Items where Division is "Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)" and Year is 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Α | Β | Γ | Ε | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Χ
Number of items: 58.

Α

Ασλανίδης, Χρήστος (2019) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την τουριστική προώθηση της πόλης της Καστοριάς, με την χρήση του προγράμματος Adobe Animate. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βάμπου, Φανή (2019) Η μνήμη της δεκαετίας του 40 στον μετεμφυλιακό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαζγιουρούκου, Ευαγγελία and Κατσόγλου, Σμαρώ (2019) Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαμβακίδου, Δέσποινα (2019) Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη διαχείριση συγκρούσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλειάδου, Σοφία (2019) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση της πλατφόρμας WordPress. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γανίτη, Αθηνά (2019) Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαϊτανίδου, Αικατερίνη and Αλίκα, Άρτεμης (2019) Δημιουργία βιντεομαθημάτων για την εκμάθηση του google sites. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκη, Θεόνη (2019) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιάννη, Παυλίνα (2019) Στατιστική με SPSS – Excel. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννίου, Αρίστη (2019) Διερεύνηση του βαθμού πραγματοποίησης αγορών μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούλα, Ελπίδα (2019) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιώγα, Ευαγγελία (2019) Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γραμματικοπούλου, Ευδοκία (2019) Ανδρικά και γυναικεία στερεότυπα στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρηγοριάδου, Χριστίνα (2019) Η χρήση των εκκλήσεων στην τηλεοπτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Εφοπούλου, Αναστασία (2019) Δημιουργία εταιρικού web site και search engine optimization. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Εφραιμίδου, Μαρία (2019) Εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για το σακχαρώδη διαβήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θεοτοκίδου, Ελένη and Καραμάνου, Ζαχαρούλα (2019) Δημιουργία και παραγωγή εκπομπής για το Web TV του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιωάννου, Ευαγγελία (2019) Μελέτη στις φαντασιακές κοινότητες του Benedict Anderson και συγκριτική ανάλυση της συγκρότησης του ελληνικού και του γαλλικού έθνους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωαννίδης, Απόστολος (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωσηφίδου, Κωνσταντίνα (2019) Η ικανοποίηση των επισκεπτών στα ελληνικά ξενοδοχεία μέσα από τα σχόλια στο tripadvisor: συγκριτική ανάλυση μεταξύ Ελλήνων και ξένων επισκεπτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κάτσης, Χρήστος (2019) Προφίλ ελλήνων καταναλωτών εν καιρώ οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπλανίδου-Βλαχοκυριάκου, Εμμανουέλλα (2019) Ψηφιακά μέσα και πολιτιστική επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρακώστας, Φώτης-Παναγιώτης (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις μέσα από τα social media. Μελέτη περίπτωσης για δημοφιλείς ομάδες ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσιώνα, Μαρίνα-Κλεοπάτρα (2019) Ο ρόλος των δημοσιογράφων στην επικοινωνία του προσφυγικού ζητήματος. Προοπτικές και Προκλήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολόκα, Καλλιόπη (2019) Κοινότητες μάρκας στο Facebook. Η επίδραση της εμπειρίας στην αξία της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοντονή, Διονυσία (2019) Πολυμεσική παρουσίαση του εταιρικού προφίλ μιας εταιρίας: εταιρία Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσογιάννη, Σωτηρία (2019) To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακούλη, Ελένη (2019) Σχεδιασμός και δημιουργία ψηφιδωτών και διανυσματικών γραφικών με το Adobe Illustrator. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρκουτάκη, Κορνηλία (2019) Διερεύνηση της συχνότητας και των αιτίων χρήσης των ψηφιακών μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότελη, Αθανασία (2019) Κριτήρια και εργαλεία αξιολόγησης ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων = Evaluating the websites of local companies: criteria and tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λιδοργινάκης, Γεώργιος (2019) Ανάλυση δεδομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το NodeXL: Η περίπτωση του Facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάλαμα, Πολυξένη and Χρυσίδου, Ναυσικά (2019) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαργαρίτη, Αικατερίνη (2019) Social media και καταναλωτές, λόγοι χρήσης και αντιλήψεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ματθαίου, Ευγενία (2019) Η χρήση του βίντεο στην επικοινωνία. Δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας με την χρήση προγραμμάτων σχεδίασης γραφικών και επεξεργασίας βίντεο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μετριτίδου, Μάρθα (2019) Διερεύνηση αναγκών για θεματικές προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων που αξιοποιούν τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρτζίλα, Βάϊα (2019) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης (Mikel). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νικολή, Κρυσταλλία-Άννα (2019) Σχεδίαση εφαρμογής ιχνηλάτησης ιστορικού, στα αποτελέσματα φοιτητών, σε μαθήματα διδασκόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντενέζου, Αντιγώνη (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παπαγγελή, Αθηνά and Χατζοπούλου, Χρυσάνθη (2019) Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση της διαδραστικής τηλεόρασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδημητρίου, Μαρία Π. (2019) Δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο Wordpress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ειρήνη Δ. (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρηγορίδου, Ελισάβετ (2019) Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολίτη, Ρωξάνη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ποριάζη, Αναστασία (2019) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης των παξιμαδιών Λήμνου "Οικογένειας Ποριάζη". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρωμιοπούλου, Μαρία (2019) Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σέρρα, Όλγα (2019) Εκδοτικοί οίκοι και κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σίσκου, Ελένη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλτίρης, Θεόδωρος (2019) H χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιτούνη, Γεωργία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τακίδου, Μαρία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης = Sports marketing and public relations with the use of social media. Case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τερψίνα, Ελευθερία (2019) Διαδικτυακή προβολή των οργανισμών υγείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τοτονίδου, Κυριακή-Ηλιάνα and Νικολάου, Ευδοκία (2019) Μελέτη επίδοσης για τη μετάδοση βίντεο πάνω από σύγχρονα ασύρματα δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσουκνάκη, Μιχαέλα and Δικταμπάνη, Ευαγγελία (2019) Πρακτικές καταναλωτών σχετικά με θέματα ασφάλειας σε διαδικτυακές αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσώλου, Νίκη and Κουταλοπούλου, Ραφαέλλα (2019) Η συμβολή της αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων σε μικρά εμπορικά καταστήματα: μια μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φωτιάδου, Όλγα (2019) Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Σοφία (2019) Διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία (2019) Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Wed May 27 01:04:17 2020 EEST.

Created by  Elidoc

To Top