Items where Subject is "Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Ά | Α | Β | Γ | Δ | Ζ | Η | Θ | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ
Number of items at this level: 83.

Ά

Άννης, Παναγιώτης (2015) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS Word Press. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Α

Αλατζίδου, Σωτηρία and Παρμαξίδου, Ακυλίνα (2020) Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρεάδης, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βερεντζιώτη, Ιωάννα (2008) Το ηλεκτρονικό επιχειρείν σε διάφορους κλάδους και τομείς της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλάχος, Θεόδωρος (2007) Τα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης στο νέο διοικητικό και επιχειρησιακό περιβάλλον = Management Information System in New Administrative and Operational Environment. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βούσκα, Μαρία (2018) Απόψεις χρηστών του διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γαργαβάνης, Άγγελος and Παναγιωτέλλης, Γρηγόριος (2009) Ηλεκτρονικό επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεμελιάρη, Μαργίτσα (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκη, Θεόνη (2019) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννιτσοπούλου, Ελβίρα (2017) Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιατιμκός, Νικόλαος and Καραμιχάλης, Κωνσταντίνος (2009) Ηλεκτρονικές δημοπρασίες: είδη, δυνατότητες, ρόλος b2c και b2b δημοπρασίες: εφαρμογές στο χώρο του ξένου και ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν: τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκόγκας, Χρήστος (2013) Η διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γουλιανός, Δημήτριος (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS WordPress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δεσπούδη, Στυλιανή (2009) Ηλεκτρονικό εμπόριο: e-commerce. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντοπούλου, Φανή and Κολιακουδάκη, Μαρία (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δρούγκα, Σοφία (2014) Επιχειρηματικές στρατηγικές στο internet. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δώρος, Θωμάς (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS WordPress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζαμπέλης, Κωνσταντίνος and Κολιατσόπουλος, Ιωάννης (2015) Εκκίνηση νέας επιχείρησης με ψηφιακή μορφή (e-shop). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζωγραφάκη, Φωτεινή (2008) Διαδίκτυο και έρευνα: ευκαιρίες, προοπτικές, κίνδυνοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Η

Ηλιάδου, Σοφία (2006) E-business και επιχείρηση: διανεμόμενες επιπτώσεις: η προετοιμασία της επιχείρησης για την προσαρμογή και το σχεδιασμό της στρατηγικής της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θεοδοσιάδου, Πολυξένη (2015) Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κάκκαρου, Δέσποινα and Παμλίδου, Φωτεινή (2012) Ανάλυση και αξιολόγηση ιστοσελίδων αεροπορικών εταιρειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλαμάτας, Απόστολος (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλαμπούκα, Ρεβέκκα and Σιδέρης, Γεώργιος (2009) E-επιχειρείν: επιχειρήσεις στη Δυτική Μακεδονία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλημέρη, Αικατερίνη (2013) E-Business: πως χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις τα πληροφοριακά συστήματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλυβιώτη, Ευθυμία (2008) E-marκeting plan σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλόμαλλος, Δημήτριος (2008) E-business και επιχείρηση: η προετοιμασία της επιχείρησης για την προσαρμογή και το σχεδιασμό της στρατηγικής της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπή, Ιωάννα-Μαρία (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραβασίλη-Κελεμουρίδου, Γεωργία (2014) Το διαδίκτυο ως μέσο διαμόρφωσης της ταυτότητας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραπατή, Βασιλική (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαρλής, Κωνσταντίνος (2018) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση της πλατφόρμας Wordpress. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καργιώτη, Ελένη and Χουδελούλη, Χριστίνα (2009) Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και η αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατζουράκη, Αντωνία and Ντόντης, Κωνσταντίνος (2003) Μοντέλα ηλεκτρονικού διεπιχειρείν και marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσουλάκη, Ράνια (2013) Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικού καταστήματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεφάλα, Σταματία (2014) Αποτίμηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουπτσίδου, Bαρβάρα (2016) Υιοθέτηση πρακτικών ιογενούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση = Adoption of viral marketing techniques in modern business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοπάτσι, Μποράνα and Δημητριάδου, Αγγελική (2018) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτελίδου, Παρασκευή and Κάλφας, Αριστείδης (2002) Προοπτικές και εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτλεμάνη, Αθανασία (2021) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοχλιαρίδης, Παύλος (2013) Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούβαρη, Λαμπρινή-Ελένη and Σωτηριάδου, Αικατερίνη (2017) Σύγχρονες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου. Μελέτη περίπτωσης: www.myshoe.gr = Modern practises of e–commerce. Case study: www.myshoe.gr. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρητικός, Νικήτας (2003) Η επίδραση και η προοπτική του διαδικτύου για τις επιχειρήσεις τουρισμού στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντάρας, Σταμάτιος (2012) iOS Native Application Creation. Web Service Consumption for Accessing Using One Remote Database. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότελη, Αθανασία (2019) Κριτήρια και εργαλεία αξιολόγησης ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων = Evaluating the websites of local companies: criteria and tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότσαλος, Χρήστος Ν. and Τσιγάρας, Γεώργιος Ι. (2017) Ηλεκτρονικό επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστας, Γεώργιος (2004) Ηλεκτρονικό εμπόριο και εφαρμογές του στις τραπεζικές συναλλαγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάλαμα, Πολυξένη and Χρυσίδου, Ναυσικά (2019) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μήτσιου, Ιωάννης (2011) H ηλεκτρονική ενημέρωση στην πόλη των Γρεβενών: έρευνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μίσσιου, Ιωάννα (2011) Αγορές από απόσταση, ιδίως μέσω internet και τα δικαιώματα των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαμάτσιος, Ιωάννης and Μαμάτσιου, Καλλιόπη (2008) Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαριγκούδη, Κωνσταντίνα (2009) Ανάθεση έργου σε τρίτους (outsourcing): έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές και τάσεις στο χώρο του ξένου και ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαύρος, Μάριος and Πασιούδης, Παρασκευάς (2015) Δημιουργία ενός eshop με την χρήση Magento. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουταφτσής, Αλέξανδρος and Παπαπροκοπίου, Κωνσταντίνος (2015) Σχεδιασμός και ανάπτυξη δικτυακού καταστήματος μελιού και άλλων παραγώγων από μέλισσες, καθώς και επιμόρφωση πάνω στο ίδιο το προϊών, τα παράγωγά του και τη διαδικασία παραγωγής του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπασιά, Αικατερίνη (2012) Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον ξενοδοχειακό kλάδο: μελέτη περίπτωσης ενός ξενοδοχείου = Information and Communications Technologies (ICTs) in the hotel industry: hotel case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μυρίδης, Χρήστος (2009) Συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (e-scm supply chain management): έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νάκου, Ασημίνα (2006) Ηλεκτρονικοί διαμεσολαβητές (e-Brokers) : ρόλοι και εφαρμογές στο χώρο του ελληνικού η-επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νάνου, Έλλη (2017) Συστήματα διαχείρισης γνώσης και ηλεκτρονικό επιχειρείν για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολάου, Αθανάσιος (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS PrestaShop. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νοικοκύρη, Αναστασία and Κεσογλίδου, Σουλτάνα (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξανθοπούλου, Μαρία (2012) Η συμβολή των δράσεων της ΚτΠ (Κοινωνία της Πληροφορίας) στην ψηφιακή σύγκλιση και ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Πέιου, Ραφαηλία (2017) Τρόποι διαδικτυακής προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων στα social media: μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδάκης, Γεώργιος (2005) Η εξέλιξη των εμπορικών συναλλαγών και η συμβολή του διαδικτύου: πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα = The development of the commercial exchange and the role of the internet: benefits, drawbacks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρναβέλας, Αλέξανδρος (2020) Σχεδιασμός, υλοποίηση εφαρμογής σύγκρισης και αξιολόγησης video παιχνιδιών με php. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχαλίδης, Γεώργιος (2014) Ηλεκτρονικές συναλλαγές μεταξύ τραπεζών και επιχειρήσεων: έννοια - περιεχόμενο - δυνατότητες. Εφαρμογές στο χώρο του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσιαούρας, Φώτης Β. (2004) Μελέτη της πορείας του προγράμματος «Δικτυωθείτε» στο Νομό Τρικάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεγίδου, Δήμητρα Π. (2017) e-επιχειρείν και ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προβατίδου, Μαριάννα (2016) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδίκτυο στον κλάδο της εμπορίας βιβλίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ραγιού, Χρυσούλα (2008) Εφαρμογές διεπιχειρησιακού ηλεκτρονικού επιχειρείν (Β2Β) στο χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρουμελιωτάκης, Αντώνιος (2003) Διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σπανού, Ελένη (2010) Ανάπτυξη και υλοποίηση πλαισίου πολυκριτήριας λήψης αποφάσεων για την αξιολόγηση της χρηστικότητας ιστότοπων ηλεκτρονικού επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σπύρου, Ελευθέριος (2013) E-business στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στάθη, Γερασιμίνα (2010) Θέλουν ή όχι οι ελληνικές επιχειρήσεις το ηλεκτρονικό επιχειρείν; Απολογισμός της εφαρμογής του προγράμματος "Δικτυωθείτε" στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις: προβλήματα και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεφανή, Ευμορφία (2008) Ψηφιακό τιμολόγιο, κανόνες ρύθμισεις και εξελίξεις στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τασκούδης, Αθανάσιος and Σαΐτης, Ελευθέριος (2021) Ανάπτυξη ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση Laravel Framework με χρήση XAMPP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζίφρης, Ιωάννης (2004) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζελεπίδης, Απόστολος (2014) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράντας, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με wordpress. Μελέτη περίπτωσης = E-shop development by using wordpress. Case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσάκα, Έλενα (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας καταστήματος γυναίκειων ρούχων για εμπορική χρήση = Website creation about women clothing shop, for commercial use. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσώλου, Νίκη and Κουταλοπούλου, Ραφαέλλα (2019) Η συμβολή της αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων σε μικρά εμπορικά καταστήματα: μια μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φραγγίδης, Ιωάννης (2013) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα: μία δράση σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 21 01:03:17 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top