Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός

Παρθένης, Επαμεινώνδας (2003) Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D7_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Σε έναν κόσμο που κατέχεται από την εντυπωσιακή τεχνολογική μεταβολή κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι οι εξελίξεις στις τεχνολογίες των μέσων μαζικής επικοινωνίας είναι στην καρδιά της μεταβολής αυτής. Πολύ βλέπουν το Ίντερνετ ως το παράδειγμα της νέας παγκόσμιας τάξης που αναδύεται με το τέλος του 20ου αιώνα. Οι χρήστες του Ίντερνετ ζουν σε έναν «κυβερνοχώρο». Ο όρος κυβερνοχώρος δηλώνει τον χώρο της διαντίδρασης που διαμορφώνεται από το παγκόσμιο δίκτυο των υπολογιστών που συνθέτουν το Ίντερνετ. Στον κυβερνοχώρο όπο)ς θα έλεγε και ο Μποντριγιάρ δεν είμαστε πια «άνθρωποι», αλλά μηνύματα στις οθόνες των άλλων. Εκτός από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όπου οι χρήστες δίνουν την ταυτότητά τους κανένας στο Ίντερνετ δεν γνωρίζει ποιος είναι στην πραγματικότητα ο οποιοσδήποτε άλλος, αν είναι άντρας ή γυναίκα ούτε που βρίσκεται στον κόσμο. Υπάρχει μια περίφημη γελοιογραφία για το Ίντερνετ, που παρουσιάζει ένα σκύλο που κάθεται μπροστά από έναν υπολογιστή. Η λεζάντα της εικόνας λέει: « αυτό που είναι σπουδαίο στο Ίντερνετ είναι που κανείς δεν ξέρει πως είσαι ένα σκύλος».

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ράμμου Άρτεμις
Uncontrolled Keywords: Ενημέρωση, Ψυχαγωγία
Subjects: Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jun 2015 07:22
Last Modified: 22 Jun 2015 07:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6731

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top