης "Προντάκτα Α.Ε.". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουμλέλη, Βασιλεία-Μαρία and Τσεντίδου, Ολυμπία (2019) Το influencer marketing στο χώρο της μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κράτσιου, Βασιλική Α. (2011) Νεανική επιχειρηματικότητα και μορφές χρηματοδότησης με έμφαση στο Νομό Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριαζή, Ευαγγελία Θ. (2018) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότσαλος, Χρήστος Ν. and Τσιγάρας, Γεώργιος Ι. (2017) Ηλεκτρονικό επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαλλά, Σοφία (2012) Διαφήμιση, προβολή, δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ: ο ρόλος των επιχειρήσεων στο παιχνίδι της προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λεγάκης, Δημήτριος (2021) H ανάπτυξη των εργασιακών σχέσεων στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λεωνίδης, Λάζαρος (2010) Η στρατηγική σκέψη στην διοίκηση επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λογγινίδης, Αριστείδης (2005) Τα χρησιμοποιούμενα κανάλια διανομής και μέσα προώθησης των ελληνικών επιχειρήσεων νωπών φρούτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μήτσου, Θεοδώρα Π. (2018) Η λογιστική, οι επενδύσεις και οι στρατηγικές ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαζαράκης, Ευθύμιος (2013) Η οικονομική κρίση στις εμπορικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαργαρίτη, Ελένη (2017) Η διαχείριση των κρίσεων και τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρκοπούλου, Κωνσταντίνα (2015) Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην εξέλιξη των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μελέτης, Σωτήριος Χ. (2009) Κλιματικές αλλαγές και επίδραση τους στην πολιτική των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μητρούδη, Μαρίνα (2013) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο στη δημιουργία αλλά και στην αντιμετώπιση επικοινωνιακών κρίσεων στον επιχειρηματικό κλάδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχαηλίδης, Χαρίλαος (2014) Ολιστική διοίκηση και εταιρική κοινωνική ευθύνη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μοντσενίγου, Δήμητρα (2010) Περιβαλλοντική επίδοση των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρακά, Φανή (2009) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρτζίλα, Βάϊα (2019) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης (Mikel). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρτζίλας, Δημήτριος (2022) Σχεδιασμός και κατασκευή ενός συστήματος επιχειρησιακής στρατηγικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάτα, Δήμητρα (2015) Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπακαλιάνος, Γιώργος (2012) Ατομική επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαντή, Κωνσταντίνα (2017) Μηχανισμοί υποστήριξης ανοικτής καινοτομίας και συνεργατικών επιχειρηματικών μοντέλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαχρά, Κυριακή and Μπαρδάκη, Μαρία (2021) Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον (Customer experience in an online environment). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπράχος, Κωνσταντίνος (2015) Η επιβίωση των καινοτόμων επιχειρήσεων που ανταποκρίθηκαν στην οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μυλωνάς, Ηλίας (2011) Σχεδίαση web site για επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νάκου, Χριστίνα (2009) Αποσβέσεις πάγιων περιουσιακών στοιχείων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντέρου, Μαρίνα (2018) Η θεωρία της αριστείας στις δημόσιες σχέσεις: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντίνας, Μιλτιάδης Ι. (2016) Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντακούλης, Βασίλειος and Πέγιος, Κωνσταντίνος (2014) Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο ένδυσης  στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νταλάκου, Ειρήνη and Νιφορίδου, Χριστίνα (2019) Ανάλυση διαδικτυακών δελτίων τύπου ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντιζέ, Χριστίνα Ι. (2021) Πως το ψηφιακό Μάρκετινγκ βοήθησε μια επιχείρηση κατά την διάρκεια του Κορονοϊού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξίπα, Άννα-Ζωή and Παρμαξίδου, Αικατερίνη (2021) Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξηρομάμου, Στυλιανή (2015) Προβολή εταιρικής εικόνας: περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παγιαννίδου, Ελευθερία Θ. (2021) Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης Καρέλια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παντελής, Νικόλαος (2010) Οικολογικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδόπουλος, Βασίλειος and Ράγιος, Παναγιώτης (2011) Σύγχρονα λογισμικά υποστήριξης αποφάσεων: έρευνα και συγκριτική μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπανίκα, Αγγελική and Καραφυλόγλου, Αικατερίνη (2009) Επιχειρηματική δραστηριοποίηση στην αγορά της Ρουμανίας από ελληνικές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπανδρέου, Δήμητρα (2014) Ο ρόλος της διοίκησης επιχειρήσεων στην αγορά εργασίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαπέτρου, Δέσποινα and Πάρλα, Ευθυμία (2016) Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παππά, Αρετή (2009) Marketing Plan επιχείρησης ενδυμάτων: το παράδειγμα της BSB. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περπερίδου, Αικατερίνη Π. (2018) Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουρλίδα, Βασιλεία (2018) Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων: μελέτη ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πούλιου, Ευαγγελία Α. (2018) Το φορολογικό και ασφαλιστικό πλαίσιο των μικρών, μικρομεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρόκου, Αλεξία (2015) Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων=Event marketing: the contribution of events to business marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαββίδης, Ιορδάνης and Ιωσηφίδης, Γεώργιος (2021) Διαδικτυακή εταιρική παρουσία και εμπειρία επωνυμίας. Η περίπτωση των οινοποιητικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σακελλαρίδου, Ευδοκία Κ. (2021) Το YouTube ως επάγγελμα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλβαρίδη, Ελένη (2019) Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του Instagram για τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως = Marketing and social media: the case of Instagram for the largest hotel chains worldwide. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλιακούρα, Παρασκευή (2014) Οικονομική κρίση και επώνυμη ένδυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιδέρη, Βασιλική (2004) Η δυναμική των σύγχρονων επιχειρήσεων μέσα από συγχωνεύσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιμούλη, Ευανθία (2010) Χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών (ICT) πληροφορικής και επικοινωνιών και προσαρμογή τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σμυρναίος, Πέτρος (2010) Η αγορά πλακιδίων και ειδών υγιεινής στην Ελλάδα: προβλήματα και προοπτικές ανάπτυξης: το παράδειγμα της FONTE. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σουμελίδου, Τερέζα (2002) Φορολογία τεχνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σουρβίνου, Στεφανία (2014) Οικονομική κρίση και νέοι κλάδοι: οι επιχειρήσεις αγοράς χρυσαφικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταμπάνης, Ιωάννης Γ. (2017) Οργάνωση και λειτουργία μονάδας εσωτερικού ελέγχου σε βιομηχανική επιχείρηση. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεφάν, Γιοβάνι (2021) Επιχειρησιακές επιπτώσεις του γενικού κανονισμού προστασίας δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταμπαλή, Ευφροσύνη (2013) Πολυμεσική εταιρική παρουσίαση: η εταιρεία ΤΡΙΚΚΗ ΑΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταχιράι, Μαρινέλα and Υφαντή, Αικατερίνη (2021) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζίφρης, Ιωάννης (2004) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τουμπουλίδου, Ευμορφία (2017) Η επικοινωνία στο εργασιακό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας METRO ΑΕΒΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρυψιανή, Μαρία (2017) Η εξελικτική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω των smartphones και των tablets. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιακίρη, Μαρία (2005) Οι αλλαγές που θα επιφέρουν τα διεθνή λογιστικά πρότυπα στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιγγερλιώτης, Δήμος (2017) Στρατηγικές προβολής στα social media ελληνικών επιχειρήσεων : Μέτρηση της αποδοτικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιμιλιώτη, Γαρυφαλλιά (2004) Τα χαρακτηριστικά και η αγοραστική συμπεριφορά του διεθνούς βιομηχανικού καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φουρτουνέλλης, Γεώργιος (2011) Η σχέση του σύγχρονου μάνατζμεντ με τη λειτουργία μιας μεγάλης επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φράγκου, Λεωνίδας (2011) Νομικές μορφές επιχειρήσεων στην Κύπρο και η διαδικασία εγγραφής τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Μάρθα (2015) Σύγχρονα μοντέλα οργανωτικής διοίκησης επιχειρήσεων οργανισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χητά, Ελευθερία-Ναταλία (2008) Επιχειρησιακό πλάνο του ομίλου εταιρειών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χρυσικοπούλου, Αικατερίνη (2011) Η χρήση των πληροφοριακών συστημάτων στη βελτίωση της επικοινωνιακής πολιτικής των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψαρρά, Κυριακή - Νεκταρία (2021) Αειφόρος ανάπτυξη και επιχειρήσεις: η συμβολή των επιχειρήσεων στην βιώσιμη ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Mon Dec 23 01:03:19 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top