Items where Division is "Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)" and Year is 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 90.

Thesis

Αγοραστού, Νένα (2018) Η αντίληψη των φιλάθλων του ποδοσφαίρου για τη χορηγία του αθλητισμού. Η περίπτωση των ελληνικών ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αδάμου, Χριστιάνα (2018) Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξάκη, Αικατερίνη (2018) Εικόνα τουριστικού προορισμού Κρήτης. Αντιλήψεις τριών ομάδων ενδιαφερόμενων (κάτοικοι, τουρίστες, επιχειρηματίες). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμανατίδου, Παρασκευή (2018) Εφαρμογή δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ο τρόπος ανάπτυξής τους μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανοιξιάδης, Ευστάθιος (2018) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για τα μουσεία της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολίδου, Σοφία (2018) Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αργυράκη, Βασιλική and Ιβανίδου, Ολυμπία (2018) Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης. Διαφήμιση μέσα από τη google και το facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ασμίνη, Δήμητρα and Τσιπληκιάρη, Φανή (2018) Προώθηση αγροτικών προιόντων των οινοποιείων του νομού Λάρισας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βάσσος, Στέλιος and Γιαμουρίδης, Ευθύμιος (2018) Δημιουργία GUI στο MATLAB για την υλοποίηση της μεθόδου SIMPLEX. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βελώνη, Αφροδίτη (2018) Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαχοπούλου, Βαλεντίνα (2018) Τουριστική προβολή μέσω instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βούσκα, Μαρία (2018) Απόψεις χρηστών του διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαβριηλίδου, Θεοδώρα (2018) Η συμπεριφορά του καταναλωτή σε περίοδο εκπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούση, Λέντια (2018) Πρακτικές social media στη βιομηχανία τουρισμού και η μέτρηση της αποδοτικότητας του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιόκα, Μαρία (2018) Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκριναφίδη, Καλλιόπη and Πολυχρονιάδου, Ισιδώρα (2018) Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δήμα, Παναγιώτα and Δερβεντζή, Βασιλική (2018) Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης εν καιρώ κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δερμετζίδου, Ευθυμία (2018) Αγοραθεραπεία: μελέτη Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημούδη, Ιωάννα (2018) Έρευνα για το βαθμό αξιοποίησης των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση με στόχο τον κριτικό γραμματισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζάχος, Δημήτριος (2018) Η ηλεκτρονική επικοινωνία των δράσεων κοινωνικής ευθύνης και προστασίας του περιβάλλοντος ελληνικών οργανώσεων και επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήκου, Στέλλα (2018) Έρευνα για το διαδικτυακό bullying μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ηλιάδης, Θεόδωρος (2018) Διαφήμιση και κοινωνικές αξίες: ο ρόλος της διαφήμισης στην προώθηση και την αναπαραγωγή κοινωνικών αξιών στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θλιβεροπούλου, Γρηγορία (2018) Το ρούχο και η καταναλωτική συμπεριφορά. Επιρροή από τα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θώμου, Αικατερίνη Π. (2018) Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Ινδίας. Η περίπτωση του ελαιολάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κάνη, Αναστασία (2018) Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κάντα, Ναταλία (2018) Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλύνη, Όλγα and Μακρή, Αγγελική (2018) Συνεργασία και συνδρομή στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης των τμημάτων δημοσίων σχέσεων & μάρκετινγκ στην αύξηση του κύκλου εργασιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανδύλα, Καλλιόπη (2018) Συμπεριφορά καταναλωτών και αντιλήψεις ως προς τα λειτουργικά τρόφιμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπουκίνη, Νικολέτα (2018) Η διερεύνηση της συμβολής των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην βελτίωση της καθημερινής ζωής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαρλής, Κωνσταντίνος (2018) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση της πλατφόρμας Wordpress. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρούζου, Καλλιόπη (2018) Προστασία αδέσποτων ζώων στο διαδίκτυο. Η χρήση των social media από τις φιλοζωικές οργανώσεις και τους Δήμους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρούμπα, Ανδριανή (2018) Δημόσιες σχέσεις και κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαντάρη, Ευανθία (2018) Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκοζίδου, Μπέλα (2018) Δρόμοι του κρασιού στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκολάκη, Αντιγόνη-Μαρία (2018) Ο ρόλος των δημοσιογραφικών blogs στην ενημέρωση του κοινού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκονάκη, Σουλτάνα (2018) Η χρήση του #hashtag ως στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοντογιάννης, Θεμιστοκλής (2018) Οι πολιτικές και οι δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προσφυγική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοπάτσι, Μποράνα and Δημητριάδου, Αγγελική (2018) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσιμπέλα, Αναστασία (2018) Κοινωνικά δίκτυα στην πολιτική = Social media in politics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρκούση, Κωνσταντίνα and Χοντάι, Ειρήνη (2018) Ενδιαφέροντα και προτιμήσεις χρήσης των ψηφιακών μέσων: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντινίδης, Δημήτριος (2018) Η συμβολή του διαδικτύου στη βελτίωση της ζωής των κατοίκων μικρών χωριών της Ελλάδας: η περίπτωση ενός χωριού στην Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κύδα, Γεωργία and Παρασκευοπούλου, Χριστίνα (2018) Παιδί και διαφήμιση: η εξέλιξη της διαφήμισης από το 1990 μέχρι σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαγκαζάλης, Ιωάννης (2018) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαζαρίδης, Ευτύχιος (2018) Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής αθλητικού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαζαρίδης, Κωνσταντίνος and Μιχαηλίδης, Χρήστος (2018) H επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας και φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρτση, Ιωάννα (2018) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης προϊόντων ΑΒ Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέξια, Βασιλική (2018) Συγκριτική αξιολόγηση της αποδοτικότητας των social media εργαλείων (Facebook, Twitter, YouTube) που χρησιμοποιούν οι Δήμοι σε Ελλάδα και Κύπρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μήλιας, Χαράλαμπος (2018) Δημιουργία βιντεομαθημάτων για την εκμάθηση του Adobe Dreamweaver CS6. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαλιάγκα, Αναστασία (2018) Ο έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος κατά την προεκλογική περίοδο του Ιανουαρίου του 2015. Ανάλυση περιεχομένων = The print and electronic press during electoral periods of January 2015. Case study. Contents analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρίδου, Δέσποινα (2018) Δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης λουτρά Αλμωπίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μεταξογένη, Αναστασία (2018) Διαφημίσεις που δημιουργούνται από τους χρήστες : είναι πιο αποτελεσματικά τα video που δημιούργησαν από τους καταναλωτές;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μητρογιώργου, Θεοδώρα and Τσαντούκλα, Φανή (2018) Η χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους Έλληνες χρήστες: στάσεις και τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχαηλίδη, Ελένη (2018) Δημιουργία πλατφόρμας διδασκαλίας ελληνικών σε ρωσόφωνα παιδιά ηλικίας δημοτικού με χρήση συστήματος διαχείρισης μάθησης(Learning Management System). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μορφωνιού, Χαρίκλεια-Μαρία (2018) Σχεδιασμός και παραγωγή ταινίας μικρού μήκους με την εφαρμογή ψηφιακών μεθόδων και τεχνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουσιάρης, Γεώργιος (2018) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις σε οινοποιητικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστάκα, Δήμητρα and Παρσωτάκης, Εμμανουήλ (2018) Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών με έμφαση σε θέματα διαδικτυακών αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαλίδου, Βασιλική (2018) Επικοινωνιακή ανάλυση των διαπραγματεύσεων μεταξύ Ε.Ε. και Ηνωμένου Βασιλείου αναφορικά με την έξοδό της από την Ευρωζώνη Ε.Ε (Brexit). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ναούμ, Χρυσαυγή (2018) Θέματα ισότητας και τύπος στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντέρου, Μαρίνα (2018) Η θεωρία της αριστείας στις δημόσιες σχέσεις: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντόκου, Μαρία and Κύρου, Έλλη (2018) Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων με θέμα την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πανάτσα, Βασιλική-Μαρία (2018) Δεξιότητες Ελλήνων εκπαιδευτικών στη χρήση ΤΠΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παντελαίος, Νίκος and Ζαννής, Αναστάσιος (2018) Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγεωργίου, Μαργαρίτα (2018) Προστασία προσωπικότητας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ανάλυση περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παράσχου, Ελένη Θ. (2018) Η χρήση της δίεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεκιαρίδη, Μαρίνα (2018) Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περπερίδου, Αικατερίνη Π. (2018) Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλειανθίδης, Ευστράτιος and Στάμος, Ελευθέριος (2018) Αθλητική εμπειρία και αθλητικός καταναλωτής: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολύζου, Δέσποινα (2018) Μάρκετινγκ ηλεκτρονικής εκπαίδευσης: υιοθέτηση παραδοσιακών και νέων μέσων προώθησης = E-Learning marketing: the adoption of traditional and new promotional media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουρλίδα, Βασιλεία (2018) Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων: μελέτη ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ράτζα, Αγορίτσα–Ελπίδα (2018) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τα μουσεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλασίδου, Μαρία (2018) Η χρήση των social media από ευρωβουλευτές. Συγκριτική ανάλυση των περιόδων 2009-2013 και 2013-2018. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαντεξή, Δανάη (2018) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης Ηotel Μiraggio. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαρηγιαννίδου, Αναστασία (2018) Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου. Ανάπτυξη ιστοτόπου με το WordPress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαχταρίδου, Βαλεντίνα (2018) Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταμούλη, Ειρήνη (2018) Τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής επικοινωνίας μεταξύ διαφορετικών εθνοτικών ομάδων στην περιοχή της Αριδαίας κατά τον τελευταίο αιώνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Συμιρδάνη, Μαρία (2018) Το αίτημα ανεξαρτησίας της Καταλονίας από την Ισπανία. Επικοινωνιακή ανάλυση = The claim of Catalonia for independence from Spain. Communication analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σόλλα, Δήμητρα and Παυλίδου, Σταυρούλα (2018) Πολιτική και γελοιογραφία στην Ελλάδα: μια σχέση παράλληλη = Politics and caricature in Greece: a parallel relationship. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζεβελέκης, Ραφαήλ (2018) Το Μακεδονικό ζήτημα ως στοιχείο του πολέμου της επικοινωνίας κατά τη διάρκεια του ελληνικού εμφυλίου μέσα από τη μελέτη των εφημερίδων “Ριζοσπάστης” και “Ελευθερία” = The Macedonian issue as an element of the war of communication, during the Greek civil war, through the study of newspapers “Rizospastis” and “Eleftheria”. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζιβάρας, Δημήτριος (2018) Η διαφήμιση στο χώρο του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρυφηνοπούλου, Αγγελική and Χήτα, Ελευθερία (2018) Nation branding: the case of Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαβδαρίδου, Δήμητρα (2018) Ο βαθμός χρήσης των ΤΠΕ σε επαρχιακές περιοχές της Ελλάδας: μια μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιαμπούρη, Ελένη (2018) Επικοινωνία των πολιτικών κομμάτων στις εκλογές Σεπτεμβρίου 2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιρώνα, Γεωργία (2018) Η επικοινωνία κράτους - πολιτών κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσόγκας, Ηλίας (2018) Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φουκίδου, Αναστασία and Φούσιας, Νικόλαος (2018) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλκίδου, Σωτηρία (2018) Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χολέβα, Αικατερίνη and Νίκου, Σοφία (2018) Το branding χωρών: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψιψίκας, Ερμής (2018) Το μάρκετινγκ στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Fri Apr 19 01:05:31 2024 EEST.

Created by  Elidoc

To Top