Σχέδιο μάρκετινγκ: παράδειγμα

Γκάνιαρη, Θωμαή and Λαργατζή, Αποστολία (2010) Σχέδιο μάρκετινγκ: παράδειγμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L8_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Στην εργασία εξετάζεται η έννοια και ο ορισμός του Marketing και του Relationship Marketing. Περιγράφεται ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ και η διαδικασία ανάπτυξης ενός τέτοιου προγράμματος. Αναφέρεται ο έλεγχος της λειτουργίας του μάρκετινγκ, η σημασία αυτού, τα κριτήρια ελέγχου αλλά και η αξιολόγηση του ελέγχου με τη χρήση αριθμοδεικτών. Αναφέρεται η οργάνωση της λειτουργίας του μάρκετινγκ και τα διάφορα λειτουργικά σχήματα αυτής. Στο τέλος παρατίθεται ένα παράδειγμα μελέτης περίπτωσης ενός σχεδίου μάρκετινγκ και παρουσιάζεται μία εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Χιωτίδης Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Marketing, Στρατηγική μάρκετινγκ, Έλεγχος και λειτουργία μάρκετινγκ,
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 05 May 2015 13:22
Last Modified: 05 May 2015 13:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3299

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top