Αθλητικό μάρκετινγκ: μορφές ανάπτυξης του στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο

Τράμπας, Νικόλαος (2003) Αθλητικό μάρκετινγκ: μορφές ανάπτυξης του στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR3_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (493kB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την αθλητική οικονομία και παρουσιάζεται το αθλητικό προϊόν ως «οικονομικό προϊόν». Η αποδοχή αυτής της άποψης αποτελεί και το βασικό πυλώνα για την περαιτέρω ανάπτυξη της εργασίας καθώς σκοπός κάθε επιχείρησης είναι να παράγει προϊόντα που σκοπό έχουν να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών τους. Το ίδιο συμβαίνει και με το ποδοσφαιρικό θέαμα Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η θέση του ποδοσφαίρου στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία και πως αυτό αντλεί στοιχεία από την γενικότερη οικονομική δραστηριότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται ο όρος «αθλητικό μάρκετινγκ» και οι στρατηγικές λειτουργίες του. Το στοιχείο με την μεγαλύτερη αξία είναι βέβαια το μείγμα μάρκετινγκ που απαρτίζεται από τα τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά: Το προϊόν(ομάδα, αγώνας, άθλημα, κ.α), τιμή (εισιτήριο), διανομή (ώρα έναρξης του αγώνα, οι αθλητικές εγκαταστάσεις ) και τέλος η επικοινωνία με το κοινό. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα αλλά και τα οφέλη που έχει το τμήμα μάρκετινγκ μιας ΠΑΕ (Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία), από την χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών. Στο έβδομο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην τμηματοποίηση της ποδοσφαιρικής αγοράς καθώς και στα κριτήρια που αυτό επιτυγχάνεται. Στο ένατο κεφάλαιο καταγράφονται οι κυριότερες μορφές μάρκετινγκ στον χώρο του ποδοσφαίρου και αυτές είναι:Internet marketing, χορηγίες, stars marketing, ambush marketing, ποδοσφαιρικές ακαδημίες, promotion and marketing. Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι στόχος της εργασίας είναι να εντοπισθεί η δυναμική που προσδίδει το αθλητικό μάρκετινγκ στην εικόνα του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου, με κύριο σκοπό την ποιοτική αναβάθμισή του αλλά και την οικονομική του βιωσιμότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσαντόπουλος Γιώργος
Uncontrolled Keywords: Ποδοσφαιρική αγορά, Αθλητική οικονομία, Συμπεριφορά των φιλάθλων, Μάρκετινγκ και διαδίκτυο
Subjects: Α > Αθλητισμός
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 11:16
Last Modified: 26 Jan 2018 08:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7204

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top