Items where Subject is "Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Ί | Α | Β | Γ | Δ | Ζ | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Π | Σ | Τ | Φ | Ψ
Number of items at this level: 57.

Ί

Ίσσαρη, Ανδρομάχη and Γρηγοριάδης, Μίκης (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ εξαγωγικών γαλακτοκομικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Α

Αργυρόπουλος, Νίκος (2004) Η αποτίμηση του επικοινωνιακού έργου των Ολυμπιακών Αγώνων 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ασλανίδου, Θεοδώρα and Ζγουρνιού, Άννα (2015) Στρατηγικές marketing και επικοινωνίας των γυναικείων συνεταιρισμών της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βάλμη, Μαρία (2016) Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαβάση, Ιωάννα Π. (2018) Πλάνο μάρκετινγκ μίας επιχείρησης: η περίπτωση της ΔΕΗ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βρεκού, Μαρία Β. (2004) Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γεωργαλλή, Αλεξάνδρα (2022) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεώργου, Καλυψώ (2016) Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δούμτσης, Γεώργιος Χρ. (2018) Πλάνο μάρκετινγκ στην επιχείρηση “THE TV SHIELD UK”. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζησίδης, Ευάγγελος (2019) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης SEAWORLD Α.Ε.Β.Ε. (ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζούρος, Ευστράτιος (2012) Στρατηγικός σχεδιασμός αθλητικού μάρκετινγκ σε αθλητική Α.Ε.: μελέτη περίπτωσης της Manchester United. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζυμάρα, Ευαγγελία (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ της "ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΒΕΕΤ". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θανέλλας, Μιχαήλ (2009) Υφιστάμενη κατάσταση & αναπτυξιακές προοπτικές της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιωακείμ, Πηνελόπη Α. (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καράμπαλη, Μαρία (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της μόδας = Social media strategic communication in fashion industry. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιαννίδου, Παρασκευή Χρ. (2020) Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραντουμάνης, Αρίσταρχος Τ. and Κουρτζίδης, Περικλής Χ. (2016) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιριντζή, Έυα Θ. (2015) Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκολάκη, Χρυσούλα (2009) Μελέτη περίπτωσης χρήσης στρατηγικής διαφοροποιημένου μάνατζμεντ και επικοινωνιακής προβολής της από μια εταιρία: η περίπτωση του "body shop". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκονάκη, Σουλτάνα (2018) Η χρήση του #hashtag ως στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρίβα, Μαρία (2016) Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λέμπερος, Αθανάσιος (2020) Marketing plan της «Super Tunnel CarWash». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάρκου, Ελένη (2008) Χαρτοφυλάκιο τραπεζικών προϊόντων και στρατηγικός σχεδιασμός επικοινωνίας του βασικότερου και πιο κερδοφόρου προϊόντος μιας τράπεζας επιλογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρκου, Κυριακή Κ. (2021) Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικούς προορισμούς σε περιφερειακές περιοχές της Ελλάδας: μελέτη περίπτωσης για τον νομό Γρεβενών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαργαρίτη, Αικατερίνη (2019) Social media και καταναλωτές, λόγοι χρήσης και αντιλήψεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρμαρίδης, Ιάκωβος (2016) Δημιουργία μιας δράσης για την προώθηση ενός καταναλωτικού προϊόντος: συλλογή δεδομένων με συμπλήρωση ερωτηματολογίων, αξιολόγηση του αποτελέσματος της δράσης με ποιοτικά και οικονομικά κριτήρια = A marketing Plan or action for a consumer product. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιμιλίδης, Κωνσταντίνος (2014) Έρευνα ικανοποίησης πελατών ταχυφαγείων και στρατηγικό μάρκετινγκ επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μονογυιού, Μαρία (2005) Η διεθνής αγορά υπηρεσιών των συμβουλευτικών εταιριών και η διεθνής ανάλυση της πολυεθνικής επιχείρησης "Cobra Group" στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστάκα, Βασιλική and Καραντάκης, Κωνσταντίνος (2022) Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαξεβάνη, Ελένη (2017) Event marketing: η περίπτωση της Redbull. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαστάνη, Σπυριδούλα (2013) Ο ρόλος της εμπειρίας της μάρκας κατά την διάρκεια μιας προϊοντικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Ντάφη, Αρετή (2019) Σχέδιο μάρκετινγκ εταιρείας υπηρεσιών έρευνας και πειραματικής ανάπτυξης: μελέτη περίπτωσης εταιρεία MLS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παλτσόγλου, Συμεών Π. (2017) Η συμμετοχή των καταναλωτών στις δημοσιεύσεις του facebook: στοιχεία από τις ελληνικές brand pages = Post engagement in facebook: evidence from greek brand pages. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παναγιωτίδης, Γεώργιος Ν. (2017) Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ από τις γουνοποιητικές της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παναγιωτίδης, Στέργιος (2021) Η επίδραση της ηλεκτρονικής από στόμα σε στόμα επικοινωνίας στην αντιληπτή εμπιστοσύνη, την αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών και την πρόθεση ηλεκτρονικής κράτησης = The influence of electronic word of mouth in perceived trustworthiness, perceived service quality and booking intention. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Χριστίνα Ν. (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ: η περίπτωση του αναγκαστικού συνεταιρισμού κροκοπαραγωγών Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδόπουλος, Βασίλειος Γ. (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης «ΟΜΙΛΟΣ ΠΙΝΔΟΣ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχαλίδης, Νικόλαος (2015) Στρατηγικές Μάρκετινγκ των ελληνικών εταιριών των αλκοολούχων ποτών. Μελέτη περίπτωσης: εταιρεία SKINOS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσιαούρας, Φώτης Β. (2004) Μελέτη της πορείας του προγράμματος «Δικτυωθείτε» στο Νομό Τρικάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σιμεωνίδου, Ελισάβετ (2017) Εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκαρβελά, Ευταξία (2002) Ο στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης των ελληνικών επίπλων μπάνιου στη διεθνή αγορά και η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς κλαδικές εκθέσεις μπάνιου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στρατήγη, Ευαγγελία (2011) Επιχειρηματικά πλάνα ίδρυσης μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Ταχιράι, Μαρινέλα and Υφαντή, Αικατερίνη (2021) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζαμπάζη, Αικατερίνη Δ. (2016) Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακηρίδου, Χαρίκλεια (2020) Επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης μιας επιχείρησης (BIOPLASIS). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαουσίδου, Σοφία and Μεμάκη, Ελένη (2002) Μίγμα μάρκετινγκ: στρατηγικές επιλογές, επιχειρηματικές τακτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσόλια, Μαρία (2021) Επιπτώσεις του covid-19 στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φανδρίδης, Γεώργιος (2008) Στρατηγική ανάλυση της "Puma". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φιλίππα, Ιωάννα (2020) Η τοποθέτηση προϊόντων σε αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές: η περίπτωση του Sex and the City. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψαρρή, Αικατερίνη (2007) Μάρκετινγκ: σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing: marketing plan. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 21 01:01:59 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top