Up a level |
Αλεξιάδου, Μελπομένη and Δερμεντζή, Δήμητρα (2008) Η διαχείριση της γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση (knowledge management). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρχοντούλη, Μαρία and Γιανναρά, Αικατερίνη (2009) Marketing plan ενός χιονοδρομικού κέντρου στον Γράμμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βυρώζη Βασιλική Π., Βασιλική Π. (2017) Υποδοχείς στη διοίκηση σαν αναλογία βιοχημείας, σε Marketing, πολιτική διοίκηση και NLP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκάνιαρη, Θωμαή and Λαργατζή, Αποστολία (2010) Σχέδιο μάρκετινγκ: παράδειγμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γλαβάς, Παναγιώτης (2012) Η εφαρμογή των εργαλείων του marketing mix για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δασκαλέλος, Γεώργιος (2007) Ο εφαρμοσμένος σχεδιασμός marketing των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαρκάδα, Ιωάννα (2015) Nationbranding: πως οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ μιας χώρας. Μελέτη περίπτωσης: ΗΠΑ και Γαλλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσιλάκη, Ευγενία (2006) Ανάπτυξη ενός στρατηγικού marketing plan μιας επιχείρησης με τη χρήση θεωρητικών μοντέλων. Ανάλυση παραγόντων που θα εμποδίσουν τον ευρύτερο προσανατολισμό της επιχείρησης στον κλάδο του marketing και τρόποι αντιμετώπισής τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκμοτού, Γεωργία (2006) Οι υπηρεσίες ως εξαγωγικό αγαθό και ο ορθός σχεδιασμός μάρκετινγκ υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόκκου, Δήμητρα (2013) Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαδόπουλος, Ανδρέας Τ. (2004) Η πολυεθνική επιχείρηση Volkswagen και ο στρατηγικός σχεδιασμός marketing στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιουδάκης, Κωνσταντίνος (2008) Στρατηγική Marketing προϊόντων χυμού: η περίπτωση της ΜΕΒΓΑΛ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπισμπίκης, Χρήστος (2009) Οι λειτουργίες των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ στην αυτοκινητοβιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πέσιου, Χριστίνα (2007) Τεχνικές και μέθοδοι ανάλυσης της δομής μιας διεθνούς αγοράς και της υπάρχουσας κατάστασης σε επίπεδο επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Παρθένα (2005) Η έρευνα μάρκετινγκ ως εργαλείο στον τομέα των τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Βασίλειος Θ. (2015) Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παππά, Αρετή (2009) Marketing Plan επιχείρησης ενδυμάτων: το παράδειγμα της BSB. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παύλου, Νικόλαος Θ. (2019) Η σημασία της γνώσης για την διαχείριση του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρόκου, Αλεξία (2015) Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων=Event marketing: the contribution of events to business marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σεπέτη, Χριστίνα (2006) Οι σύγχρονες τεχνικές marketing και η επίδραση του διαδικτύου (Internet) στον κλάδο της κτηματομεσιτικής (Real Estate). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Συμεωνίδου, Βάϊα (2008) Γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα στο marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζαφέρης, Λεωνίδας (2017) Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τράμπας, Νικόλαος (2003) Αθλητικό μάρκετινγκ: μορφές ανάπτυξης του στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσέτσου, Ελένη (2009) Τραπεζικό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσακνίδης, Νικόλαος (2015) Η στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc