Up a level |
Ανδρέου, Μάρθα-Μαρία and Πανούση, Κωνσταντίνα (2011) Το brand building και η σημασία του στην οικονομική πορεία των επιχειρήσεων στις εγχώριες και διεθνείς αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαλλιάνου, Ναταλία - Γαλάτια Δ. (2020) Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Εγιούπ, Εμινέ (2016) Αρχές και κανόνες για τον σχεδιασμό λογότυπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλύνης, Γεώργιος (2016) Η σημασία της επωνυμίας και του εμπορικού σήματος των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτούδη, Αναστασία (2006) Η επίδραση του ονόματος καταστημάτων, εμπορικού σήματος και των εκπτώσεων στις καταναλωτικές αξιολογήσεις και προθέσεις αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυνηγοπούλου, Σταυρούλα (2017) Η διαχείριση της ετικέτας (branding) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστούλας, Κωνσταντίνος Γ. (2015) Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδης, Γεώργιος (2014) Μάρκετινγκ και δημιουργία εμπορικού σήματος σε μία επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιάνα, Χριστίνα (2022) Ψηφιακή εμπειρία πελάτη και ελληνικά premium προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιναρδάτου, Μαριάνθη (2005) Προφίλ καταναλωτών βιολογικών προϊόντων και σύγκλιση του εαυτού τους με το κατάστημα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμαλούκη, Αθηνά (2011) Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παλτσόγλου, Συμεών Π. (2017) Η συμμετοχή των καταναλωτών στις δημοσιεύσεις του facebook: στοιχεία από τις ελληνικές brand pages = Post engagement in facebook: evidence from greek brand pages. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παντελαίος, Νίκος and Ζαννής, Αναστάσιος (2018) Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατουλίδης, Βασίλειος Π. (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλωμαρίτης, Διαμαντής (2022) Εισαγωγές-εξαγωγές αγροτικών προϊόντων: μελέτη προτίμησης νομού Ημαθίας - εταιρεία Frutafino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσακυριαννίδου, Ευτέρπη (2011) Το branding στις οινοποιητικές επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φεγγομυτίδου, Γεσθημανή (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: μελέτη περίπτωσης = Building the digital brand: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χουχουλή, Ιωάννα and Ψαριανού, Μαρία (2015) Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc