Items where Subject is "Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Η | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Ψ
Number of items at this level: 71.

Α

Αναστασιάδου, Στυλιανή (2019) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρονικίδου, Παρασκευή and Καραβασιλείου, Μαρία (2016) Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνίου, Ελένη Μ. (2002) Η προστασία του καταναλωτή στην Ελλάδα και διεθνώς. Πρόσφατα νομοθετικά και εμπειρικά δεδομένα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολοπούλου, Αθηνά (2015) Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαντιά, Λαμπρινή (2020) Η επίδραση του branding στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η περίπτωση των Starbucks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιόκα, Μαρία (2018) Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκλάβα, Ευθυμία (2016) Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκριναφίδη, Καλλιόπη and Πολυχρονιάδου, Ισιδώρα (2018) Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δέδες, Γεώργιος Ι. (2021) Διαδικτυακή εμπειρία επωνυμίας: μια εμπειρική ανάλυση = Online brand experience: an empirical analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεσποτάκη, Ουρανία (2016) Η διάδοση των κρητικών προϊόντων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ελαιόπουλος, Τρύφων (2019) Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζάμπακας, Πασχάλης (2021) Αξιοποίηση τεχνικών παιγνιοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για την προώθηση εμπορικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαβαροπούλου, Μαρία (2008) Η στρατηγική του προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαννάρας, Δημήτριος (2002) Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχάρης, Θωμάς (2020) Μελέτη των απόψεων των συνεργατών της LR Health & Beauty = Study of the views of LR Health & Beauty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζώη, Μαριλένα (2016) Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών σε θέματα προβολής και προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Η

Ηλιού Λίου, Μαρία (2014) Η ελληνική αγορά του ελαιολάδου και η στρατηγική πολιτικής προβολής και προώθησής του στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιωαννίδης, Χρήστος (2021) Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα πιστοποιημένα παραδοσιακά προϊόντα στην Κεντρική Μακεδονία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κίτσος, Χρήστος Σ. (2004) Οι εξαγωγικές προοπτικές και τα προβλήματα του κλάδου των νωπών φρούτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλύβας, Νικόλαος (2017) Χώρα προέλευσης προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή: συγκριτική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμίδης, Ευάγγελος (2021) Εθνική ταυτότητα στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπουσούζη, Βάγια (2004) Μίγμα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρακούση, Αθηνά and Καραφώτη-Χατζέλλη, Νικολέτα (2016) Ανάπτυξη νέων προϊόντων: η περίπτωση της Apple. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κερασιώτη, Ευθαλία (2004) Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορτέση, Βασιλική (2016) Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουζιώρτη, Όλγα and Μπαρτζάνα, Ουρανία (2004) Τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουμλέλη, Βασιλεία-Μαρία and Τσεντίδου, Ολυμπία (2019) Το influencer marketing στο χώρο της μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρέκ, Αμαλία (2015) Αντιλήψεις των στελεχών διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για την συνεισφορά των social media στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λιάνα, Χριστίνα (2022) Ψηφιακή εμπειρία πελάτη και ελληνικά premium προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάρτση, Ιωάννα (2018) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης προϊόντων ΑΒ Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέμο, Μάρω (2015) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαμαλούκη, Αθηνά (2011) Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρμαρίδης, Ιάκωβος (2016) Δημιουργία μιας δράσης για την προώθηση ενός καταναλωτικού προϊόντος: συλλογή δεδομένων με συμπλήρωση ερωτηματολογίων, αξιολόγηση του αποτελέσματος της δράσης με ποιοτικά και οικονομικά κριτήρια = A marketing Plan or action for a consumer product. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρίδου, Αλεξάνδρα (2018) Web marketing for luxury brands: a product and country comparative study. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχαλοπούλου, Κασσιανή (2002) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπιρμπίλης, Κωνσταντίνος (2013) Το εθνικό σχέδιο προβολής των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά και η ανταγωνιστικότητά τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούτση, Παρασκευή (2020) Αντιλήψεις για τις δημόσιες σχέσεις: εμπειρική διερεύνηση = Public perceptions of public relations: an empirical investigation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπρουσοβάνα, Ιωάννα-Ειρήνη (2005) Ανάπτυξη και εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νάκου, Γεωργία (2016) Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ναλμπαντή, Αναστασία (2009) Η διεθνής αγορά ετοίμων ενδυμάτων και οι μέθοδοι προώθησης των εισαγόμενων προϊόντων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξανθάκου, Στυλιανή (2021) Η κατανάλωση πολυτελών προϊόντων = Luxury brand consumption. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παπαγιαννάκης, Γεώργιος (2021) Διαχρονική μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων στον κινηματογράφο. Η περίπτωση των ταινών του James Bond = Α longitudinal analysis of product placement in cinema movies. The case of james bond films. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρίση, Αναστασία (2020) Dettol: the brand beyond borders. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασαδάκη, Σοφία (2016) Προώθηση προϊόντων: μελέτη περίπτωσης = Product promotion: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατουλίδης, Βασίλειος Π. (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλωμαρίτης, Διαμαντής (2022) Εισαγωγές-εξαγωγές αγροτικών προϊόντων: μελέτη προτίμησης νομού Ημαθίας - εταιρεία Frutafino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ποριάζη, Αναστασία (2019) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης των παξιμαδιών Λήμνου "Οικογένειας Ποριάζη". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρωτοψάλτη, Μαρία-Αμαρυλλίς (2009) Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρούμελη, Γρηγορία-Ναταλία (2016) Επωνυμία: έννοια και σημασία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σαββίδης, Ιορδάνης and Ιωσηφίδης, Γεώργιος (2021) Διαδικτυακή εταιρική παρουσία και εμπειρία επωνυμίας. Η περίπτωση των οινοποιητικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλβαρίδη, Ελένη (2019) Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του Instagram για τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως = Marketing and social media: the case of Instagram for the largest hotel chains worldwide. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σγούρδος, Ιωάννης Δ. (2018) Σύγχρονη διάσταση αναψυκτικών 3Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σικαλίδου, Δέσποινα (2003) Προβλήματα και προοπτικές του ελληνικού κλάδου ένδυσης και η δημιουργία επώνυμου προϊόντος στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σφρίντζερης, Παναγιώτης Δ. (2017) Πώς επηρεάζει το HACCP την διαδικασία Μάρκετινγκ ενός τρόφιμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τουράμπη, Χριστίνα (2021) Κατανάλωση της μόδας. Πως η εμπειρία της επωνυμίας επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράμπας, Κωνσταντίνος Β. (2000) Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρυφηνοπούλου, Αγγελική and Χήτα, Ελευθερία (2018) Nation branding: the case of Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσίτσου, Ειρήνη Β. (2017) Κατασκευή κοσμημάτων από το σχεδιασμό στην παραγωγή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαπέτη, Χρυσούλα (2021) Διερεύνηση των έμφυλων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση. Η περίπτωση των επώνυμων πρωταγωνιστών = An investigation of gender stereotypes in greek print advertising. The case of celebrity endorsers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιλιβίτη, Ευαγγελία and Ρουστάνη, Χρυσάνθη (2020) Διαδικτυακές αγορές και αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών στον χώρο της ένδυσης και των accessories στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιρκινίδου, Θεοφανή (2021) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσόγκας, Ηλίας (2018) Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φιλίππα, Ιωάννα (2020) Η τοποθέτηση προϊόντων σε αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές: η περίπτωση του Sex and the City. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψιψίκας, Ερμής (2018) Το μάρκετινγκ στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Mar 28 01:02:53 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top