Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής αθλητικού περιεχομένου

Λαζαρίδης, Ευτύχιος (2018) Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής αθλητικού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC82_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής και συγκεκριμένα το Euro 2004», αποτελεί μία ανάλυση και περιγραφή των πολυμεσικών εφαρμογών με τα βασικά συστατικά τους. Η δημιουργία τέτοιων εφαρμογών είναι πολύ σπουδαία καθώς ο χρήστης έχει τη δυνατότητα με ένα πολύ ελκυστικό τρόπο να υλοποιήσει οποιοδήποτε γεγονός με στοιχεία που το καθιστούν εντυπωσιακό και ιδιαίτερα ελκυστικό στον αναγνώστη. Ένα γεγονός, όπως το Euro 2004, που αποτέλεσε το πιο σημαντικό αθλητικό γεγονός στις καρδιές των ελλήνων φιλάθλων το 2004 όταν προβάλλεται με μία πολυμεσική εφαρμογή το καθιστά ακόμη πιο ενδιαφέρον αφού τα βασικά χαρακτηριστικά της όπως οι εικόνες, τα βίντεο , η μουσική και κάθε άλλο στοιχείο που το συνοδεύει φέρνει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Η Αθλητική ιστορία της Ελλάδας είναι γεμάτη από σημαντικά επιτεύγματα των αθλητών της σε κάθε άθλημα είτε είναι ομαδικό είτε ατομικό και μας κάνει πολύ υπερήφανους για όλα αυτά. Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης εφαρμογής χρησιμοποιήθηκε το κορυφαίο γεγονός του 2004, το έπος της Ελλάδας όπως χαρακτηρίστηκε, κάνοντας αναφορά σε αυτό στο πρώτο κεφάλαιο και στη συνέχεια, στα επόμενα κεφάλαια, θα αναπτυχθεί εκτενέστερα ο ορισμός των πολυμέσων και οι βασικές έννοιες για τις πολυμεσικές εφαρμογές. Τα πολυμέσα αποτελούν την τελευταία δεκαετία την τεχνολογία που αναπτύχθηκε και σημείωσε τεράστια εξέλιξη αφού η χρήση όλων των στοιχείων που την συναποτελούν εντυπωσιάζει τον χρήστη καθώς διαθέτει και τη διαδραστικότητα. Όλα αυτά βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση του γεγονότος που αναπτύσσεται με την χρήση τέτοιων ψηφιακών εργαλείων, αφήνοντας τον χρήστη να περιηγηθεί μέσα στις πληροφορίες που του παρέχονται. Τα στάδια υλοποίησης μιας πολυμεσικής εφαρμογής είναι η ανάλυση, η σχεδίαση, η ανάπτυξη, ο έλεγχος και η διανομή. Για την εκπόνηση της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας χρησιμοποιήθηκαν διάφορα προγράμματα όπως βασικό πρόγραμμα: Adobe Director 11.5, επεξεργασία βίντεο: Windows Movie Maker, επεξεγασία ήχου: Audacity 2.0.6, επεξεργασία εικόνας: Adobe Photoshop CS6.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεοδοσόπουλος Ιάκωβος
Uncontrolled Keywords: Πολυμέσα, Πολυμεσικές εφαρμογές, Euro 2004.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Jun 2019 10:59
Last Modified: 06 Jun 2019 10:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9977

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top