Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων

Κωστούλας, Κωνσταντίνος Γ. (2015) Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L31_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ερευνώνται οι σχέσεις μεταξύ των παραγόντων «επωνυμίας», «ονόματος του καταστήματος» και «έκπτωσης», καθώς και ο τρόπος με τον οποίο οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών επώνυμων προϊόντων. Γίνεται αναφορά στη θεωρία των παραπάνω όρων και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα για τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών. Χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία του ερωτηματολογίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα καταναλωτών. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι, η επωνυμία του προϊόντος συνδέεται με τη χρηματική έκπτωση, το όνομα του καταστήματος και ότι, αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δριτσάκη Χάιδω Ν.
Uncontrolled Keywords: Αγοραστική συμπεριφορά, Πρόθεση αγοράς, Επώνυμα προϊόντα, Brand name, Όνομα καταστήματος, Εκπτώσεις καταστημάτων
Subjects: Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Mar 2016 07:58
Last Modified: 29 Mar 2016 11:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7902

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top