Ο εφαρμοσμένος σχεδιασμός marketing των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Ελλάδας

Δασκαλέλος, Γεώργιος (2007) Ο εφαρμοσμένος σχεδιασμός marketing των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT142_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (593kB)

Abstract

Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στον εφαρμοσμένο σχεδιασμό Marketing που υλοποιούν ή που θα έπρεπε να υλοποιούν όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ελλάδος, και οι οποίες θέλουν να είναι ανταγωνιστικές, στο σύγχρονο και συνεχές μεταβαλλόμενο περιβάλλον Marketing που δραστηριοποιούνται, το να είναι μια επιχείρηση ανταγωνιστική είναι πιο δύσκολο και επιτακτικότερο από ποτέ. Στην εργασία πιο συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις θεμελιώδεις αρχές και θεωρήσεις της επιστήμης του Marketing, στα κυριότερα εργαλεία, στις πολιτικές και στα αντικειμενικά πορίσματα που διέπουν την επιστήμη και που πρέπει να αποτελούν όπλα στη φαρέτρα κάθε σύγχρονης επιχείρησης. Ουσιαστικά η διαφορά του σχεδιασμού Marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης έναντι του σχεδιασμού Marketing μιας μεγάλης-πολυεθνικής εταιρείας έγκειται κυρίως στο γεγονός της πρακτικότητας, της απλότητας και της εύκολης κατανόησης και κατά προέκταση υλοποίησης, από τη πλευρά των ιδιοκτητών και των στελεχών της μικρομεσαίας επιχείρησης. Μέσω της εργασίας θα γίνει προσπάθεια να αποσαφηνιστούν κάποιες έννοιες του Marketing από τη πρακτική τους σκοπιά και όσο το δυνατόν πιο απλά και κατανοητά γίνεται. Πριν όμως την ανάλυση των εννοιών Marketing, θα αποσαφηνιστούν κάποιοι όροι σχετικά με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, επίσης θα γίνει αναφορά στα κυριότερα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τα οποία διέπουν την Ελληνική και Ευρωπαϊκή οικονομία, έτσι ώστε να παρουσιαστεί ένα ευρύτερο αντικειμενικό πεδίο διερεύνησης των δυνατοτήτων, ευκαιριών και προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον Ελληνικό και Ευρωπαϊκό οικονομικό χάρτη.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Στρατηγικό marketing επιχειρήσεων, Συμπεριφορά καταναλωτή
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 02 Jun 2015 08:10
Last Modified: 02 Jun 2015 08:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4825

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top