E-business και επιχείρηση: διανεμόμενες επιπτώσεις: η προετοιμασία της επιχείρησης για την προσαρμογή και το σχεδιασμό της στρατηγικής της

Ηλιάδου, Σοφία (2006) E-business και επιχείρηση: διανεμόμενες επιπτώσεις: η προετοιμασία της επιχείρησης για την προσαρμογή και το σχεδιασμό της στρατηγικής της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L43_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (13MB)

Abstract

Πρωτεύον χαρακτηριστικό της τελευταίας δεκαετίας του 20ου αιώνα αποτέλεσε το ξεκίνημα ενός νέου μετασχηματισμού της οικονομίας κ της κοινωνίας. Η αγορά κ η πώληση των Αγάθων κ των υπηρεσιών γίνεται πλέον ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτύου. Το e-επιχειρείν δεν καλύπτει μόνο την αγοραπωλησία Αγάθων κ υπηρεσιών αλλά καλύπτει κ άλλες πλευρές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας όπως προμήθειες ο έλεγχος των αποθεμάτων η διαχείριση της παραγωγής καθώς κ των logistics της υποστήριξης πελατών της εφοδιαστικής αλυσίδας κ.α. Ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης είναι η δημιουργία ενός σωστού επιχειρηματικού σχεδίου. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο αποτελείται από 1) Εσωτερική Ανάλυση 2) Εξωτερική Ανάλυση 3) Επιλογή - προσδιορισμός και υλοποίηση στρατηγικής και 4) Οικονομικό πλάνο. Άλλο ένα σημαnτικό εργαλείο που θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον είναι η διαμόρφωση και υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής. Μια από τις προσεγγίσεις για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν είναι ο συνεχής σχεδιασμός με ανατροφοδότηση. Η μέθοδος αυτή στηρίζεται σε τέσσερα στάδια, δύο από τα οποία ανήκουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής και τα άλλα δύο στην υλοποίηση της 1)Κατανόηση των αναγκών των πελατών και εκτίμηση των δυνατοτήτων της επιχείρησης 2)Προγραμματισμός Ηλεκτρονικού Επιχειρείν 3)Οργάνωση ΗΈ. 4)Ανάπτυξη εφαρμογών στρατηγικής Οι εταιρίες στη σύγχρονη έντονη ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά έλκονται από τα οικονομικά οφέλη που παρέχει το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Άλλο ένα εξαιρετικό εργαλείο διαφήμισης με χαμηλό κόστος είναι το e- marketing που παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να επικοινωνούν με τους πελάτες άμεσα και εύκολα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάγγου Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, Ηλεκτρονικές πωλήσεις, Ασφάλεια e-επιχειρείν,
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 09:13
Last Modified: 14 Nov 2016 08:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6950

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top