Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών

Βαλλιάνου, Ναταλία - Γαλάτια Δ. (2020) Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D84_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην εποχή που ζούμε, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις μάρκες είναι πιο έντονος σε αντίθεση με άλλες εποχές. Το γεγονός αυτό, οδηγεί τις εταιρείες να δημιουργήσουν ένα αναγνωρίσιμο λογότυπο ώστε να μπορούν να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες μάρκες που υπάρχουν στην αγορά. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τον ορισμό της μάρκας και γενικότερα την έννοια του λογότυπου. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται μελέτη για τις προτιμήσεις των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης και στον τρόπο που τις επηρεάζουν οι δημοφιλής μάρκες και οι Fast Fashion εταιρείες. Έπειτα, ακολουθεί μια SWOT και μια PESTEL ανάλυση για μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια λόγω της γρήγορης παραγωγής και των οικονομικών τιμών, αγαπούν να επιλέγουν οι σύγχρονοι καταναλωτές. Τέλος, από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την δημιουργία ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα αναγνωρίσιμα λογότυπα επηρεάζουν τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών ενώ παράλληλα, δημοφιλής εταιρείες γρήγορης μόδας και παραγωγής λόγω της χαμηλής ποιότητας των υλικών παραγωγής που χρησιμοποιούν δεν προτιμώνται.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Λογότυπο, Μάρκα, Brand, Αναγνωρισιμότητα, Καταναλωτές, Προτιμήσεις καταναλωτών, Γρήγορη μόδα, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jul 2021 09:21
Last Modified: 22 Jul 2021 09:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11121

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top