Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak

Τσιρκινίδου, Θεοφανή (2021) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC75_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στον τομέα τον επιχειρήσεων υπάρχει μια τεράστια ποσότητα αγοραστικών επιλογών για τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να προβαίνουν σε ενέργειες που τις κατατάσσουν καλύτερες από ανταγωνιστικές. Ένα φαινόμενο που εντάχθηκε σε αυτές τις ενέργειες είναι η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.), η οποία αποτελεί όλες τις δράσεις των εταιρειών που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ένταξη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (Social Media) στην καθημερινότητα σχεδόν όλων των ανθρώπων, έφερε μια επανάσταση στον κόσμο των επιχειρήσεων και η διαφήμιση πλέον συνδέεται αναπόσπαστα με αυτά. Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποίησαν ορισμένες επωνυμίες πολυτελείας, την εποχή του κορονοϊού. Ένα φαινόμενο που εξελίχθηκε σε πανδημία και προκάλεσε σοβαρές επιπτώσεις στην παγκόσμια υγεία και οικονομία αναταράσσοντας την ομαλή καθημερινότητα, με αποτέλεσμα η αλληλεγγύη και η εταιρική κοινωνική ευθύνη να είναι αναγκαία. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, μέσω της ανάλυσης δεδομένων, συγκεντρώθηκε μια ικανοποιητική ποσότητα πληροφοριών, εκ των οποίων επιλέχθηκαν ποιες επωνυμίες πολυτελείας θα αναλυθούν πάνω στο προαναφερόμενο ζήτημα. Το βασικό νόημα της εργασίας είναι να αναλυθεί, αν οι ερευνώμενες εταιρείες κατάφεραν να εφαρμόσουν πρακτικές Ε.Κ.Ε με επιτυχία και ποιο τρόπο επέλεξαν να τις δημοσιεύσουν, ώστε να έχουν άμεση διάδοση στο κοινό. Η παρούσα εργασία αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διότι η πανδημία του κορονοϊού είναι ένα νέο γεγονός που δεν έχει αναλυθεί ακόμα διεξοδικά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσίχλα Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Επωνυμία, Επωνυμίες πολυτελείας, Κορονοϊός, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Subjects: Δ > Δημόσια υγεία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Aug 2022 10:06
Last Modified: 25 Aug 2022 10:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11846

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top