Up a level |
Prenga, Esterina (2015) Ηλεκτρονική δημοσιογραφία: απειλή ή νέες ευκαιρίες για τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ώττα, Μαρτινιανή (2016) Μελέτη των χαρακτηριστικών αλληλεπίδρασης των δικτυακών τόπων των ελληνικών ΜΜΕ και η χρήση των social media στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αγόρα, Αναστασία (2009) Η αναπαράσταση της γυναίκας πολιτικού από τον ελληνικό περιοδικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αθανασιάδου, Μαρία (2008) Μάζα ή κοινό; Η κοινή γνώμη απέναντι στα προϊόντα μαζικής κουλτούρας που προβάλλει η ελληνική τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλεξοπούλου, Όλγα (2020) ΜΜΕ και δημόσια ιστορία: η επέτειος της 25ης Μαρτίου και οι ελληνοτουρκικές σχέσεις(1922-1944): έρευνα σε εφημερίδες που διατίθενται σε ψηφιακή μορφή στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αμανατίδου, Τερψιχόρη (2006) Τα ειδησεογραφικά πρακτορεία: η περίπτωση του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανδριανοπούλου, Μαρία (2009) Ο ρόλος των ΜΜΕ στην αλλαγή του τρόπου ζωής που είναι βλαβερός για την υγεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνίου, Ελένη Μ. (2002) Η προστασία του καταναλωτή στην Ελλάδα και διεθνώς. Πρόσφατα νομοθετικά και εμπειρικά δεδομένα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρλίντα, Αλιάι and Παπαβασιλείου, Γεωργία (2016) Ο τρόπος προβολής των δυο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αφορδακός, Νικόλαος (2015) Η κοινωνική και οικονομική διάσταση της τηλεόρασης στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαγιάτη, Μαρία (2016) Η διαμόρφωση της καταναλωτικής γνώμης μέσω των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαχαρίδη, Μαρία (2006) Η αναπαράσταση του "άλλου" στον ελληνικό ημερήσιο τύπο: η περίπτωση των αλλοδαπών μεταναστών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βισβάρδη, Παναγιώτα (2006) Τα επαρχιακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και η σύγκριση τους με τα Αθηναϊκά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης = Provincial Mass Media and comparison with the Athenian Mass Media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλάχου, Όλγα and Φυλακτού, Ευτυχία (2011) Εναλλακτικά ΜΜΕ: η ελληνική πραγματικότητα των free press: μελέτη περίπτωσης στην Αθήνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλάχου, Χριστίνα (2020) Ρατσιστικές κρίσεις στα κοινωνικά μέσα: στρατηγικές διαχείρισης εικόνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχοπούλου, Καλλιρρόη (2016) Μέσα μαζικής επικοινωνίας και κοινωνικά δίκτυα. Συγκριτική μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουζονίκου, Άννα Β. (2004) Ακραία κοινωνικά φαινόμενα (σεισμοί) και μορφές κοινωνικής συμπεριφοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουρνούκας, Δημήτριος (2016) Η εικόνα της Καστοριάς και γενικότερα της Δυτικής Μακεδονίας στον ελληνικό τύπο του μεσοπολέμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βούλγαρη, Όλγα (2020) Προπαγάνδα παρελθόν - παρόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βρανά, Ανδρομάχη (2015) Διαχρονική ανάλυση του περιεχομένου μιας τοπικής εφημερίδας από τη σκοπιά της επικοινωνίας και διαμόρφωση της κοινής γνώμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γάτου, Μαρία (2006) Η ατζέντα των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων. Διαφορές και ομοιότητες μεταξύ ενός κρατικού και ενός ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαβριηλίδου, Θεοδώρα (2018) Η συμπεριφορά του καταναλωτή σε περίοδο εκπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλανοπούλου, Ελένη (2008) Οι μεταναστευτικές μειονότητες μέσα από τα Μ.Μ.Ε.: στερεότυπα και ρατσισμός η περίπτωση των Αλβανών μεταναστών στη χώρα μας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλιώνη, Χριστίνα and Πετράκου, Ασημένια-Ειρήνη (2021) Το ψηφιακό ραδιόφωνο στην Ελλάδα. Mελέτη περίπτωσης της μετάβασης των ραδιοφωνικών σταθμών από την αναλογική στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερμανή, Ελευθερία and Δεδούδη, Χρυσούλα (2005) Πόλεμος και μέσα μαζικής ενημέρωσης: η στάση του ελληνικού τύπου στους πολέμους του Κοσσυφοπεδίου και του Ιράκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερογιάννη, Ειρήνη and Ευαγγελούση, Αριστέα (2009) Μετρήσεις τηλεθέασης στην Ελλάδα: ανάγκη για ποσοτική εκτίμηση των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού ή εμπορευματοποίηση των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάκα, Αθανασία and Καρανικολάου, Όλγα (2006) Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννακούλη, Μαρία-Χριστίνα (2005) Η μουσουλμανική μειονότητα της Δ. Θράκης και η στάση μέρους του ελληνόφωνου τύπου απέναντι στις ελληνοτουρκικές σχέσεις κατά τον σεισμό του '99 στην Τουρκία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννόπουλος, Ευστάθιος (2007) Μέσα μαζικής ενημέρωσης και ιδιωτικό απόρρητο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαντσιδιώτης, Κωνσταντίνος (2022) Οι αναπαραστάσεις και οι εικόνες της Αλβανίας στα ελληνικά ΜΜΕ 2018-2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιασκουλίδου, Ελένη and Κωνσταντόπουλος, Βασίλειος (2010) Τα Μ.Μ.Ε. και τα δικαιωματα των παιδιων. Μια μελετη περιπτωσης του πολεμου της Γάζας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίκα, Σταυρούλα (2007) Η εικόνα των βουλευτικών εκλογών 2004, όπως διαμορφώθηκε μέσα από τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίνη, Αντωνία and Υφαντίδου, Αναστασία (2005) Οι στρατηγικές δημοσίων σχέσεων στην διαχείριση κρίσεων και η σχέση τους με τα ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκαϊντατζή, Κυριακή (2015) Η επίδραση των νέων και των παραδοσικών μέσων στην πολιτική μας συμμετοχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκρεμούλα, Αθηνά (2009) Πράσινες ειδήσεις στον ελληνικό τύπο: μια μελέτη περίπτωσης των εφημερίδων Ελευθεροτυπίας και Καθημερινής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκρούτα, Καλλιάνθη (2020) Φωτοδημοσιογραφία στην Ελλάδα = Photojournalism in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γραμμέλη, Λαμπρινή (2008) Αναλύοντας τα κεντρικά τηλεοπτικά δελτία: η λαϊκή γλώσσα των ειδήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαγδαλένη, Δήμητρα and Ρασπίτσου, Γεωργία (2005) Ο ρόλος του ελλαδικού τύπου στις ελληνοτουρκικές σχέσεις: η διπλωματία των σεισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαρδαλή, Ζωή and Τζιουβάρα, Χρυσή (2005) Η εικόνα της Π.Γ.Δ.Μ. (Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας) στον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαρδαμάνη, Σταματία (2008) Πλάνο μάρκετινγκ του ομίλου "ΙΜΑΚΟ MEDIA S.A.". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημοπούλου, Κυριακή and Μαρούδας, Ηλίας (2015) Η επίδραση της τηλεόρασης στον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι πολίτες την ένταξη των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δράκου, Ελένη (2008) Οι πήγες που επικαλούνται οι δημοσιογράφοι στα δημοσιεύματα τους για την κατασκευή της είδησης στον ελληνικό ημερήσιο τύπο: το παράδειγμα των αγροτικών κινητοποιήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δόβρη, Ελένη (2010) Η αναπαράσταση του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευαγγελοπούλου, Σοφία (2005) Η στάση του τύπου απέναντι στην τέταρτη ελληνική προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευαγγελοπούλου, Σοφία (2021) Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζήτρου, Άρτεμις (2015) Η προβληματική της αλήθειας στις δημόσιες σχέσεις. Η συμβολή του μεταμοντερνισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχαρού, Αγορίτσα (2015) Η προβολή των θεμάτων των αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα ΜΜΕ: η κάλυψή τους στον ημερήσιο ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδοσιάδου, Ελισάβετ (2007) Το προφίλ των τηλεοπτικών δικτυακών τόπων: δυνατότητες και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θωμάς, Παναγιώτης (2005) Μεθοδολογία συγκέντρωσης κοινωνιολογικών πληροφοριών στην επικοινωνία των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιορδανίδου, Παρασκευή (2015) Δημόσιες σχέσεις και διαδίκτυο: ανάλυση περιεχομένου και λειτουργιών των ιστοσελίδων τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωαννίδης, Ζαχαρίας and Κουτσούκης, Ιωάννης (2021) Η κάλυψη της πανδημίας Covid-19 από τις ελληνικές εφημερίδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάνη, Αναστασία (2018) Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάρκας, Γεώργιος (2012) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και τηλεοπτικές επιχειρήσεις (μια προσέγγιση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάσεμ, Ελευθερία (2017) Η προβολή των πολιτιστικών γεγονότων από τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαϊτζή, Περιστέρα (2009) Σχέσεις ΜΜΕ και διαφημιζομένων με αναφορά σε παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαϊτζίδου, Κλεοπάτρα and Καλαϊτζίδου, Ελένη (2017) Νέα μέσα. Νέος ρόλος για τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλλές, Κωνσταντίνος and Κομματάς, Νικόλαος (2007) Το σιδηροδρομικό δίκτυο προοπτικές εξέλιξης - Ανάπτυξης και αναβάθμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλογήρου, Δήμητρα and Στοΐλη, Μαρία (2006) Πολιτική επικοινωνία και η επίδραση που ασκούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στα πολιτικά κόμματα κατά το σχηματισμό/ δημιουργία της προεκλογικής τους καμπάνιας. Περιπτωσιολογική μελέτη των προεκλογικών εκστρατειών ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλογιαννίδης, Σταύρος (2020) Ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαχείριση καταστροφικών κρίσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλούδη, Μαρία (2020) Διαδίκτυο και ενημέρωση: θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση για τις αιτίες επιλογής των διαδικτυακών ΜΜΕ από το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπέλη, Μαρία and Μπαρκονίκου, Αιμιλία (2005) Μία συγκριτική μελέτη όσον αφορά τη θεματολογία και την ιεράρχηση των ειδήσεων στην ελληνική τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπετουράκης, Γεώργιος (2012) Δικαίωμα προστασίας προσωπικότητας και ΜΜΕ: εμπειρική μελέτη περιπτώσεων προσβολής του δικαιώματος του ιδιωτικού βίου στα ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδίσογλου, Στυλιανή (2016) Η εικόνα των δύο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδημήτρη, Αικατερίνη (2009) Αλφαβητισμός και εκπαίδευση στα ΜΜΕ. Είναι απαραίτητο εργαλείο για την κριτική αντιμετώπιση των ΜΜΕ από το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμπάση, Ευθυμία (2005) Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων σε περιόδους κρίσεων και η σχέση τους με τα ΜΜΕ: παραδείγματα των Ο/Γ "ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ" και "Estonia". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραπήτας, Νικόλαος (2006) Διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων: η περίπτωση της πτώσης του ελικοπτέρου ΣΙΝΟΥΚ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρατάσου, Μαρία-Ελένη (2005) Η διαρθρωτική δομή των ΜΜΕ στην Ελλάδα και την υπόλοιπη ΕΕ. Η συμβολή των συνενώσεων τύπου Clusters στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καριώτη, Μαρία and Κισσάνη, Κυριακή (2022) Ο ρόλος, η λειτουργία και η επίδραση των ΜΜΕ: η περίπτωση της Ελλάδας στο πλαίσιο του νοτιοευρωπαϊκού μοντέλου, κατά την περίοδο 2009-2019. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρτζιάς, Κωνσταντίνος (2021) Επιδημία κορωνοϊού (COVID-19) και λόγοι χρήσης των social media από τους Έλληνες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καστανίδου, Αικατερίνη and Τσαουσίδης, Χαράλαμπος (2005) Η στάση του ελληνικού τύπου αναφορικά με τις ελληνοτουρκικές σχέσεις στο Ελσίνκι: μεταστροφή κλίματος η εμμονή στις πάγιες αντιλήψεις και στερεότυπα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καστρινέλλη, Ζαχάρω (2014) Η αντιμετώπιση του θέματος των ναρκωτικών στον ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαβού, Αλεξάνδρα (2016) Κειμενογραφία διαφήμισης. Ο ρόλος των λέξεων και η διαφημιστική τους θέση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσιώνα, Μαρίνα-Κλεοπάτρα (2019) Ο ρόλος των δημοσιογράφων στην επικοινωνία του προσφυγικού ζητήματος. Προοπτικές και Προκλήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσούλη, Αγλαϊα (2013) ΜΜΕ και βιβλιοθήκες: μια αναγκαία σχέση για το μέλλον;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιτσούκη, Ελένη (2016) Η ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα. Συγκριτική ανάλυση της δομής του προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκολάκη, Αντιγόνη-Μαρία (2018) Ο ρόλος των δημοσιογραφικών blogs στην ενημέρωση του κοινού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοβού, Δήμητρα (2017) Λειτουργία δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες) = Public relations and marketing practice in greek media οrganizations (τelevision, radio and newspapers). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοβός, Δημήτριος (2013) Η προσβολή της προσωπικότητας από τα Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοντογιάννη, Δημήτριος (2010) Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Πως τεκμηριώνεται η αρχή της πολιτικής πολυφωνίας μέσα από τις γνωμοδοτήσεις, οδηγίες και αποφάσεις του ΕΣΡ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοσμόγλου, Δέσποινα and Κωνσταντάκου, Αλεξάνδρα (2015) Διαδικτυακή τηλεόραση & διαδικτυακό ραδιόφωνο. Τεχνολογίες και διαδικασίες παραγωγής διαδικτυακών εκπομπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοτσάνη, Γλυκερία, and Μπουτσιάδης, Νικόλαος (2006) Τα κοινωνικά στερεότυπα και πώς διαμορφώνονται, διατηρούνται ή απορρίπτονται από τη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοτσιώνη, Θεοφίλα (2008) Η κατασκευή της διατροφικής υγείας στα γυναικεία περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουρουκίδου, Ελένη and Κοχλιαρίδης, Βασίλειος (2015) Αντιλήψεις πολιτών για τη σχέση μεταξύ δημοκρατίας και εντύπων-ηλεκτρονικών μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτρουμπίνα, Σταυρούλα (2005) Η σημειολογία του θρησκειολογικού λόγου. Ανάλυση του περιεχομένου δημοσιευμάτων στον Τύπο. Επικοινωνιακή αποτίμηση των ποσοτικών και ποιοτικών τους δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούμπας, Μάριος (2020) ΜΜΕ και δημόσια ιστορία. Η επέτειος της 25ης Μαρτίου και οι ελληνοτουρκικές σχέσεις (1945-67): έρευνα σε εφημερίδες που διατίθενται σε ψηφιακή μορφή στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυρίτση, Μαρία (2017) Ελληνικές τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής. Η προβολή τους από την τηλεόραση και τα μηνύματα που μεταδίδουν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακίδη, Χαρίκλεια (2014) Νέα Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα και νέες μορφές αλληλεπίδρασης με το κοινό: προς την ανάδυση μιας αμφίδρομης επικοινωνίας ή μιας ασύδοτης δημοσιολογίας;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωνσταντίνου, Άννα and Οικονόμου, Αργυρή (2005) Επικοινωνιακές στρατηγικές δημοσίων σχέσεων σε περιόδους κρίσης και οι σχέσεις τους με τα ΜΜΕ. Περιπτωσιολογική μελέτη του εργατικού ατυχήματος της εταιρείας S&B Βιομηχανικά Ορυκτά Α.Ε. και της υποψίας κρούσματος του ιού SARS στην Emirates Airlines. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστάκη, Ευσταθία (2007) Η κοινή Ευρωπαϊκή ταυτότητα, η διεύρυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κύρκου, Μαργαρίτα (2004) Ο ρόλος των Μ.Μ.Ε στη λειτουργία των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώτσου, Ευαγγελία (2009) Ο εμφύλιος πόλεμος της Πρώην Γιουγκοσλαβίας και η κάλυψή του από τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάζαρη, Κωνσταντίνα (2020) Ο πόλεμος της επικοινωνίας στις αρχές του ελληνικού εμφυλίου (Μάιος, Ιούνιος 1946) μέσα από τον τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λίτσο, Μιγκένα (2017) Η προβολή της προσφυγικής κρίσης και της Ελλάδας από τα ξένα ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαδάκης, Γεώργιος and Ξανθόπουλος, Δημήτριος (2022) Προπαγάνδα σε παλιά και νέα μέσα: μελέτη περίπτωσης σχετικά με την Covid-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζάκη, Ζωή (2004) Life style περιοδικά. Έρευνα από την εμφάνιση και τη διάδοση τους στο Ελληνικό κοινό. Η περίπτωση του περιοδικού «ΚΛΙΚ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδου, Ευγενία and Πεχλιβάνη, Ζαφειρία (2020) Ψευδείς ειδήσεις: τεχνικές αναγνώρισης και αντιμετώπισης τους = Fake news: identification and mitigation techniques. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λεπίδα, Ελένη and Παναγιωτίδου, Αγάπη (2004) Δίκτυα επικοινωνίας και παγκοσμιοποίηση: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λυμπεροπούλου, Πηνελόπη (2008) Το ραδιόφωνο ένα δημοφιλές μέσο στην Ελλάδα: παρελθόν, παρόν, μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μήγκος, Σταύρος Π. (2018) Πολιτική και Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μίχου, Βασιλική and Μπουτρή, Αικατερίνη (2007) Η κατασκευή του τρόμου στα Μ.Μ.Ε.: τα διατροφικά σκάνδαλα στον ελληνικό ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μακρή, Γεωργία and Τζώρτζη, Χριστίνα (2008) Η αναπαράσταση της διαμαρτυρίας και η κατασκευή της κοινωνικής συναίνεσης στον ημερήσιο τύπο: η περίπτωση των κινητοποιήσεων του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαλέσκου, Χρυσούλα (2006) Η εικόνα της σύγχρονης εργαζόμενης γυναίκας στην ελληνική τηλεόραση: η περίπτωση των ελληνικών σήριαλ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαλιάγκα, Αναστασία (2018) Ο έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος κατά την προεκλογική περίοδο του Ιανουαρίου του 2015. Ανάλυση περιεχομένων = The print and electronic press during electoral periods of January 2015. Case study. Contents analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμάκης, Εμμανουήλ and Αγοράκης, Αθανάσιος (2016) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανδαλιανού, Αλεξάνδρα (2009) Γυναίκα και διαφήμιση: η προβολή του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαντζιούρα, Μαρία and Πυρίνη, Αικατερίνη (2005) Η αρμοδιότητα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης στον έλεγχο της ποιότητας του προγράμματος της ραδιοτηλεόρασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανωηλίδη-Ρούσου, Ευγενία (2009) Η κατασκευή της τοπικότητας στον επαρχιακό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρακάκη, Γεωργία and Πασσά, Γεωργία (2007) Η εικόνα για την επιστήμη και τους επιστήμονες από τα ελληνικά ΜΜΕ: η κάλυψη των επιστημονικών θεμάτων στον ελληνικό ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρομάτη, Μυρτώ and Παπαϊωάννου, Σοφία (2021) Διασπορά ψευδών ειδήσεων και στρατηγικές αντιμετώπισής τους σε διαφορετικές πλατφόρμες επικοινωνίας: η περίπτωση του Covid-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μητσιάνη, Ευγενία Κ. (2017) Η επιρροή της οικονομικής κρίσης στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαλοπούλου, Παγώνα (2008) Εγκληματικότητα και η κατασκευή του "άλλου" στα ΜΜΕ: οι ειδήσεις του αστυνομικού δελτίου του ελληνικού ημερήσιου τύπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μολασιώτη, Ευανθία (2017) Η ανάπτυξη της διαδικτυακής τηλεόρασης στην Ελλάδα: διαφοροποιήσεις από την παραδοσιακή τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουταφίδου, Πολυχρονία (2016) Η χρήση της διαφήμισης στις καμπάνιες ενημέρωσης για τον ιό HIV. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάρμπα, Ασημένια (2020) Ένταξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνία σε πολιτιστικούς οργανισμούς = Setting social media in integrated strategic communication in cultural organisations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάτος, Παναγιώτης (2005) Η προβολή των εξαγόμενων ελληνικών προϊόντων και το διεθνές περιβάλλον διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαντούλη, Αφροδίτη (2006) Η ανάπτυξη του κινήματος ενάντια στην παγκοσμιοποίηση μέσω της χρήσης δίαυλων επικοινωνίας της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπερμπέρογλου, Μαλαματίνα (2021) Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπλάντος, Γεώργιος (2022) Δημόσιες σχέσεις και ηλεκτρονικός τύπος: πως αποτυπώνονται οι δημοσιές σχέσεις στα ηλεκτρονικά μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπροτζάκη, Ασπασία (2012) Ο τρόπος παρουσίασης της κατάστασης στην Αίγυπτο από τα ελληνικά και διεθνή μέσα ενημέρωσης: συγκριτική μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νέστορα, Ανθή (2021) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επίδρασή τους στην ψυχολογία των Ελλήνων χρηστών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ναούμ, Χρυσαυγή (2018) Θέματα ισότητας και τύπος στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολά, Μαρία (2016) Η θέση του τύπου απέναντι στην κυβέρνηση συνεργασίας (ΠΑ.ΣΟ.Κ, Ν.Δ, ΔΗ.ΑΡ). Ανάλυση άρθρων εφημερίδων με διαφορετικό ιδεολογικό υπόβαθρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολάου, Άννα (2006) Η καμπάνια για την εθελοντική αιμοδοσία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολάου, Μαρίνα (2007) Ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. στη σφυρηλάτηση της εαυτότητας κατά τη διάρκεια της νεωτερικότητας ή της μετανεωτερικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολάου, Χριστίνα (2005) Ο ρόλος των περιφερειακών ΜΜΕ : η "χρήση" και ο βαθμός επιρροής των τοπικών μέσων στους πολίτες του νομού Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολαΐδου, Ανθή (2005) Ο ρόλος των μέσων μαζικής ενημέρωσης σε καταστάσεις κρίσεων: η στάση του ελληνικού τύπου στο δημοψήφισμα της Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταλάκου, Ειρήνη and Νιφορίδου, Χριστίνα (2019) Ανάλυση διαδικτυακών δελτίων τύπου ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταμοτσίδου, Ελίνα (2016) Συγκριτική ανάλυση τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων σε ιδιωτικά και κρατικά κανάλια σε Ελλάδα και Κύπρο = Comparative analysis of TV news broadcasts in private and public TV channels in Greece and in Cyprus. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντόρντα, Σοφία (2005) Εθνικισμός - ΜΜΕ και εξωτερική πολιτική : η περίπτωση του Σχεδίου Ανάν για την επίλυση του κυπριακού ζητήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νότη, Αγγελική Η. (2016) Η επίδραση των ΜΜΕ στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξενιτίδου, Μαρία (2014) Πόσο επηρεάζει η τηλεόραση το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Σταυρούλα (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας για φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πάρτου, Μαρία (2013) Σχολή της Φρανκφούρτης και μαζική κουλτούρα, sunshine girls. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πέτρου, Ανδρονίκη (2010) Εικόνα της γυναικάς μετανάστριας, όπως κατασκευάζεται από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παγώνη, Μαρία Ε. (2015) Διαμόρφωση της κοινής γνώμης κατά την οικονομική κρίση: ενημέρωση ή χειραγώγηση;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαγεωργίου, Κατερίνα (2006) E - περιοδικά στην Ελλάδα : νέες προοπτικές στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδημητρίου, Ελένη (2012) Η δημόσια σφαίρα σε τοπικό επίπεδο: τα ΜΜΕ στο νομό Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Βασιλική (2015) Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Δέσποινα (2004) Η συμβολή του προγραμματισμού στην δημοσιότητα μιας εταιρείας αυτοκινήτου του ιδιωτικού τομέα. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας αυτοκινήτου Fiat Auto Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Μαρίνα and Ζαφειρίδου, Μαρία (2021) Ιός covid19, μια προσέγγιση για ένα παγκόσμιο γεγονός – παγκόσμια ίωση = Virus Covid19, an approach to a global fact – global virus infection. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Θεόδωρος (2005) Ο ρόλος του τύπου στις ελληνοτουρκικές σχέσεις: η περίπτωση της κρίσης στα Ίμια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαχρήστου, Ευφροσύνη (2006) Ο ρόλος των μέσων μαζικής επικοινωνίας στην εποχή της νεωτερικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρθένης, Επαμεινώνδας (2003) Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσίδου, Ελένη (2010) Τοπικός τύπος και εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης. Μια σχέση αλληλεξάρτησης ή ανταγωνισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παφτινού, Ελευθερία and Πόποβιτς, Σοφία (2009) Μια συγκριτική μελέτη της προβολής των υποψηφίων στα έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα και διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παύλου, Μελίνα (2003) Η εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πεννιά, Ιωάννα (2007) Η αναπαράσταση της μητρότητας και της πατρότητας μέσα από τα περιοδικά για γονείς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πετρίδου, Ελευθερία-Παρθενόπη (2009) "Ελλάδα - Αλβανία" : η ρητορική στον ημερήσιο τύπο πριν και μετά από μια ποδοσφαιρική αναμέτρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πετρίδου, Μαρία and Καραδήμου, Χρυσάνθη (2005) Η λειτουργία της φαντασίωσης στο λόγο των μαζικών μέσων κατά τη θεωρία του Slavoj Zizek. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιαλίδου, Άννα and Σκανδάλου, Φωτεινή (2017) Σχέσεις ΜΜΕ με το διαδίκτυο: επικοινωνία του διαδικτύου με τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιτιντζόγια, Μαρία (2010) Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιτσάκη, Σταματία (2013) Γυναίκα και τηλεόραση: αναπαραγωγή στερεοτύπων ή απεικόνιση σύγχρονων ρόλων;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλατάκης, Στυλιανός (2007) Πολιτική επικοινωνία και ΜΜΕ. Ο ρόλος και η επίδραση του τύπου και της τηλεόρασης στο Ν. Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλευράκη, Δέσποινα (2015) Η διαδικτυακή τηλεόραση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πούλιου, Μαρία (2005) Τα ΜΜΕ σε περιόδους κρίσεων: οι σεισμοί στην Τουρκία και την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πρίντεζης, Φραγκίσκος and Αμπαζής, Κωνσταντίνος (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ): η οικοδόμηση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στην επιχείρηση και την κοινωνία: μελέτη περίπτωσης: ΣΚΑΪ και έρευνα σχετικά με τις στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πόποβιτς, Άννα-Μαρία (2016) Η επιρροή της διαφήμισης στα παιδιά και τους εφήβους: οι απόψεις των γονέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρουμπή, Ευθαλία (2006) Τα ΜΜΕ και η κατασκευή της πραγματικότητας. H πρόσληψη της υποψηφιότητας της Γκιούλ Μπεϊάζ Καραχασάν από την κοινή γνώμη της Καρδίτσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρουσκοπούλου, Μαρία and Μυλωνοπούλου, Αγαθούλα (2015) Ενδοτικότητα υπακοή και συμμόρφωση στην επιρροή των Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαγιάς, Κωνσταντίνος and Καστερούδη, Ευαγγελία (2014) Οικονομική διάσταση των ΜΜΕ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σακελλάρη, Σοφία (2006) Η είδηση στις ηλεκτρονικές εφημερίδες: ανάλυση περιεχομένου και συγκριτικές παρατηρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σακελλαρίου, Δέσποινα (2009) Τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαντσίδου, Παγώνα (2011) Μ.Μ.Ε. και επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαραλιώτου, Παρθένα (2009) Η προβολή επιστημονικών θεμάτων από τα ελληνικά ΜΜΕ: η κάλυψή τους στον ελληνικό ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαρασίδης, Γεώργιος Κ. (2009) Μέσα μαζικής ενημέρωσης, δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία: πρακτική εφαρμογή σε επιχειρήσεις ιδιωτικού τομέα: σύγκριση στις λειτουργίες τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαρπότα, Παναγιώτα (2016) Δημοκρατία και ψηφιακά μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαρόγλου, Κυριάκος Α. (2020) Οι νέες τεχνολογίες στη σύγχρονη δημοσιογραφία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σγουρίδου, Ειρήνη (2008) Μουσικές απεικονήσεις μέσα από τα media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιμούδη, Δέσποινα (2022) Οι αναπαραστάσεις της ΕΕ στα ελληνικά ΜΜΕ (τύπος και ειδησεογραφικά blogs) σε περιόδους κρίσης, ελληνική κρίση χρέους (2015), προσφυγική κρίση (2016), πανδημία Covid-2019 (2019). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιρκάνη, Ευανθία-Παρασκευή (2017) Από το ελληνικό διαφημιστικό «θαύμα» στο τρέχον «τοπίο»: διαφημιζόμενοι, εταιρείες επικοινωνίας, ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκανδάλη, Χριστίνα (2007) Οι "πράσινες" ειδήσεις στα ελληνικά ΜΜΕ : η κάλυψη των περιβαλλοντικών θεμάτων στον ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκουργιά, Άννα (2007) Η κάλυψη των δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών από τον επαρχιακό τύπο: περιπτωσιολογική μελέτη στην πόλη της Κατερίνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπυροπούλου, Μαρία (2007) Η κατασκευή της "ίδιας" είδησης στα πρωτοσέλιδα του ελληνικού ημερήσιου τύπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Συκάκης, Αναστάσιος (2004) ΜΜΕ και κατασκευή της πραγματικότητας : η οπτική του Τύπου του νομού Ροδόπης, ελληνόφωνου και τουρκόφωνου απέναντι στη μουσουλμανική μειονότητα της Δυτικής Θράκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τακέλας, Κωνσταντίνος (2019) Διαχείριση κρίσεων: η περίπτωση της πυρκαγιάς στο Μάτι Αττικής. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζέμη, Δήμητρα (2003) Επικοινωνιακή τακτική των τρομοκρατικών οργανώσεων: σχέσεις τρομοκρατίας και Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιμούλης, Σπυρίδων (2022) Τρόποι αντιμετώπισης και περιορισμού της εξάπλωσης των fake news: η σημασία του μιντιακού εγγραμματισμού = Ways to deal with and control the spread of fake news: the importance of media literacy. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιώκα, Φλόριντα (2016) Εύρεση πληροφοριών στα συμβατικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Συγκριτική Μελέτη = Finding information about conventional and electronic media. A comparative study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφύλλου, Κωνσταντίνα and Σιώζου, Ουρανία (2015) Οικονομική κρίση, δημόσιες σχέσεις και ΜΜΕ. Μελέτη της παρουσίασης της οικονομικής κρίσης από τα ΜΜΕ. Πως οι δημόσιες σχέσεις αντιμετώπισαν το πρόβλημα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάκωνα, Δέσποινα (2016) Μελέτη επίδρασης των δημοσίων σχέσεων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαπέτη, Χρυσούλα (2021) Διερεύνηση των έμφυλων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση. Η περίπτωση των επώνυμων πρωταγωνιστών = An investigation of gender stereotypes in greek print advertising. The case of celebrity endorsers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσενεκλίδης, Χρυσοβλάντης-Κωνσταντίνος (2015) Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιαρέα, Αικατερίνη (2005) Επικοινωνία και Μ.Μ.Ε.: ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. στις εκλογές: το ραδιόφωνο στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές του 2002, Θεσσαλονίκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσούνη, Όλγα and Πατσαβούρα,, Θεοδώρα (2015) Εμπειρική διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων για την τριγωνική σχέση: ΜΜΕ, πολιτικών, δημοσκόπων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φιλιπποπούλου, Άννα-Σωτηρία (2005) Η ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία των Δημοσίων Σχέσεων. Πώς χρησιμοποιούν τα γυναικεία περιοδικά τα νέα εργαλεία που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτιάδου, Όλγα (2019) Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζάκη, Γεωργία Α. (2015) Συνεργατικά μοντέλα στα μίντια. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία (2019) Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χλιάπα, Σοφία (2015) Παρουσίαση και επικοινωνιακή προβολή στον τύπο των μέτρων που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων της χώρας=Presentation and communication in the press of the measures announced by the greek government for addresing the country's financial problems. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc